Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 oktober 2019 om 23:28
Dan roep ik alvast dramatisch met overslaande stem dat ik een Officiële Waarschuwing ontvang wegens tóch reageren tegen beter weten in.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 oktober 2019 om 23:30
Ik vraag de hele tijd om een officiële waarschuwing maar krijg er steeds geen, iemand tips?
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
maandag 28 oktober 2019 om 23:35
Open een topic.
Haal de openingspost ( ik heb nog wel een suggestie

Nieuw team, kans op waarschuwing (moet eigenlijk gelijk een ban zijn)
Je kan ook advies over een ingegroeide teennagel proberen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 28 oktober 2019 om 23:39
Als je de gewraakte post van Meds in de OP zet, dan hoef je m niet eens zelf weg te halen. Doen de waarschuwinggevers wel voor je.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

dinsdag 29 oktober 2019 om 00:11
Ik vind het hier nog meevallen.
Jaren terug zat ik op een forum waar men echt om niks en van alles met bannen rondstrooide.
Moderators schreven daar ook mee op topics onder een eigen nick en gaven al een ban als je het zelfs maar met ze oneens durfde te zijn. Een afkoelban hete dat. Zelf waren ze uiteraard onaantastbaar.
Dus werd het hoog tijd daar weg te gaan.
pluspunt daar vond ik wel dat het zichtbaar was wie je stafte.
Het is echt op elk forum wel wat.
dinsdag 29 oktober 2019 om 00:25
Leuk, dank voor de link! Ik zou het leuk vinden als we als forummers Sanne W eens zouden kunnen interviewen, gewoon een topic waarin ze haar visie op het forum (toen nu en in de toekomst) uiteen zou kunnen zetten en we haar vragen konden stellen.Suðri schreef: ↑28-10-2019 23:25Fijn om als podcastje aan te zetten. Ze heeft een prettige stem
https://www.welovecommunities.nl/sanne-walvisch
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 29 oktober 2019 om 00:25
Revolutie? Waar heb je het over?Argentovivo schreef: ↑29-10-2019 00:21Er zijn hier en daar wat bans uitgedeeld en misschien nog topics verwijderd en de revolutie is gaan liggen?

dinsdag 29 oktober 2019 om 00:27
Ik denk dat ze dan onder haar eigen duiven schiet.
dinsdag 29 oktober 2019 om 00:33
Hoe bedoel je dat? Dat het oncollegiaal zou zijn om nu in het openbaar iets te zeggen over iets wat ze zelf ooit mede heeft opgezet (zit wat in), of bedoel je iets anders?
dinsdag 29 oktober 2019 om 07:38
Suðri schreef: ↑28-10-2019 23:25Fijn om als podcastje aan te zetten. Ze heeft een prettige stem
https://www.welovecommunities.nl/sanne-walvisch
Ik vind het zo raar dat die linker vragen stelt terwijl ze naar de camera kijkt, in plaats van naar degene die ze interviewt. Maar dat zal wel hip zijn ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 29 oktober 2019 om 10:17
Of dezelfde nick

(ik geef toe, ik was er íetsje later dan jij)
Later is nu

dinsdag 29 oktober 2019 om 10:19
dinsdag 29 oktober 2019 om 10:27
Dat is tenminste allemaal goed over datum. Ook een manier om de oude garde weg te krijgenfashionvictim schreef: ↑28-10-2019 23:08Ja, ik snap ook nog steeds niet dat ze ons niet omarmen en wekelijks met gratis pakken Tena Lady, flesjes Breezah (kent-u-deze-nog-nog-nog-nog) en dozen vol Raiders, Winner Taco's en Smiths Chips overladen.

Later is nu
dinsdag 29 oktober 2019 om 10:32
Zo werkt dat: je telt pas mee als je een waarschuwing hebt gehad.RamsayStreet schreef: ↑29-10-2019 10:19Ben jij nu dom aan het rellen om het rellen? Of wil je aardig gevonden worden of erbij horen? Waarom zou je een waarschuwing willen? Geeft jou dat bestaansrecht hier ofzo?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning