Ik begrijp hier helemaal niks van
maandag 21 oktober 2019 om 10:56
Goedemorgen Viva-ers,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd

maandag 28 oktober 2019 om 18:32
Voor wat het waard is, Waarschijnlijk stond hij bij jou voor de deur met een bos bloemen omdat jij zn eerste keus was.
Dat andere meisje is nu zn tweede keus maar dat mag zij niet weten

Wees blij dat je hier nu niet mee door bent gegaan. Iemand ghosten en blokkeren is een hele nare eigenschap. Zo’n man kan je niet op bouwen.
maandag 28 oktober 2019 om 18:35
Wat ik wel raar waarom kwam hij dan met een bosbloemen aan je deur??????????????????? was het toen nog niet zeker of zij wilde en zat hij toen nog beetje in onzekerheid? Wat een rare gozer.LuckyLud schreef: ↑28-10-2019 15:43Er bleek inderdaad een ander te zijn. Hij heeft een foto gedeeld op social met een meisje met 3 hartjes erbij (ik heb hem meteen verwijderd ook van social media).
Ik weet niet waarom, maar ik voel me ontzettend waardeloos. Alsof ik voor niemand goed/leuk genoeg ben aangezien er weer voor een ander wordt gekozen.
maandag 28 oktober 2019 om 19:05
Of hij is naar die andere chick gegaan omdat to hem niet meer moestDesperatewomen schreef: ↑28-10-2019 18:35Wat ik wel raar waarom kwam hij dan met een bosbloemen aan je deur??????????????????? was het toen nog niet zeker of zij wilde en zat hij toen nog beetje in onzekerheid? Wat een rare gozer.

dinsdag 29 oktober 2019 om 07:34
Maar ik snap no steeds niet welke woorden dan. Hij heeft toch niets beloofd? Hij heeft je vanuit het niets geghost en dat is een lage actie