Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nope, nog steeds niet. Kan nog wel een uur duren en als het teveel uitloopt gaat het helemaal niet meer gebeuren vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is kut!
Later is nu
Dreamer schreef:
30-10-2019 14:49
Oh dat is kut!
Zeg dat wel ja. Ik hoop maar dat het nog door gaat vandaag.
Lise, wat vervelend! Ik hoop met je mee dat je gewoon vandaag aan de beurt bent.
Wat naar, Lise ... en nog steeds niks mogen eten zeker?

Ik hoop dat je vandaag nog wordt geopereerd.
Ik duim!

(en hoop dat je dit pas na die tijd leest)
Later is nu
Nee, maar ik heb ook geen trek meer. Wel dorst en hoofdpijn. En ik ben nogal chagrijnig. Man gaat er al vanuit dat het niet meer doorgaat.
lise1985 schreef:
30-10-2019 15:30
Nee, maar ik heb ook geen trek meer. Wel dorst en hoofdpijn. En ik ben nogal chagrijnig. Man gaat er al vanuit dat het niet meer doorgaat.
Dit is dus echt mijn grootste nachtmerrie he. Mag je dan naar huis en de volgende dag terug komen?

Ik ging vrij optimistisch heen. En ze waren heel lief. Maar tja. Uitlepelen alleen gaat niet genoeg zijn. Ze willen er een stukje huid transplantatie bij doen.. Volgende week vervolg gesprek bij de chirurg.

Dit is vast heel kinderachtig maar ik heb mijn donording zo ingevuld dat ze alles mogen hebben behalve mijn ogen en mijn huid. Karma is een bitch. Het idee van gevild worden staat me niet aan dus doen ze het nu levend.
Dan moet ik naar huis ja en duurt het weer een week, of langer.
De operatie van iemand anders op de afdeling is al gecanceld.
Jeetje. Wat een kutdag ook zo. Hele dag wachten en wachten.. toch al pijn, uiteraard. Man afspraken afgezegd, en voor wat? Pff.
Later is nu
Dreamer schreef:
30-10-2019 16:18
Jeetje. Wat een kutdag ook zo. Hele dag wachten en wachten.. toch al pijn, uiteraard. Man afspraken afgezegd, en voor wat? Pff.
Ja, het is mooi klote zo. Ik heb nog steeds niets gehoord.
lise1985 schreef:
30-10-2019 15:46
Dan moet ik naar huis ja en duurt het weer een week, of langer.
Oh Bohh das wel heel extreem meteen. :O
Joh lise wat lees ik nu..
Lise: dat is naar zeg, :hug:
Nog steeds niets gehoord...
Tsss, das kak. :sick:
Pff ik hoop dat Lise opeens toch meegenomen werd en geen tijd meer had om dat te posten.

Regenboog had weer bloed. En voorbeeld doet volgen, hij heeft net de huisartsenpost gebeld en mag daar zometeen terecht. Wat een kont romance hier.
Tjonge Lise.
Ik hoop dat je nu op de operatietafel ligt..
Tot hoelaat opereren ze op een dag?
Ze kwamen net vanavond met het goede nieuws dat ze me nog gingen opereren. Omgekleed. Op weg naar de OK. En toen kwam er een spoedgeval tussendoor.
Dus nu gaat het definitief niet meer door. Man komt me ophalen en dan kan ik thuis in bed kruipen.
lise1985 schreef:
30-10-2019 18:51
Ze kwamen net vanavond met het goede nieuws dat ze me nog gingen opereren. Omgekleed. Op weg naar de OK. En toen kwam er een spoedgeval tussendoor.
Dus nu gaat het definitief niet meer door. Man komt me ophalen en dan kan ik thuis in bed kruipen.
Oh gatsie :hug: :'-(
Wat zal jij gaar zijn Lise. Wat een teleurstelling.
Echt heel rot voor je. :smooch:
lise1985 schreef:
30-10-2019 18:51
Wat een domper :(
Ik baal enorm. Ben ook wel een beetje pissig. Ik snap dat spoedgevallen voor gaan, maar hier ging toch wel meer mis in de planning, zo lijkt het.
Sjezus Lise. Op het allerlaatste moment!
En nu? Sta je nu wel bovenaan de lijst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven