Napraattopic deel 119
vrijdag 25 oktober 2019 om 22:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 31 oktober 2019 om 15:37
Dat denk ik wel. Ze zitten dagenlang met pruillip op de bank hun vriend dood te zwijgen of ze zeggen schatje omdat jij het niet mij eens bent(op een Calimerotoon) voorlopig geen seks de komende tijd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 31 oktober 2019 om 15:39

donderdag 31 oktober 2019 om 15:41

donderdag 31 oktober 2019 om 15:41
Ik weet nu opeens waarom ze die paarse vibrators hebben! Voor tijdens de zoveelste pikstraf!charlottew88 schreef: ↑31-10-2019 15:37Dat denk ik wel. Ze zitten dagenlang met pruillip op de bank hun vriend dood te zwijgen of ze zeggen schatje omdat jij het niet mij eens bent(op een Calimerotoon) voorlopig geen seks de komende tijd.

donderdag 31 oktober 2019 om 15:42
Met bijbehorende verhaaltjes.quattro-stagioni schreef: ↑31-10-2019 15:41Ik weet nu opeens waarom ze die paarse vibrators hebben! Voor tijdens de zoveelste pikstraf!

donderdag 31 oktober 2019 om 15:45
Ik quote mezelf even.lindybopophelia schreef: ↑31-10-2019 15:09Maar de VIVA-columniste is ook niet netjes geweest door deze kwestie met een forummer naar buiten te gooien op internet en daar dan ook nog eens hartelijk om lachen. Dat noem ik geen integriteit hebben. Krijgt deze medewerker ook hier nog wat over te horen? Of worden alleen de forummers gepakt?

donderdag 31 oktober 2019 om 15:47
donderdag 31 oktober 2019 om 15:49

donderdag 31 oktober 2019 om 15:49
Nee, ze zeggen dat provoceren voor hen onder bedreiging valt.

donderdag 31 oktober 2019 om 15:51
Nee. Het was gewoon een uitspraak in het ‘luchtledige’ niet op iemand gericht en een vrij gangbare uitspraak ook nog. Was overduidelijk een grapje.
De andere keer was nog meer dan overduidelijk een grapje.

donderdag 31 oktober 2019 om 15:51
In de huisregels staat onder andere dit: Sanoma biedt op Viva.nl een forum aan. Viva.nl vindt respectvolle communicatie de sfeer op haar website en de veiligheid van haar bezoekers uitermate belangrijk.
Omdat jullie respectvolle communicatie uitermate belangrijk vinden, zou het netjes van jullie zijn antwoord te geven op bovenstaande posts. En deze niet te wissen. Want het wissen van post vind ik geen vorm van respectvolle communicatie.
Omdat jullie respectvolle communicatie uitermate belangrijk vinden, zou het netjes van jullie zijn antwoord te geven op bovenstaande posts. En deze niet te wissen. Want het wissen van post vind ik geen vorm van respectvolle communicatie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 31 oktober 2019 om 15:54

donderdag 31 oktober 2019 om 15:54
Afwashulp dus (geserveerd ha hah).

donderdag 31 oktober 2019 om 15:56
the_Wicked_Witch schreef: ↑31-10-2019 15:49Nee, ze zeggen dat provoceren voor hen onder bedreiging valt.
Tja, en nu? Een advocaat bellen dan maar? Ze zien je al aankomen.