Ik begrijp hier helemaal niks van
maandag 21 oktober 2019 om 10:56
Goedemorgen Viva-ers,
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.
Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.
Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.
Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.
Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd

zondag 27 oktober 2019 om 11:56
Ik jou juist niet

zondag 27 oktober 2019 om 11:59
Wat een aandacht zuigerij wordt dit. Eerst ging je via PB zijn nummer verspreiden ( dat was geen grapje).
Nu is opeens het verhaal weer te herkenbaar en moeten we gaan vragen om nieuws.
Ik ga die man een beetje begrijpen opeens.

zondag 27 oktober 2019 om 11:59
Ben ook erg benieuwd, Lucky.
Mooi te lezen hoe verschillend mensen hiermee (zouden) omgaan. Ik neig het meest naar wat Ksenija schrijft. Aan de andere kant, jezelf verlagen hiermee, hoeft niet het geval te zijn. Zolang je dat zelf maar niet toestaat.
Edit: t.m.i.
Mooi te lezen hoe verschillend mensen hiermee (zouden) omgaan. Ik neig het meest naar wat Ksenija schrijft. Aan de andere kant, jezelf verlagen hiermee, hoeft niet het geval te zijn. Zolang je dat zelf maar niet toestaat.
Edit: t.m.i.
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:35
48.92% gewijzigd

zondag 27 oktober 2019 om 12:06
Als die persoon je niet meer interesseert doet zijn eventuele mening er ook niet meer toe. Ik kan schijt aan iemand hebben maar nog wel uitleg willen.Ksenija schreef: ↑26-10-2019 18:21Nee, hoor. Wat Waterman zegt klopt!
Dat die persoon je niet meer interesseert wil niet zeggen dat je dat deel van je leven niet koestert of accepteert. Maar je hebt een punt bereikt dat hij je niet interesseert. Als dat punt er niet is ben je er niet overheen en speelt die persoon een rol. Je hoeft hem niets slechtst te wensen, maar het interesseert je gewoon niet. Klaar, over. Laat staan dat je er contact me zoekt.
Voor mezelf.
De tijd is echt geweest dat een ander mij mag kwetsen en ook nog eens gaat bepalen hoe ik daar mee omga.
Dus als ik nog een uitleg wil, voor mezelf, dan vraag ik daarnaar.
Laat de ander dan maar in mijn gezicht zijn of haar ware aard zien, ik ga het diegene niet makkelijk maken als ik daar geen zin in heb.

zondag 27 oktober 2019 om 12:34
Oké, dit zijn wel heel veel PB's dus even een beknopte, korte versie van het verhaal.
Ik voelde me gisteren wat beter en besloot toch de stad in te gaan voor afleiding. Hij had me nog geappt gisteren met een rotsmoes. Later kwam ik hem kort tegen, dat verliep een beetje raar en hij verdween weer. Hele avond niet meer gezien. Heb mijn telefoon niet meer sinds vannacht en ben zelf dus niet meer te bereiken.
Ik voelde me gisteren wat beter en besloot toch de stad in te gaan voor afleiding. Hij had me nog geappt gisteren met een rotsmoes. Later kwam ik hem kort tegen, dat verliep een beetje raar en hij verdween weer. Hele avond niet meer gezien. Heb mijn telefoon niet meer sinds vannacht en ben zelf dus niet meer te bereiken.
zondag 27 oktober 2019 om 12:36
nvmWaterman26 schreef: ↑27-10-2019 11:59Wat een aandacht zuigerij wordt dit. Eerst ging je via PB zijn nummer verspreiden ( dat was geen grapje).
Nu is opeens het verhaal weer te herkenbaar en moeten we gaan vragen om nieuws.
Ik ga die man een beetje begrijpen opeens.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 12:57
7.30% gewijzigd
zondag 27 oktober 2019 om 12:45
Ja true. Hopen dat er geen bekenden van hem op dit forum zitten.Lievejetje schreef: ↑27-10-2019 12:26Nou ik ben wel benieuwd. Stuur maar een pb! Maar het hele verhaal is toch überhaupt wel herkenbaar voor degene waar het om gaat?

zondag 27 oktober 2019 om 12:55
huh? waar is je telefoon?LuckyLud schreef: ↑27-10-2019 12:34Oké, dit zijn wel heel veel PB's dus even een beknopte, korte versie van het verhaal.
en wat appte hij dan?