Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 oktober 2019 om 18:55
Ben ik nou de enige bij wie in de kijkookkolom (3 x woordwaarde) al tijden alleen maar staat: Recente artikelen niet beschikbaar. En daarachter als joke van de maand: Klik hier om ze nog een keer op te halen. Nee mods, stuur dit alsjeblieft niet naar de TD om te repareren, ik ben hier helemaal blij mee.
Verder helemaal eens met een terugkeerfeest voor Meds!
Verder helemaal eens met een terugkeerfeest voor Meds!

If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.

maandag 28 oktober 2019 om 19:00
Ja, volgens mij wel. Ik heb dat een paar dagen gehad, maar ze zijn weer in beeld.Sri-is-back-now schreef: ↑28-10-2019 18:55Ben ik nou de enige bij wie in de kijkookkolom (3 x woordwaarde) al tijden alleen maar staat: Recente artikelen niet beschikbaar. En daarachter als joke van de maand: Klik hier om ze nog een keer op te halen. Nee mods, stuur dit alsjeblieft niet naar de TD om te repareren, ik ben hier helemaal blij mee.
Verder helemaal eens met een terugkeerfeest voor Meds!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Later is nu
maandag 28 oktober 2019 om 19:03
Ik onthoud dat denk ik wel
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

maandag 28 oktober 2019 om 19:19
Dit vind ik wel een leuk experiment! En tegelijk ook lullen over welke reclames we het irritantst vinden. Goed voor de aquisitie van SanomaLady*Voldemort schreef: ↑28-10-2019 17:30Stel nou dat we gewoon nog drie weken doorpraten over deze gate, zou het CM dan ook nog drie weken dicht blijven en de mods onzichtbaar?

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 28 oktober 2019 om 19:21
Ik ga zo wel 400 blz bijlezen.
Maar mijn conclusie is dat de juffen en meesters van dit forum hun verstand aangetast moet zijn door de leesookmeuk, kán niet anders.
Maar goed, het is hier wel eens eerder perioden rot geweest en dan kwam er vanzelf een nieuw team.
Wacht ik daar wel op.
Deze cm en komende half jaar stagiaires hebben afgedaan.
Wel fijn om te weten dat ik daar geen gezond verstand of redelijkheid van hoef te verwachten en ook niet al te lief voor hoef te zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 oktober 2019 om 19:25
Februari wordt er een nieuw blik stagiaires open getrokken. Laten we hopen dat de CM intussen opgestapt is en de nieuwe niet te snel lood in de schoenen krijgt door de 'redactievergaderingen' waar er geen zak interesse voor de forummers is.feow schreef: ↑28-10-2019 19:21Ik ga zo wel 400 blz bijlezen.
Maar mijn conclusie is dat de juffen en meesters van dit forum hun verstand aangetast moet zijn door de leesookmeuk, kán niet anders.
Maar goed, het is hier wel eens eerder perioden rot geweest en dan kwam er vanzelf een nieuw team.
Wacht ik daar wel op.
Deze cm en komende half jaar stagiaires hebben afgedaan.
Wel fijn om te weten dat ik daar geen gezond verstand of redelijkheid van hoef te verwachten en ook niet al te lief voor hoef te zijn.
maandag 28 oktober 2019 om 19:29
Of gewoon met z’n allen nooit meer op een lees ook van Fleur klikken, dan zijn haar verhaaltjes snel weg denk ik. Maar dan ook echt nooit meer hè

maandag 28 oktober 2019 om 19:31
Dat is een opdracht met de houtje touwtje manier waarop dit forum in elkaar geflanst is. Soms 'dansen' de dingen zo dat ik 'verkeerd' klik.
Heel veel succes trouwens met je potentiële nieuwe baan! Het is je meer dan gegund.

maandag 28 oktober 2019 om 19:36
Geduld hebben! Wachten tot de pagina stil staat, super irritant, maar ik wacht nu wel bewust tot de pagina stil staat. Als ik verkeerd klik kost het me meer tijd helaas.
En bedankt voor je succeswensen, vind ik erg lief.
maandag 28 oktober 2019 om 19:42
Ze hebben Php-Bb kapoet gemaakt en dat is toch echt knap te noemen

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 28 oktober 2019 om 19:45
maandag 28 oktober 2019 om 19:47
Oja uiteraard, daar denk ik natuurlijk nooit over na omdat ik altijd gelijk naar het forum toe ga. Maar het zou wellicht een verschilletje kunnen maken

maandag 28 oktober 2019 om 19:47
Geduld.... Eh.... daar ontbreekt het mij totaal aan. Dusss... helaas...

maandag 28 oktober 2019 om 19:48
maandag 28 oktober 2019 om 19:49
Ja echt! Ik ben geen techneut maar moet wel eens iets met systemen en zelfs mijn boerenverstand zou de zogenaamde TD nog wat bij kunnen brengen.AeonOfWinter schreef: ↑28-10-2019 19:42Ze hebben Php-Bb kapoet gemaakt en dat is toch echt knap te noemen![]()

maandag 28 oktober 2019 om 19:52
Ik denk er ook niet over na, maar zag het en verbaasde me dat die meuk in dat rijtje stond. Toen ben ik er op gaan letten en zag ik dat die blogjes daar steeds ‘aangeraden’ worden.