Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Heb haar dus nog helemaal niet gesproken. Laatste keer was afgelopen maandag, dus wel bizar vind ik.
Caat dat zou wat zijn! Ik weet niet of dat je oma wel vaker gelijk heeft met dat soort dingen, anyways...ik hou het hier allemaal in de gaten vanavond en morgen

Oh wat spannend!

Duft...wat leuk trouwens die Paasviering! Het klinkt al helemaal gezellig...ik weet het zelf nog van de lagere school, Sinterklaas, Kerst, Pasen helemaal gezellig!

Oh ja...inrichting dat is leuk, wij zijn er qua kleuren al helemaal uit hoor. Muur is bijna klaar, man rond het vandaag af...behang is besteld en dit kunnen we er hopelijk van het weekend op plakken. Kozijn is afgelakt, nieuwe radiator hangt...daarna nog een plint plakken en dan kunnen we de meubels in elkaar zetten!
Laal, wat gaan jullie als een speer zeg. Helemaal goed. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Ja, wel gek he? Zou toch wat zijn. Heb haar maar niet terug gesmst dat er al iets aan het rommelen is, maar gewoon dat ik het lief vind dat ze aan me denkt en dat ik het heus rustig aan doe.

Krijg terug:

Natuurlijk denk ik aan jullie. Laat je maar lekker verwennen. Het komt wel goed. Ik wacht stil af. XXX.

Lijkt wel of ze het weet. Echt raar...

Nou, we wachten maar rustig af. Ik laat jullie zeker nog weten hoe het gaat en wat de verloskundige zal zeggen zo.

Maar als jullie niks meer lezen, dan zal het wel begonnen zijn.

Kan me niet voorstellen dat ik tussen het puffen door, nog ga typen:

Puf, hijg.. nu 4 cm ontsluiting. We vertrekken nu naar het ziekenhuis.

Zou wel een heel live verslag zijn.
Caat (ja, ik blijf ook maar checken), wat freaky inderdaad van je oma!! Zij is wel van het type 'de natuur weet het zelf het beste' en intuïtief enzo, als ik het me goed herinner toch?

Sproet ik heb ook van die kousen tot mijn dijen aangehad op mijn trouwdag. Ik vond het ook niet bepaald sexy (zeker niet omdat mijn schoonmoeder altijd dat soort kousen draagt ), maar man wel. (Tot ik hem vertelde over zijn moeder, hahaha.) Hoe dan ook, het zat prima onder mijn jurkje.

En over die romantiek gesproken en echte liefde gesproken.. Mijn man is van het type die denkt dat alle vrouwen dat leuk vinden, terwijl ik dus een beetje jeuk krijg van kaarsjes, rozeblaadjes en dat soort dingen. Doe mij maar een spontaan uitje of een bos tulpjes als de lente begint (of een huwelijksaanzoek met de tv op de achtergrond ).
NIET?? Ik had wel zo'n soort verslag verwacht hoor.

Nee hoor, Ca, geniet er maar lekker in je eentje met Chi-man van. De details horen we later wel, hahaha.

Oh, ik denk dat mijn pizza klaar is (ik ben lekker gezond vandaag). tot straks.. xx
Nou Caat...op de een of andere manier heb ik het volledige vertrouwen in je oma. Raar he? Zou je niet eens aan haar kunnen vragen of ze voor mij al wat kan

Natuurlijk snap ik dat je tussen de weeen door niet hier gaat zitten typen...maar als je even op adem bent zou ik je ook niet tegenhouden hoor Nee hoor grapje...

Maar het gerommel houdt nog wel aan dus?

Ja kamertje gaat lekker vlot...maar het is ook wel heel leuk om te doen Per maandag is man weer naar het buitenland en dan zal het wel eventjes stil liggen...

Ik had trouwens wel hold-ups onder m'n trouwjurk...heel mooi en sexy...en geen moment het idee gehad dat ze zouden kunnen afzakken, het zat heel mooi en stevig, maar ja ze waren ook wel prijzig. En we waren die nacht allebei te moe om uit ons ogen te kijken...dus man heeft er niet echt van kunnen genieten
Ik had dan wel kaarslicht en rozenblaadjes... Maar goed, wij wisten dan al wel weer dat we zouden gaan trouwen.

Volgens mij is het weer beter met KGV. Hij zit nog steeds niet op dat pootje, maar hij loopt wel weer normaal en heeft genoeg praats!

Caat! Het wordt wel erg spannend zo hoor. Is niet goed voor mijn zenuwen... En je oma! Stel je voor zeg, je zou morgen of overmorgen al mama kunnen zijn!
Mini, foto's!!! Ik wil die tompouce...
Haha! Komen eraan, rustig maar. Ik moet eerst even wat te eten gaan vinden, heb zo'n honger! Na het eten zal ik me daar over buigen.
Ja Mien, foto's!!

Maar eet eerst maar even. Is heel belangrijk...

Hier rommelt het aardig inderdaad. Niet zo erg als vanochtend, maar ik voel wel af en toe wat krampen.

Ik had trouwens ook erg mooie hold up panty's aan. Net wat Lalie zegt van die hele sexy mooie met kant en alles. Waren ook erg duur, maar hebben het ook heel lang gehouden. Heb er 2 jaar mee gedaan. Ik heb die dus al vaker aangehad. Het enige wat ik echt heb afgedragen van mijn hele outfit.

En waren dus echt geen oma panty's..
Hmmmm we hebben nu wel een yell voor het eitje en het zaadje...maar we hebben helemaal nog geen weeendans

Ben ook erg benieuwd van de vk gaat zeggen vanavond!
Foto's op de groep. Enne... leuk idee South! Ik zou graag een plaatje zien!
Wat een verhalen! Ik ben dus ook zo romantisch als een pond meel, van mij hoeft het allemaal niet zo. Wij hebben gewoon besloten dat we zouden gaan trouwen. Heel zakelijk.

En ik ben in een broek getrouwd, geen kousen voor mij. Bij mij staan ze ook echt niet sexy overigens, mijn bovenbenen blousen eroverheen Mijn oma droeg ook kousen altijd, maar dan met kurk ertussen. Ze sneed altijd dunne plakjes van wijnkurken en deed die er dan tussen. Dan plakten ze ook aan d'r benen.
Mien, dat was ik vergeten.. Ik noem wel net de twee juiste voorbeelden dan. Ik bedoel: van All you need is love-achtige romantiek. En als jij daar wel van houdt, dan trek je je nog niks van mij aan natuurlijk.

Mijne waren ook geen oma-panty's hoor, zwart met een brede rand kant, maar door die 'plakrand' ligt toch een beetje de nadruk op je dij (en dat is niet echt mijn best feature), daarom vond ik ze niet zo sexy. Maar man dus wel, tot ik zei: je moeder draagt ze ook.

Hmm, weeëndans, laal, heb je inspiratie? Misschien moeten we een mantra doen zodat Caatje lekker zen blijft.
Beng stukjes kurk
Ik ben ook niet echt van dat soort romantiek hoor elev. Maar Minieman wel heel erg, en ik vind alle aandacht natuurlijk wel helemaal heerlijk!

Had DD vandaag nekplooimeting?
De nuchtere praktische aanpak van oma (en zuinig!!!) Ik snapte vroeger nooit waarom die kurken nou bewaard moesten worden. Bij ons thuis werden die bewaard om mee te knutselen (creatief met kurk en een moeder die kleuterjuf is). Jullie begrijpen, ik kon me daar dus niet echt een voorstelling van maken.

Dusss....mocht je ooit last hebben van afzakkousen, schuif er dan stukjes kurk tussen. Lekker ruw en enorm antislip
Als je eerst samen de fles wijn leegzuipt (of 2) en dan de kurk in plakjes snijdt vindt man het vast woest aantrekkelijk overigens
Waar zijn jullie nou allemaal? Allemaal aan het eten zeker?

Minieman had spinazie klaargemaakt, met een gehaktbal en toscaanse aardappelpartjes. Njammie!

Ik verveel me! Heeft er iemand nog wat leuks te vertellen?
Ik zit rozig te zijn na een zelfgebakken pizza en een halve fles prosecco. We moesten natuurlijk het extra lange weekend inluiden!!

Er staat een matras in de woonkamer, poes gaat helemaal uit haar dak. Matras hebben we weggegeven en wordt vanavond opgehaald. Staat nu dus al beneden en het is 1 groot feest. Er tegenaan springen, er op liggen, staart vangen, er vanaf springen, kreukels in het laken vangen etc. Een leuk schouwspel!!
Mén, ik heb mijn eten naar binnen gegóten om zsm hier te kunnen zijn..

Tot nu toe is het elke keer "zou het??" en dan meldt Chicaatje steeds dat het vals alarm is, maar nu wordt het echt met de minuut spannender voor mijn gevoel!

En toch kan ik me er nog niets bij voorstellen als ze straks/morgen/... post: hij is er, we hebben een zoontje en hij heet... " , gek he? voelt nog steeds erg onwerkelijk; we hebben het steeds over baby's, maar vroeg of laat komen ze er natuurlijk ook een keer uit, en heb je dus opeens een eigen baby Heel unreal nog..

Wat een kinky panty's hebben jullie allemaal! Lucky bastards hoor, die mannen van jullie! Ik ben geloof ik toch iets meer slons, man is ook niet van de pikante lingerie enzo. "Het gaat toch uit!" zegt 'ie dan

Sproet, wat een heftige dingen allemaal bij jou Hopelijk kun je er zijn voor de mensen om je heen, maar vergeet je niet ook te genieten van je fijne relatie (straks: je fijne huwelijk! ) en de baby die zich al snel aan zal dienen!

Elevman gaat dus écht eieren zoeken met pasen, wat goed!

Hier gaat het wel oké, de pijn lijkt zich te verplaatsen, heel vreemd... het begon in mijn liezen, toen in mijn stuitje, en nu sinds een dag of wat enorme rugpijn Ik verwacht binnen nu en een paar weken uit elkaar te vallen ofzo

Chicaatje, ik vind het zoooooooo spannend!!!
Jee reacties!

Beng, klinkt goed hoor, weekend inluiden! Ik had ook zin in pizza, maar ik moet gezond eten van de PreggoPolice. Heb helaas geen weekend, moet morgenmiddag ook nog werken.

Vandaag was ik ook vrij van de uni maar had ik 6 miljoen (ok, 3) afspraken. Iemand benieuwd naar wat voor afspraken?

Chiek, wordt de pijn wel minder of blijft het even erg?

Hier heb ik alleen auw als Teun besluit dat het tijd is voor een groeispurt. Zoals nu. Maar dat hoort erbij.
het is en blijft spannend he! Oma heeft het vast bij het rechte eind, chi caatje mini blijft vannacht nog netjes zitten en wordt pas na vrijdag geboren.

Zullen we een poule doen? Inzetten op geboortedag en tijd? Wie het dichtste bij zit krijgt een tompouce (met muisjes) :-)

Sproet, helemaal nog niet op jou gereageerd. Wat een heftige toestanden in jouw omgeving met als ultieme paradox de rechtszaak die 's morgens dient en jullie eigen huwelijk op dezelfde dag. Jullie blijven samen heel gelukkig, daar ben ik van overtuigd. Gelukkig worden hoeft niet, want jullie zijn het al lang en breed!
Wat voor afspraken Mien?

Onze pizza was gezond, zat een zak roerbakgroente op. Best gezond toch?
Chiek wat naar dat je nog zo'n pijn hebt. Ik hoop dat het snel afneemt ipv alleen maar verplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven