advies over date
donderdag 31 oktober 2019 om 21:30
Ik heb advies nodig omdat ik echt onervaren ben in de situatie waarin ik zit.
Ik kom uit een huwelijk van 20 jaar en nu sinds een jaar single.
Sinds 4 maanden appcontact met een hele leuke lieve man via een datingsite.
Via de app hadden we al een enorme aantrekkings kracht .
Bellen wil hij niet omdat dat niet zijn 'ding' is...prima...
We wonen een 1 uur bij elkaar vandaan.
Vorige week hebben we onze 1e date gehad, toen we elkaar zagen gebeurde er iets....en heel bizar begonnen we gelijk te zoenen dat voelde goed voor ons beidde....We zijn gaan wandelen en het was heel gezellig.We waren er allebei over uit dat de date geslaagd was .Tijdens onze date vertelde hij dat hij niet zo direct van het samenwonen is....,dat hij niet houd van claimerig gedrag en dat je niet persé altijd bij elkaar hoeft te zijn als je elkaar leuk vind.
Het zijn eigenlijk allen dingen die op dit moment ook goed bij mij leven passen, dus wat mij betreft geen probleem.Allebei waren we enthousiast over een 2e date.
Echter hebben we beidde een drukke baan met een wisselend rooster.
Dus heb ik gister de vraag gesteld op de app wanneer een 2e date ?
Zijn antwoord was dat zijn vrije dagen voorlopig gevuld zijn.
Waarop ik heb geantwoord dat we ook vooruit iets kunnen plannen i.v.m lastige agenda's....incl een aantal data voor eind nov en dec.
Nu was zijn antwoord ' Ik zal eens kijken lieverd'
Ik ben zelf meer van de duidelijkheid en ik vind dit eigenlijk een vaag antwoord.....Ligt dat aan mij ?....Graag jullie advies....
Ik kom uit een huwelijk van 20 jaar en nu sinds een jaar single.
Sinds 4 maanden appcontact met een hele leuke lieve man via een datingsite.
Via de app hadden we al een enorme aantrekkings kracht .
Bellen wil hij niet omdat dat niet zijn 'ding' is...prima...
We wonen een 1 uur bij elkaar vandaan.
Vorige week hebben we onze 1e date gehad, toen we elkaar zagen gebeurde er iets....en heel bizar begonnen we gelijk te zoenen dat voelde goed voor ons beidde....We zijn gaan wandelen en het was heel gezellig.We waren er allebei over uit dat de date geslaagd was .Tijdens onze date vertelde hij dat hij niet zo direct van het samenwonen is....,dat hij niet houd van claimerig gedrag en dat je niet persé altijd bij elkaar hoeft te zijn als je elkaar leuk vind.
Het zijn eigenlijk allen dingen die op dit moment ook goed bij mij leven passen, dus wat mij betreft geen probleem.Allebei waren we enthousiast over een 2e date.
Echter hebben we beidde een drukke baan met een wisselend rooster.
Dus heb ik gister de vraag gesteld op de app wanneer een 2e date ?
Zijn antwoord was dat zijn vrije dagen voorlopig gevuld zijn.
Waarop ik heb geantwoord dat we ook vooruit iets kunnen plannen i.v.m lastige agenda's....incl een aantal data voor eind nov en dec.
Nu was zijn antwoord ' Ik zal eens kijken lieverd'
Ik ben zelf meer van de duidelijkheid en ik vind dit eigenlijk een vaag antwoord.....Ligt dat aan mij ?....Graag jullie advies....
donderdag 31 oktober 2019 om 22:24
Precies!
donderdag 31 oktober 2019 om 22:38
Dit ja.
Hij komt wel weer een keer als hij niets te doen heeft. Zo lijkt het.
donderdag 31 oktober 2019 om 23:39
Hij heeft je dit allemaal op de eerste date verteld: don't call us, we'll call you. En jij in je naïeviteit bent daar compleet in meegegaan, je niet realiserend wat hij eigenlijk zei.
Hij wil vooral geen verwachtingen, geen verantwoordelijkheden, geen verplichtingen, geen band, geen liefs..
Laten we wel wezen: als iemand met wie je helemaal niks hebt een afspraak met je probeert vast te leggen, vind je dat irritant.
Hij klinkt voor mij een beetje als een zakkenwasser zoals ie met je omgaat.
Hij wil vooral geen verwachtingen, geen verantwoordelijkheden, geen verplichtingen, geen band, geen liefs..
Laten we wel wezen: als iemand met wie je helemaal niks hebt een afspraak met je probeert vast te leggen, vind je dat irritant.
Hij klinkt voor mij een beetje als een zakkenwasser zoals ie met je omgaat.
Such fun!1
vrijdag 1 november 2019 om 00:31
vrijdag 1 november 2019 om 00:45
vrijdag 1 november 2019 om 08:12
Nou was niet van plan om nog eens 4 maanden te wachten.Attraverso schreef: ↑31-10-2019 23:31Wil je niet wat te snel? Op de eerste date heb je 4 maand gewacht. Volgende laat ons zeggen... Februari?
vrijdag 1 november 2019 om 08:37
Misschien ben je meer in de wolken van het idee dat het wat kan worden dan dat deze man (die zo moeilijk doet om je weer te zien) leuk is.
Je moet gewoon er eentje tegen komen die wél een tweede date wil en niet wil flierefluiten (als j dat flierefluiten niet ziet zittten).
Kan lastig zijn omdat je nu al zoveel energie in 4 maanden chatten hebt gestoken, maar hoe sneller je verder gaat hoe minder energie je er nog extra aan kwijt bent.
Je moet gewoon er eentje tegen komen die wél een tweede date wil en niet wil flierefluiten (als j dat flierefluiten niet ziet zittten).
Kan lastig zijn omdat je nu al zoveel energie in 4 maanden chatten hebt gestoken, maar hoe sneller je verder gaat hoe minder energie je er nog extra aan kwijt bent.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
vrijdag 1 november 2019 om 14:59
Dit en het woord 'Lieverd'
vrijdag 1 november 2019 om 15:12
Als je het prima vindt om een fuckbuddy te hebben waar je eens in de zoveel maanden van hoort, prima. Dan hoor je vanzelf wel weer eens van hem.
Maar als je gevoelens voor hem hebt of méér wilt dan alleen maar fuckbuddies zijn, dan is dit duidelijk kansloos.
Dus het ligt eraan wat je ervan verwacht en hoe serieus je het zelf neemt.
Maar als je gevoelens voor hem hebt of méér wilt dan alleen maar fuckbuddies zijn, dan is dit duidelijk kansloos.
Dus het ligt eraan wat je ervan verwacht en hoe serieus je het zelf neemt.
You can never have too many hats, gloves and shoes