Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
appelientjex schreef:
26-10-2019 16:30
Waarom moet het ultieme doel zijn dat de ander je niet meer interesseert? Dat kan je ten eerste niet afdwingen, en is meestal meer een stoere houding. Dat zie je ook bij icetea, want natuurlijk intereseert haar die ex nog wel. Tegenover sommige mensen blijf je altijd bepaalde emoties houden, zeker als ze je gekwetst hebben. Ik heb nog wel een aantal exen die me nog steeds niet helemaal koud laten hoor. Heb daar geen oordeel over naar mezelf toe. Het is wat het is.

Ik zou het fijn vinden als je voor jezelf spreekt en niet vóór mij, of óver mij aannames denkt te doen. Je kent mij verder niet nl. en weet dus ook totaal niet hoe ik met zaken privé omga. Of wel? Want dan ben je nl. een heel goede en intieme vriendin van me, die weet hoe ik erin sta. Aangezien ik 99,9% vermoed van niet, weet je verder niks, behalve wat ik hier type. Doe dus niet alsof je denkt te weten of ik stoer doe of niet. Dank je wel.

Voor de tigste keer, maar omdat dat te simpel gedacht is dus dát kan al niet kloppen want er móet wel meer achter zitten; het was niet meer dan nieuwsgierigheid. Komt er evt. antwoord? Aardig/fijn. Indien niet? Ook prima. Neem het gewoon aan zou ik zeggen.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 27-10-2019 22:20
15.62% gewijzigd
wij slapen nooit.
TO, 'leuk' dat 'ie aan je deur stond maar daar koop je idd niks voor.
wij slapen nooit.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 22:32
Reden: prooceren
99.93% gewijzigd
:rofl:
Julus schreef:
27-10-2019 20:45
Anders ik wel..

Enfin, TO.. Sterke reactie! Wat zei hij?
Ksenija schreef:
27-10-2019 10:50
Jij hebt andere normen en waarden dan ik. En nee, helemaal niet lastig. Het lijkt mij lastig om nergens een grens te trekken en overal door te draven en zo erkenning te zoeken.
Heeft niks met normen en waarden te maken, maar met verschillende behoeftes. Jij hebt blijkbaar niet de behoefte om jezelf te uiten naar degene die jou gekwetst heeft of een grens bij jou over is gegaan. Ik heb dat wel, dus ga ik dat ook doen (en dat is geen drama queen gedrag of doordraven). Uiteraard op een volwassen manier. Als ik dat niet zou doen, ontken ik mijn behoeftes. En daar heb ik geen zin in, dan doe ik mezelf tekort.
appelientjex wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:31
6.70% gewijzigd
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:20
Reden: provoceren
99.93% gewijzigd
Fijn dat je toch nog reactie kreeg TO, beter dan helemaal genegeerd worden. Wel kut natuurlijk dat het nu over is. Maar je weet wel waar je aan toe bent.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 21:19
Reden: qoute verwijderd
99.93% gewijzigd
Hij klinkt zó als mijn ex. Het is dat die nooit uitgaat dus het lijkt me sterk dat je die zomaar tegen kwam met uitgaan maar verder zou alles kunnen kloppen. Sterk van je dat je de bloemen niet aangenomen hebt. Ik ben er 5x ingetrapt voor ik door had hoe ik mezelf voor de gek aan het houden was. Houd je taai, het wordt beter!
Wow die had ik niet aan zien komen.

Toch vind ik het wel netjes dat hij geprobeerd heeft zijn excuses aan te bieden.
Hoop dat hij er ook wat van geleerd heeft en dit niet nog eens flikt bij een andere vrouw.
Netjes? Eigenbelang zul je bedoelen. Heus niet omdat hij spijt had van hoe hij TO behandeld heeft. En er iets van leren doen dit soort types echt niet, hij is al weer druk met de volgende.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 22:30
Reden: provoceren
99.98% gewijzigd
:rofl:
Doortjee schreef:
27-10-2019 20:52
Anders ik wel..

Enfin, TO.. Sterke reactie! Wat zei hij?
Hij begreep mij en had spijt hoe die het aangepakt heeft.
appelientjex schreef:
27-10-2019 21:14
Fijn dat je toch nog reactie kreeg TO, beter dan helemaal genegeerd worden. Wel kut natuurlijk dat het nu over is. Maar je weet wel waar je aan toe bent.
Ja, klopt. Even klaar met daten nu hoor.
Trien30 schreef:
27-10-2019 21:47
Wow die had ik niet aan zien komen.

Toch vind ik het wel netjes dat hij geprobeerd heeft zijn excuses aan te bieden.
Hoop dat hij er ook wat van geleerd heeft en dit niet nog eens flikt bij een andere vrouw.
Ik ook niet. Dacht dat de buren hun pakketje kwamen ophalen dus ik was erg verbaasd toen ik hem zag staan.
LuckyLud schreef:
27-10-2019 22:09
Hij begreep mij en had spijt hoe die het aangepakt heeft.
Gelukkig had hij spijt. Geeft ergens wel een lekker gevoel. Maar snap dat je klaar bent met daten. Echt zo onvolwassen en stom om iemand zo te behandelen!
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-10-2019 22:31
Reden: quote verwijderd
99.98% gewijzigd
Volgens mij mis ik iets? Anyone?
Julus schreef:
27-10-2019 22:22
Ene Meds heeft een ban voor het hebben van een mening en een brein
Julus schreef:
27-10-2019 22:22
Voor bovenstaande waar ik het helemaal mee eens ben is SMeds 48uur geband
Meds postte dit een stuk. dat werd verwijderd. Mensen boos. Mod topic dicht. Dat stuk overal gequote, mods in paniek, mod topic weer open, en toch weer dicht. Mods blijven wissen en het stuk blijft steeds terugkomen

Bovenstaande vond ik op napraat.
Ze gaan nu expres de openingspost overal schrijven, zodat de mods veel werk hebben aan het verwijderen.
Ik vind het irritant dat je je een ongeluk moet scrollen vanwege die lap tekst.
En verder vind ik er niks van.

En on-topic maar weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven