Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
LuckyLud schreef:
27-10-2019 12:36
Dan blijf je toch lekker weg uit dit topic vrouw.
Waarom zou ik? Omdat jij alleen bewondering wilt voor je drama?
Ik ben benieuwd naar De Smoes!
Wat voor smoes stuurde hij?
Z'n telefoon had zogenaamd kuren zeker? Of hij was druk, ziek-zwak-misselijk? Z'n auto kapot of moest hij mee helpen zoeken naar de weggelopen kat van z'n nichtje?
Ik las ook mee! Was dit nou de ontknoping?
En TO, ben inmiddels alweer 8 jaar bij mijn man maar daarvoor dit ook weleens meegemaakt! Zodra ik merkte dat ik dat gevoel had, dat hij me ging ghosten dan maakte ik er snel zelf een eind aan!
Het wordt nog raarder. Hij stond net met een bos bloemen voor mijn deur met de mededeling dat ie me leuk vindt.
shift.delete schreef:
27-10-2019 13:40
Z'n telefoon had zogenaamd kuren zeker? Of hij was druk, ziek-zwak-misselijk? Z'n auto kapot of moest hij mee helpen zoeken naar de weggelopen kat van z'n nichtje?
Iets in deze trant ja.
Trap er niet in.
Vriendgedumpt schreef:
27-10-2019 14:34
Trap er niet in.
Inderdaad!
Als iemand ghost na enkele dates is het een onvolwassen hork. Ik zou hem appen dat ik geen zin heb in kinderachtige spelletjes en er klaar mee zijn.
En wat zei hij toen je vroeg waarom hij hè geblokkeerd had? Ik zou die bloemen niet aannemen, opzouten.
Lievejetje schreef:
27-10-2019 14:45
En wat zei hij toen je vroeg waarom hij hè geblokkeerd had? Ik zou die bloemen niet aannemen, opzouten.
Dat hij ruimte nodig had om uit te zoeken wat hij nou wilde. Gisteren was het nog een ander verhaal.

Heb ze ook niet aangenomen, gezegd dat ik zijn gedrag vreemd vind en het niks gaat worden op deze manier.
Wat een slap excuus zeg. En een goeie reactie terug van jou!

Wat zei hij gister dan?
Someonenew schreef:
27-10-2019 15:05
Wat een slap excuus zeg. En een goeie reactie terug van jou!

Wat zei hij gister dan?
Dat hij een rot week had gehad en daardoor ruimte nodig had.
En dat kon hij niet even appen. Trap er niet in hoor!
Bah. Goed dat je de bloemen niet hebt aangenomen Lucky!
Ksenija schreef:
27-10-2019 10:48
Je wordt helemaal niet gehoord, snap dat nou eens.
Gehoord worden door jezelf! Snap dat nou eens :bonk: Het gaat toch helemaal niet om de ander.

TO apart verhaal. Goede reactie van je. Wel fijn dat je nu iets kunt afsluiten, mocht je dat willen.
LuckyLud schreef:
27-10-2019 15:25
Dat hij een rot week had gehad en daardoor ruimte nodig had.
Hij appte ook met een ander, hield jou aan het lijntje en wilde met haar verder. Zij zei alleen nee en nu komt hij naar jou kruipen.
Lethe schreef:
27-10-2019 16:06
Hij appte ook met een ander, hield jou aan het lijntje en wilde met haar verder. Zij zei alleen nee en nu komt hij naar jou kruipen.
Dit denk ik inderdaad ook.
Goeie reactie TO, en nu rug recht houden.

Die bloemen had ik gehouden ter compensatie.
Tenzij het een lelijk bosje anjers was of van de benzinepomp ;-D
.
LuckyLud schreef:
27-10-2019 14:29
Het wordt nog raarder. Hij stond net met een bos bloemen voor mijn deur met de mededeling dat ie me leuk vindt.
Het is dat mijn ex recent naar een ander werelddeel is verhuisd anders zou ik denken dat dit hem is
Rare jongen. Hij doet van die extreme dingen ( ineens niks meer laten horen en nu ineens met bloemen aan je deur). Dat duidt op instabiliteit, of hij is sociaal onhandig etc. Iig niet iets wat je moet willen. Goed dat je het niet aannam.
Ik las ook mee. Was erg benieuwd, maar mis nu een deel van het verhaal. Wat stond er nu in de pb?
jessicaca schreef:
27-10-2019 18:39
Ik las ook mee. Was erg benieuwd, maar mis nu een deel van het verhaal. Wat stond er nu in de pb?
Ik ook maar dit geeft wel een extra dimensie aan de ervaring vind ik. Transmedia storytelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven