HELP :(

29-10-2019 16:22 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve dames

Ik weet niet of ik op de juiste plaats topic open maar zal het toch plaatsen

Ik heb een koperspiraal laten plaatsen in Juli 2019 en sindsdien ben ik maar 2 keer ongesteld geworden waarbij men laatste mestruatie 24 september was .. men vraag is hebben jullie dit ook meegemaakt ik moest deze maand ongesteld worden maar er is niks op gang gekomen

Ik heb ook een zwangerschapstest gedaan die was negatief
Kunnen jullie mij helpen ik ben helemaal verward 😕
Huh

Wat nu?
Tis 29 oktober..kan nog gewoon komen dus
Als de test negatief wat verwacht je dan

Oke je bent mss zwanger

Mss ook niet
Toen ik niet ongesteld werd met mijn koperspiraal, bleek ik zwanger te zijn van onze derde. Maarrrrr, je cyclus kan ook gewoon eenmalig afwijken.
Test over een week nog eens, als er dan nog steeds geen menstruatie is.

Heb je een controle gehad na plaatsing?
Nou ik weet echt niet meer wat ik moet denken want ik word zolang niet ongesteld ik ben 8 dagen overtijd na men laatste menstruatie en ik had een controle na het plaatsen en hij zat er gewoon in ? Ik heb vraagtekens in men hoofd en ik kan nergens iets kwijt omdat ik in nederland ben verhuis en geen vaste vrienden heb doet even deugd om hier te opluchten :-?
Domninoz schreef:
29-10-2019 18:01
Toen ik niet ongesteld werd met mijn koperspiraal, bleek ik zwanger te zijn van onze derde. Maarrrrr, je cyclus kan ook gewoon eenmalig afwijken.

Hoelang heb je gewacht met testen??
Ah, goed teken dat de spiraal met de controle op zijn plaats zat!
Ik heb geen controle gehad, was niet nodig werd gezegd. Ik weet inmiddels wel beter.
Ik was 8 dagen later dan de cyclus ervoor. Zoontje van toen 8 maanden wilde ineens amper uit de borst drinken en het drinken was gevoelig. De test was meteen positief.

Wacht het anders nog die week/paar dagen af. Misschien veel stress of een andere mogelijke oorzaak waardoor je menstruatie uit zou kunnen blijven?

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt :)
Ik weet niet hoe het zit met een koperspiraal, maar ik heb een Mirena en heb gewoon geen menstruatie meer. Kan het dat eventueel zijn, of is dat niet mogelijk omdat er geen hormonen aan te pas komen?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Ik mag geen mirena want ik heb trombose 😕 ik heb eigenlijk geen stres gelukkig ik ben een gelukkige moeder van 2 kids en ik ben nog maar 22 om stres te hebben :hyper: even afwachten als ik november nog steeds niet ongi ben zal ik nog eens testen zo niet ga ik nr de huisarts of gyn bedankt voor jullie reacties :heart:
aquake82 schreef:
29-10-2019 22:50
Ik weet niet hoe het zit met een koperspiraal, maar ik heb een Mirena en heb gewoon geen menstruatie meer. Kan het dat eventueel zijn, of is dat niet mogelijk omdat er geen hormonen aan te pas komen?
Zo goed dat ik het weet waneer je een mirena hebt bloed je heel weinig of je bloed helemaal niet maar ik ken iemand die zwanger is geraakt met mirena dus niks is 100%
aquake82 schreef:
29-10-2019 22:50
Ow en sorry ik begreep helemaal niet wat je zei
Nee bij een koperspiraal moet je eigenlijk wel je menstruatie krijgen myn gyn zei ook dat ik zowiso meer ga bloeden dan normaal maar er komt niks op gang 🤨
Domninoz schreef:
29-10-2019 18:01

En hoe was je zwangerschap verlopen ?
Had je een miskraam was de baby gezond enzv ??
Ben op dit moment 23 weken zwanger. Spiraal nergens te bekennen op de echo!
Domninoz schreef:
30-10-2019 09:27
Ben op dit moment 23 weken zwanger. Spiraal nergens te bekennen op de echo!
Jeejtje o_o
En blondie, hoe is het bij jou afgelopen?
Hoe was je cyclus voor de plaatsing van het koperspiraal dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven