Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vivapimpelmees schreef:
28-10-2019 16:45
Zullen de mods staken? Of zitten ze de hele dag al te vergaderen?

Dit zijn momenten dat ik de goude oude Angels zooooooo mis!
Ik denk dat ze niets meer ondernemen en wachten tot het vanzelf doodbloed.
Ze hebben gisteren wel gezien dat iedere handeling alleen maar olie op het vuur is.

Waarschijnlijk hopen/verwachten ze dat over een dag of twee niemand het er meer over heeft
TijdvoorTaart schreef:
28-10-2019 16:53
Ik denk dat ze niets meer ondernemen en wachten tot het vanzelf doodbloed.
Ze hebben gisteren wel gezien dat iedere handeling alleen maar olie op het vuur is.

Waarschijnlijk hopen/verwachten ze dat over een dag of twee niemand het er meer over heeft
Ik verwacht sowieso een knal van een welkom terug party. Of het nu nu is of morgenavond.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Onvoorstelbaar dat mensen niet zien dat het niet over een dom geil verhaaltje gaat en het ook gewoon niet willen (of kunnen?) begrijpen.
Klopt wel bij de meme die rond gaat over allerlei volken die in opstand komen en dan die ene foto van Nederland erbij.
Malinois schreef:
28-10-2019 16:51
Zou goed kunnen. Ik had ingezet op bannenregen gister na bedtijd. Maar dit klinkt plausibel. CM het laatste woord, iedereen die er over begint een ban en dan gaat de meerderheid wel om, want die hebben daar geen zin in. Het publiek weer monddood en men forumt vrolijk verder.

Is Meds eigenlijk zelf in gesprek met de CM of Mods?
Zou toch flauw zijn? Ten tijde van social media allerhande en met die prachtkemels die ze tot hiertoe schieten op vlak van communicatie en hie met zoiets om te gaan, is het een eitje om dit echt in the picture te gaan zetten en op de radar te krijgen van mensen van wie niemand bij die redactie wil dat dat gebeurt. Gesteld dat het forum dat wil uiteraard.
Peponi schreef:
28-10-2019 16:51
Eens. Daarbij, het forum is in geen tijden zo fanatiek bezocht overdag. Viva is allang blij met al die traffic.

Yep. Voor Sanoma is dit alleen maar mooi want de bezoekersaantallen (en dus de inkomsten) pieken. Rellen zijn altijd goed voor bezoekersrecords. En met een beetje mazzel levert het ook nog een berg nieuwe leden op.
En morgen is gewoon alles weer zoals het was. De strijdbijlen worden weer opgegraven. Maar een gezamenlijke ‘vijand’ verenigt even. We zijn net mensen
Peponi schreef:
28-10-2019 17:02
En morgen is gewoon alles weer zoals het was. De strijdbijlen worden weer opgegraven. Maar een gezamenlijke ‘vijand’ verenigt even. We zijn net mensen

Hopelijk met een paar huilies op anoniem en een paar nieuwe aanwinsten erbij :heart:
Niet alleen het commentaar op meds is weg maar die hele post! :lol:
Geen bijzonderheden
Star² schreef:
28-10-2019 17:05
Hopelijk met een paar huilies op anoniem en een paar nieuwe aanwinsten erbij :heart:
Die nieuwe aanwinsten. Prachtig!! We hebben al in geen tijden meer een ‘waarom doen jullie nooit es lief tegen mekaar’ topic gehad van nieuwerts! Dat wordt wel weer eens tijd! Daarbij hebben we dan meteen nieuwe recruits voor de huilie rescue squad!
anoniem_387659 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 17:14
9.87% gewijzigd
yasmijn schreef:
28-10-2019 17:10
Niet alleen het commentaar op meds is weg maar die hele post! :lol:
Of ze heeft die op ‘alleen vrienden’ gezet
Peponi schreef:
28-10-2019 17:02
Nou peponi, ik ken je verder niet, maar vind je heel ok.
Peponi schreef:
28-10-2019 17:14
Of ze heeft die op ‘alleen vrienden’ gezet
O ja dat kan ook natuurlijk.
Geen bijzonderheden
Maud*de*Braose schreef:
Ik probeer ook best wel diplomatiek te blijven normaliter. Niet perse aardig. Met alleen maar lief zijn kom je nergens. Maar ik heb in al die jaren nog nooit een ban gehad bij mijn nicks. Dit wordt de eerste denk ik.

Als een topic onder mijn huid kruipt reageer ik gewoon niet. Denk aan politiek e.d. Het leidt toch nooit tot iets
Maud*de*Braose schreef:
Maar bedankt voor het compliment trouwens! Ik reageerde als een echt wijf. Alsof iemand zegt; ‘leuke jurk’ en je meteen zegt; ja; hij was in de uitverkoop......
Ach de lullo’s hebben het ook gevonden hoor....

https://www.geenstijl.nl/5150259/the-ag ... rlessness/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een to p nogwwattus

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mooi! Helemaal goed.
Ik ben weer bijgelezen. Denk ik. Ongeveer.
Waarom gebeurt zoiets als ik een weekend weg ben?

Iemand nog elders wat van Meds gehoord? Of zit die niet in een achterkamertje?
Sinjoren schreef:
28-10-2019 16:57
Zou toch flauw zijn? Ten tijde van social media allerhande en met die prachtkemels die ze tot hiertoe schieten op vlak van communicatie en hie met zoiets om te gaan, is het een eitje om dit echt in the picture te gaan zetten en op de radar te krijgen van mensen van wie niemand bij die redactie wil dat dat gebeurt. Gesteld dat het forum dat wil uiteraard.

Maak een polletje.
Ik ben uiteraard voor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
PoesinBoots schreef:
28-10-2019 17:24
Ik ben weer bijgelezen. Denk ik. Ongeveer.
Waarom gebeurt zoiets als ik een weekend weg ben?

Iemand nog elders wat van Meds gehoord? Of zit die niet in een achterkamertje?
Voor berichten doorgeven van gebande forummers kun je ook worden geband :D

(en nee, ik hoor nooit iets van Meds)
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 28-10-2019 17:26
5.63% gewijzigd
Enn schreef:
28-10-2019 17:22
Ach de lullo’s hebben het ook gevonden hoor....

https://www.geenstijl.nl/5150259/the-ag ... rlessness/

Roodharige boehoe-brigade vind ik wel mooi .
Star² schreef:
28-10-2019 17:25
Roodharige boehoe-brigade vind ik wel mooi .
:proud:

Zeker!

Ze vergeten de rugzakjes
Ik verbaas me elke keer weer over hoe onvolwassen mijn leeftijdsgenoten toch weer zijn... Fleur is net zo oud als ik ben maar het lijkt alsof ze net afgestudeerd is, qua gedrag. Elders las ik over dat ze nog geen kinderen heeft maar wel wil. Leuk voor haar kinderen later wanneer ze hun moeder gaan googlen en dat soort pareltjes gaan tegenkomen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Stel nou dat we gewoon nog drie weken doorpraten over deze gate, zou het CM dan ook nog drie weken dicht blijven en de mods onzichtbaar?
Lady*Voldemort schreef:
28-10-2019 17:25
Voor berichten doorgeven van gebande forummers kun je ook worden geband :D

(en nee, ik hoor nooit iets van Meds)
Oja, wie had dat ook alweer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven