Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Suðri schreef:
28-10-2019 15:05
Dan hebben we dat beiden anders onthouden.
Vrouw, doe nou niet altijd alsof je alles weet over wat er gebeurde hier toen jij hier nog niet eens was. Toen dit forum net bestond en je was hier een jaar, dan was je al een “forumfossiel”.
Misschien vonden ze alle grapjes over liters sperma en emmers aanstootgegevend. Nou kom op, met muren kunnen we ook wel wat toch?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
28-10-2019 15:10
Misschien vonden ze alle grapjes over liters sperma en emmers aanstootgegevend. Nou kom op, met muren kunnen we ook wel wat toch?
Muren kunnen we witten. Met emmers verf.
Star² schreef:
28-10-2019 14:56
Wauw, sinds gisteravond geen reactie meer van CM. Hoezo managen van community? :hihi:

Ah, dank: ik wilde het net gaan vragen.
Als muren konden praten dan zouden ze zeggen 'fleur, denk eens na over je leven, wil je echt de litersspermameid zijn?'
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ja leuk! De emmer titel veranderen. Daardoor worden de personen die NIET zitten te wachten op emmers sperma en dus ook NIET op het item willen klikken om die reden wellicht toch verleidt om er op te klikken want totaal nietsvermoedend nu en... 'bait' !

Echt zo precies wat we wilden bereiken.... zucht.
Nu het modtopic nog steeds dicht zit mogen we toch wel concluderen dat de casus nog niet onder controle is.
Peponi schreef:
28-10-2019 15:15
Ja leuk! De emmer titel veranderen. Daardoor worden de personen die NIET zitten te wachten op emmers sperma en dus ook NIET op het item willen klikken om die reden wellicht toch verleidt om er op te klikken want totaal nietsvermoedend nu en... 'bait' !

Echt zo precies wat we wilden bereiken.... zucht.

Ze zouden er meteen een leuke pop-up van moeten maken als je erop klikt: heel groot SPERMASURPRISE in beeld met bewegende roze glitters. Dat is hoe zij het forum het liefst zouden zien, denk ik.
Suðri schreef:
28-10-2019 15:05
Toentertijd trouwens.Nous zal nog wel in d'r overwinningsroes zitten.
Nee hoor, normaalste zaak van de wereld om van 010 te winnen. :mrgreen:

Was wel weg het weekend. Hier nog wat gebeurd?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
28-10-2019 15:19

neuh, het was erg stilletjes en doods hier
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nouschi schreef:

Bar weinig... beetje stil :rofl:
Ik hoor het al, same old same old.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:

Neh.
yasmijn schreef:
28-10-2019 15:08
Vrouw, doe nou niet altijd alsof je alles weet over wat er gebeurde hier toen jij hier nog niet eens was. Toen dit forum net bestond en je was hier een jaar, dan was je al een “forumfossiel”.
Mens, ik zeg dat we het anders onthouden hebben. Ik zeg nergens dat je geen gelijk hebt he. En ik ben hier al heeeeeeel lang, dus doe niet alsof ik niets kan weten :)
Suðri schreef:
28-10-2019 15:25
Mens, ik zeg dat we het anders onthouden hebben. Ik zeg nergens dat je geen gelijk hebt he. En ik ben hier al heeeeeeel lang, dus doe niet alsof ik niets kan weten :)
Ik ben hier véééél langer!

:proud:
Nouschi schreef:
:rofl:
yasmijn schreef:
28-10-2019 15:26
Ik ben hier véééél langer!

:proud:
Tuurlijk.
Nouschi schreef:
28-10-2019 15:23
Ik hoor het al, same old same old.
Je hebt niets gemist.
Malagueña schreef:
28-10-2019 15:17
Ze zouden er meteen een leuke pop-up van moeten maken als je erop klikt: heel groot SPERMASURPRISE in beeld met bewegende roze glitters. Dat is hoe zij het forum het liefst zouden zien, denk ik.
Ik wacht nog op de Viva bukkake party.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
overig/mensen-die-overal-tegen-zijn-op- ... ges/451721

Dat krijg je nou van al die Lees Ook shit; ik las gebef.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 15:38
0.65% gewijzigd
oudebaas schreef:
28-10-2019 15:34
Die komt vanzelf man. Je moet alleen nog even geduld hebben. Die vervangt het Viva400 verkiezingsgala uiteindelijk heb ik vernomen via geruchten.
Star² schreef:
28-10-2019 15:35
overig/mensen-die-overal-tegen-zijn-op- ... ges/451721

Dat krijg je nou van al dit Lees Ook shit; ik las gebef.

Ach arme TO! Dat kind is net naar de tandarts geweest en is nog verdoofd. Probeer jij het maar eens goed uit te spreken dan :rofl:
oudebaas schreef:
28-10-2019 15:34
Ik heb angstvallig al mijn emmers bij de buurvrouw in de tuin gegooid.
Het is een samensmelting van de woordgroep toen ter tijd, waarin ter weer een samensmelting is van te der (der is de verbogen vorm van het lidwoord de): toen te der tijd = 'toen in die tijd'. Naast toentertijd is ook de vorm toendertijd gangbaar. Tegen die vorm hoeft geen bezwaar gemaakt te worden.
Suðri schreef:
28-10-2019 15:37
Ik heb angstvallig al mijn emmers bij de buurvrouw in de tuin gegooid.

Ik heb ze uit het raam gehangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven