Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh wauw, aan de hand van de reacties die ze plaatst op dat facebookgebeuren had ik geschat dat het om een grietje van 23 ging dat net het corps had verlaten, zich daardoor wat ontheemd voelt zonder d'r matties en probeert voet aan de grond te krijgen als schrijfster. Maar helaas, een volwassen mevrouw van 37 die meent zich zo te moeten uitlaten.
Sjulia schreef:
28-10-2019 16:24
En.... het is verwijderd van facebook. Haar reactie op meds.
Zie je... wel degelijk heel gevoelig. Of op de vingers getikt door viva dat het niet zo ‘handig’ is. Gelukkig hebbe we de beelde nog he
Sjulia schreef:
28-10-2019 16:24
En.... het is verwijderd van facebook. Haar reactie op meds.
Gelukkig hebben we de screenshots nog.
Malinois schreef:
28-10-2019 16:27
Oh wauw, aan de hand van de reacties die ze plaatst op dat facebookgebeuren had ik geschat dat het om een grietje van 23 ging dat net het corps had verlaten, zich daardoor wat ontheemd voelt zonder d'r matties en probeert voet aan de grond te krijgen als schrijfster. Maar helaas, een volwassen mevrouw van 37 die meent zich zo te moeten uitlaten.
Ow, ik dacht net zo bevooroordeeld als jij.
Laten we eerlijk zijn. Ze is niet bepaald een youp van ‘t hek die gewoon weg kan komen met een bak kritiek. Het is nog niet heel veel dus slechte reviews kan ze echt niet gebruiken. Alhoewel, als ze al 37 is vraag ik me af of het meer gaat worden dan het nu is...
Suðri schreef:
28-10-2019 16:31
Ow, ik dacht net zo bevooroordeeld als jij.
Ik vond het ook niet netjes van mezelf. Maar dat was wel wat ik dacht toen ik die facebookcomments las.
Toen ging ik maar eens op die column klikken.
Malinois schreef:
28-10-2019 16:27
Ze wil natuurlijk ook helemaal geen 37 zijn. Wat een droefenis zeg....
ergens vind ik het wel lullig dat fleur nu alles over zich heen krijgt. :HA: Nee maar ff serieus ik denk dat Fleur niet het probleem is, zij schrijft over het algemeen niet die oversekste stukjes, die gaan meer over Kiki of anderen, niet over haar toch?
Afbeelding
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ze schrijft niet altijd over sex hoor. Maar ook dan zijn haar schrijfsels van bedenkelijk niveau....
Enfin, het beraad bij viva is nog steeds niet over ivm de meds gate.
Ik lees net de reacties van Fleur.
Prima om het ergens niet mee eens te zijn, maar reageer dan wel op een stijlvolle(re) manier.
Dit is zo ordinair.
Cum non tum age
Zullen de mods staken? Of zitten ze de hele dag al te vergaderen?

Dit zijn momenten dat ik de goude oude Angels zooooooo mis!
Laten we ervan uitgaan dat Fleur niet haar eigen titel heeft gekozen. Dat heeft de Viva vast gedaan. En de viva besluit het stuk forum waardig te vinden, dat doet Fleur ook niet natuurlijk. Dus laten we die hunt verder liggen. Onze boodschap is denk ik overgekomen bij haar. Doel bereikt. En door
mindervanmij schreef:
28-10-2019 16:38
ergens vind ik het wel lullig dat fleur nu alles over zich heen krijgt. :HA: Nee maar ff serieus ik denk dat Fleur niet het probleem is, zij schrijft over het algemeen niet die oversekste stukjes, die gaan meer over Kiki of anderen, niet over haar toch?

Is ook zo, maarja, alles wat er nu gebeurt is natuurlijk extra sensatie. :zzz:
anoniem_356192 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 16:48
0.97% gewijzigd
vivapimpelmees schreef:
28-10-2019 16:45
Zullen de mods staken? Of zitten ze de hele dag al te vergaderen?

Dit zijn momenten dat ik de goude oude Angels zooooooo mis!

Afbeelding
yasmijn schreef:
28-10-2019 15:48
Ze zegt dat meds een verward persoon is en leesblind en bijziend.

Wat een zelfingenomen takketrol.

Haha een vrouw van bijna 40 die zichzelf wil wijsmaken dat ze nog hip en happening is door de geile snol uit te hangen. Zo zielig.
Malinois schreef:
28-10-2019 12:32
De bannenregen blijft wel een beetje uit He?
Er komt straks nog 1 reactie van de cm en alles daarna krijgt een ban. Wedden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Star² schreef:
28-10-2019 16:48
Afbeelding
:P

Of ze hebben besloten het uit te zitten omdat álles nu verkeerd valt. Bannen zorgt voor nog meer ellende, communiceren valt nooit goed, dus ze zitten het uit en er komt als het een beetje overgewaaid is een halfzachte reactie zonder inhoud. Vermoedelijk
Malinois schreef:
28-10-2019 16:33
Ik vond het ook niet netjes van mezelf. Maar dat was wel wat ik dacht toen ik die facebookcomments las.
Toen ging ik maar eens op die column klikken.
Hebben we wel een wijze les geleerd. Niet denken, maar zeker weten.
blijfgewoonbianca schreef:
28-10-2019 16:49
Natuurlijk.
RégineFilange schreef:
28-10-2019 16:47
Is ook zo, maarja, alles wat er nu gebeurt is natuurlijk extra sensatie. :zzz:
Eens. Daarbij, het forum is in geen tijden zo fanatiek bezocht overdag. Ik zou thuiswerken maar deze schrijf ik maar niet voor mijn klant..... Viva is allang blij met al die traffic. Helemaal nu de zwarte pieten discussie niet meer mag en ze een overload aan moderator werk hadden en moesten overwerken vanaf augustus!

Nee joh, nog tien minuten en dan zit de dag erop. Sterker nog, aangezien ze gisteren een post heeft geplaatst is ze nu al naar huis denk ik.
Zou goed kunnen. Ik had ingezet op bannenregen gister na bedtijd. Maar dit klinkt plausibel. CM het laatste woord, iedereen die er over begint een ban en dan gaat de meerderheid wel om, want die hebben daar geen zin in. Het publiek weer monddood en men forumt vrolijk verder.

Is Meds eigenlijk zelf in gesprek met de CM of Mods?
Peponi schreef:
28-10-2019 16:46
Laten we ervan uitgaan dat Fleur niet haar eigen titel heeft gekozen. Dat heeft de Viva vast gedaan. En de viva besluit het stuk forum waardig te vinden, dat doet Fleur ook niet natuurlijk. Dus laten we die hunt verder liggen. Onze boodschap is denk ik overgekomen bij haar. Doel bereikt. En door
Volgens mij gaat het helemaal niet langs een redactie,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven