Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PhiIae schreef:
28-10-2019 13:13
Ook beelddenker?

Zie nu SM kelder vol mods en CM voor me.

S-Meds kelder?
SHIFTY schreef:
28-10-2019 13:21
S-Meds kelder?

Die staat al vol met gewichten.
RikM schreef:
28-10-2019 13:23
Die staat al vol met gewichten.
Ja ja .. ik vind de naam toch verdacht .. of zou ik verpest zijn door Kiki?
https://www.geenstijl.nl/5150259/the-ag ... rlessness/
Geen bijzonderheden
Afbeelding
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Waar ging die ‘ angelgate’ over dan?
Voor iedereen een groene tuin
oudebaas schreef:
28-10-2019 13:27
Afbeelding
Emmers vól. Dit bodempje stelt niks voor.
yasmijn schreef:
28-10-2019 12:13
Schei toch eens uit te wauwelen.

We hebben wel andere zaken aan het hoofd :proud:
Nou, nog een wauwel dan:

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2019/03 ... er-kleiner

En in 1969 werkten maar 10% van de vrouwen. Nu 68%, hoger dan ooit. En nog even en het is gelijk met de mannen.

Maar hou jij lekker vast aan 'jouw' generatie die allemaal werkten en de jongere patatgeneratie.
Waar ik niet bij hoor. Want ik ben alles behalve jong. ;-)

Zo, uitgewauweld. ;-)
GroenTuintje schreef:
28-10-2019 13:28
NAW gegevens die prive bewaard werden.
oudebaas schreef:
28-10-2019 13:27
Afbeelding
Dat is echt te weinig voor Fleur hoor.
Zooo.. we hebben zelfs ‘GeenStijl’ hiermee gehaald.. :P
groentuintje wijzigde dit bericht op 28-10-2019 13:35
4.19% gewijzigd
GroenTuintje schreef:
28-10-2019 13:28

Viva werkte aanvankelijk met vrijwillige moderators uit de community zelf. Met deze zogenaamde ‘angels’ ging van alles mis. Aan de ene kant ontstond er ophef toen duidelijk werd dat sommige moderators vertrouwelijke persoonsgegevens van leden deelden met bevriende forummers. Aan de andere kant werden ‘angels’ door boze forumleden gestalkt en op hun thuisadres bedreigd, waardoor een enkeling zelf in de ziektewet terecht kwam. Gezellig, zo’n forum.

http://www.jeroenmirck.nl/2011/12/colum ... iva-forum/
Suðri schreef:
28-10-2019 13:31
NAW gegevens die prive bewaard werden.
Op het forum zelf? Dat klinkt als een echte rel ja :biggrin:
Poppy_del_Rio schreef:
28-10-2019 13:33

Viva werkte aanvankelijk met vrijwillige moderators uit de community zelf. Met deze zogenaamde ‘angels’ ging van alles mis. Aan de ene kant ontstond er ophef toen duidelijk werd dat sommige moderators vertrouwelijke persoonsgegevens van leden deelden met bevriende forummers. Aan de andere kant werden ‘angels’ door boze forumleden gestalkt en op hun thuisadres bedreigd, waardoor een enkeling zelf in de ziektewet terecht kwam. Gezellig, zo’n forum.

Is ook niet helemaal waar.
GroenTuintje schreef:
Op het forum zelf? Dat klinkt als een echte rel ja :biggrin:
Nee, 1, op een eigen pc.
Poppy_del_Rio schreef:

Ah thanks ;-)
Suðri schreef:
Is ook niet helemaal waar.

Nee, is wat kort door de bocht.
Maar wel leuk om weer eens terug te lezen :proud:
Suðri schreef:
28-10-2019 13:34
Nee, 1, op een eigen pc.
Okay, een pc van een moderator?
Ah ja, angelgate. Ik viel hier toen net binnen en had geen idee waar ik nu weer in terecht was gekomen.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
GroenTuintje schreef:
28-10-2019 13:35
Okay, een pc van een moderator?
Nee, van de overbuurman.
Wat was er ook alweer rondom een meeting die helemaal uit de pan escaleerde? Dat heeft ook weken geduurd.
SHIFTY schreef:
28-10-2019 13:24
Ja ja .. ik vind de naam toch verdacht .. of zou ik verpest zijn door Kiki?
Ja, het is allemaal Kiki’s schuld. Uhuh.
Malinois schreef:
28-10-2019 13:35
Wat was er ook alweer rondom een meeting die helemaal uit de pan escaleerde? Dat heeft ook weken geduurd.
Tietenmiet.

Toen heeft een auti man teveel naar borsten gekeken.
Die namen ook allemaal :rofl:
the_Wicked_Witch schreef:
28-10-2019 12:58
Maar Maud had je gequote en die was gewist wegens provoceren.
Wat hadden ze gewist? Toch niet die mooie post van Peponi? Die ik overigens onverkort op Twitter heb gezet. Nee, niet als link die gewist wordt, maar middels een screenshot.

We worden decennia terug geduwd. Naar de tijd van 'volgzaam en dienstbaar'. Dank, daarvoor hebben onze moeders in de jaren 70 een weg vrijgebaand. Waarom bij 'uitgelicht' alleen onderwerpen van de 'sex en liefde' vanuit nu en niet van de pagina 'werk', 'reizen' e.d. Er kan over werk nog veel meer gedaan worden. DAAR hebben vrouwen nog steeds een achterstand. Neem eens echte columnisten aan. Denk aan iemand die schrijft over zakelijke kleding, glazen plafonds die nog steeds doorbroken moeten worden, salarisverschillen. En geef eens leuke trainingen weg ipv dildo's of flamoes plezierders. De vrouw van 'nu'? Die kennen ze niet eens. En die zijn niet 'maakbaar' blijkbaar uit al deze reacties. Jullie doelgroep voor deze stukjes 'bestaat niet', of is eenzame vieze man. Het is ronduit vernederend en stigmatiserend. Alsof we niet meer zijn dan met zaadvragende ogen ronddolende koekjesbakkende idioten. Die vrouwen KEN ik niet eens in mijn hele omgeving. En dat zijn er echt heel veel. We hebben andere dingen die ons interesseren. Allemaal. Het lijkt wel een soort #metoo 2, gedwongen worden continu naar walgelijk denigrerende stukjes te moeten kijken. En wordt daar dan wat van gezegd (en NEE, zoek het woord 'provocatie' eens op in het woordenboek want wat Meds deed was GEEN provocatie, zelfs niet als je het woord in de breedste zin bekijkt) krijg je een 'ban'. Wat JULLIE doen bij jullie items is 'provoceren'. Dat mag blijkbaar wel. Immers had een van ons het 'emmer stukje' getypt als topic waren we als 'vunzig rukkend mannetje' weggezet en hadden we meteen een ban gekregen wegens 'trollen'.

Jullie beseffen je dat er meisjes van 16 op dit forum mogen komen? Beseffen jullie het 'voorbeeld' wat jullie deze meisjes meegeven? Je ziet het al terug aan de topics van de hele jonge forumsters. De onzekerheid druipt ervan af. En nee, wij waren niet zo toen we 16 waren. We zijn opgevoed door moeders die ons een gezonde dosis emancipatie in onze reet staken.

Kom je kantoor eens uit, ga eens naar buiten en kijk eens om je heen! Zie eens hoe echte vrouwen leven, wat ze willen, wat ze interesseert.

We hebben over het algemeen banen, kinderen, interesses, lezen boeken, kijken naar andere kanalen dan alleen RTL en Netflix, weten wat er gaande is in de wereld, sporten, zijn op de hoogte van politieke- en/of actuele ontwikkelingen, hebben moeders, schoonmoeders voor wie we de mantelzorg nog eens daarbij op ons nemen. Over het algemeen hebben we doodnormale mannen die helemaal niet van ons verwachten wat jullie schrijven. We ZIJN niet alleen maar bezig met sex. Sterker nog, door die stukjes drogen we en masse spontaan op. Het beeld wat jullie van ons neerzetten is zo niet realistisch, denigrerend, om je voor te schamen.

Maar bovenal gewoon verschrikkelijk 'provocerend'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven