Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
30-10-2019 13:18
Daarvan was er een van bij tijdens mijn operatie. Prima. Leuk mee gekletst want ik was onder blockverdoving.
Maar het was een co die het aan wilde kijken tot de volgende controle bij de chirurg half december. Dan was ik dus vet te laat geweest, dan was de boel allang ontstoken en nog pijnlijker en met alle enge gevolgen vandien. Zelf kwam ik geen stap verder in het ziekenhuis. Ik kon alleen op korte termijn terecht bij een aio. En ik wilde de traumachirurg zelf. Dus mijn huisarts ging pushen maandag en ik kon gisteren dus wél terecht bij de traumachirurg en maandag al OK. Dus dan was er wel haast bij.
Zoveel verantwoordelijkheid krijgen co's zelden, dus lijkt me stug.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Maud*de*Braose schreef:
30-10-2019 17:02
Goh, geen idee dat dit nog bestond. Ging daar lang geleden wel eens heen. Grappig dat The Guardian hierover schrijft.

https://www.theguardian.com/music/2019/ ... dest-music
Het is een jubileum editie meen ik gelezen te hebben op de Nos van de week.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
30-10-2019 17:05
Het is een jubileum editie meen ik gelezen te hebben op de Nos van de week.
Ja, blijkbaar. In dit artikel staat dat er vorig jaar ook eentje was. Ze komen weer terug.
Maud*de*Braose schreef:
30-10-2019 16:51
Niet mijn type voor naar te kijken. Geniet ervan :-D
Het is ook niet echt mijn type, maar ik vind hem leuk schrijven. Beter dan Kiki, Fleur en sowieso betere onderwerpen dan (weer) Temptation Island.
Later is nu
Maud*de*Braose schreef:
30-10-2019 16:40
Wie is Eus? Doet die ook columns schrijven?
Ja, hier op Viva toch.
Dreamer schreef:
30-10-2019 15:05
Ik klikte laatst per ongeluk op blogs of columns en daar bleken hele leuke bij te zitten. Zo heeft Eus ook een column, zag ik. Waarom zie ik die nooit bij de lees ook? Waarom nu Kiki weer? Is toch jammer?
Die zie ik 100x per dag bij het misklikken dor verspringende pagina.
Maud*de*Braose schreef:
30-10-2019 17:02
Goh, geen idee dat dit nog bestond. Ging daar lang geleden wel eens heen. Grappig dat The Guardian hierover schrijft.

https://www.theguardian.com/music/2019/ ... dest-music
Dat wist ik dan weer wel. Was laatst ook een docu over :)
Maud*de*Braose schreef:
30-10-2019 17:07
Ja, blijkbaar. In dit artikel staat dat er vorig jaar ook eentje was. Ze komen weer terug.
Geen idee, ik luister in een hele andere hoek :mrgreen:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
yasmijn schreef:
30-10-2019 13:07
Alles onder de 40 zijn jongens. Ook de mijne :proud:

Ik zit te wachten bij de abn binnen. Hier maak je ook dingen mee. Het enige wat ik wil is een nieuwe rekening openen. Dus ik denk: paspoort geven en formuliertje invullen en klaar.
Kan niet.
Er wordt nu “beeldverbinding” gemaakt met een collega elders in het land en die moet het regelen want hier zijn er te weinig mensen.
Merkwaardig.
Erg denigrerend.

Niet professioneel trouwens. Waarom niet de vaste telefoon gebruiken?
Hey Megan, hoe gaat t met je zwangerschap? Begin je al een buik te krijgen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
S-Meds schreef:
29-10-2019 22:21
feow rustig
Ja.
Ondertussen doe ik even mijn moederschap uit en mijn sexy aan.
Tenminste, dat probeer ik.
Het zal in de genen zitten, maar in mijn familie is iedereen 24/7 supersexy.
Moeke of niet, wegens miepen geen goed plan om ons seksleven nieuw leven in te blazen.

Ik zeg dat van die generaties er maar even bij, anders zou iemand kunnen denken dat ik denk dat die arme jonkies van tegenwoordig allemaal moeite hebben met seks tijdens het moederschap en dus hulp van een tijdschrift dat zich ook online opdringt nodig hebben (terwijl zie hier online als jonge moeder wegens de titels rechts in beeld overdag niet kunnen vertonen en savonds volgens diezelfde titelverzinners druk bezig behoren te zijn met andere dingen).

Blazen tijdens seks is sowieso geen goed plan. Miepen heet dat.
Goed, waar was ik. Moederschap uitdoen. Hoe moet dat? Ik vertik het om op die meuk te klikken, dus iemand een suggestie?

Als het modtopic weer open is toch maar vriendelijk verzoeken aan de mods om aan de redactie door te geven dat het fijn zou zijn als ze dit soort malle titels aanpassen voor ze het aan het forum opdringen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
30-10-2019 18:00

Goed, waar was ik. Moederschap uitdoen. Hoe moet dat? Ik vertik het om op die meuk te klikken, dus iemand een suggestie?

Als het modtopic weer open is toch maar vriendelijk verzoeken aan de mods om aan de redactie door te geven dat het fijn zou zijn als ze dit soort malle titels aanpassen voor ze het aan het forum opdringen.
Djeezzz! Ken je lijf. Er zit tussen je pubis en je borstbeen een verborgen sluiting (de schepper was goed in patroontekenen). Als je die opent dan kan je uit het moederjuk stappen. Ben je meteen een kilo of 20 lichter en je seksieness stijgt behoorlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-10-2019 18:14
Djeezzz! Ken je lijf. Er zit tussen je pubis en je borstbeen een verborgen sluiting (de schepper was goed in patroontekenen). Als je die opent dan kan je uit het moederjuk stappen. Ben je meteen een kilo of 20 lichter en je seksieness stijgt behoorlijk.
Maar de sexy moet aan, dus die komt blijkbaar niet zomaar tevoorschijn als je het moederjuk uitdoet. Maar waar haal ik die 'sexy' dan vandaan? @(
Ik vind Eus fantastisch en ik wist niet dat je niet meer meetelt als mens wanneer je een crimineel verleden hebt. Moet ik weer op anoniem.
De mods mogen Meds wel dankbaar zijn: in geen tijden zoveel traffic meer geweest op dit forum.

De goeroe slaat er zelfs weer eens ouderwets van aan het mediteren.

Jammer dat die geen gele helm meer draagt, op deze dag van de bouw.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
het is weer hotel california hier, mod topic op slot, slechte uitgang en steeds uitgecheckt maar je kan nergens heen
Betty_Slocombe schreef:
30-10-2019 18:34
Ik vind Eus fantastisch en ik wist niet dat je niet meer meetelt als mens wanneer je een crimineel verleden hebt. Moet ik weer op anoniem.
Neuh, dat niet. Het is meer al die dingen die ik opnoemde bij elkaar. Gewoon alleen al die stem en die houding van 'ik weet het beter'. Dus die hele combinatie en dan telt bij mij (misschien onterecht) dat verleden mee.
Nou krijg ik al twee keer een fout die ik nog niet eerder gehad heb. Nummer 503 die door het leven gaat als 'guru meditation' @(
Meeleesmod: mag er een slotje op overig/verkeerd-begrepen-topictitels/li ... 9#19832049 ajb? Want die is vol en er is een nieuwe geopend.
Phineas schreef:
30-10-2019 18:44
Nou krijg ik al twee keer een fout die ik nog niet eerder gehad heb. Nummer 503 die door het leven gaat als 'guru meditation' @(
Er is waarschijnlijk ergens een emmertje sperma omgevallen.
De knop om het centraal moderatortopic weer mee te openen zit ook vastgeplakt.
I'm sorry, I was thinking about cats again.
Calamitycat schreef:
30-10-2019 18:57
Er is waarschijnlijk ergens een emmertje sperma omgevallen.
De knop om het centraal moderatortopic weer mee te openen zit ook vastgeplakt.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
pfff ik log maar weer eens uit
Afbeelding
DuchessMeganMarkle schreef:
30-10-2019 17:20
Erg denigrerend.

Niet professioneel trouwens. Waarom niet de vaste telefoon gebruiken?
Huh?
Betty_Slocombe schreef:
30-10-2019 18:34
:HA:
Kiki heeft niet genøkt!
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven