NIET-groepje
donderdag 9 april 2009 om 21:58
Wat lief Dushi, en Boro is geweldig
Suup, gefeliciteerd.
Ik kom even bijlezen
Hier is het appartment in de verkoop gegaan vandaag en we hadden meteen al een kijker
Verder heel druk met werk nog en moet rustig aan doen want krijg er harde buiken van. Mininad gaat prima, beweegt veel
Kus allemaal
Suup, gefeliciteerd.
Ik kom even bijlezen
Hier is het appartment in de verkoop gegaan vandaag en we hadden meteen al een kijker
Verder heel druk met werk nog en moet rustig aan doen want krijg er harde buiken van. Mininad gaat prima, beweegt veel
Kus allemaal
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 9 april 2009 om 22:34
Djo, hahaha
Lief, Its, dank je. En hardstikke goed van vakantiekomkommerenkwelgebeuren
Boro, mis jou ook Heb het zo druk op werk dat ik daar niet meer forum. Kan ik echt niet meer maken. En doe ook voorzichtig want volgens mij kunnen ze ook wel zien wat je doet op werkcompu en om dan veel te forummen
Lief, Its, dank je. En hardstikke goed van vakantiekomkommerenkwelgebeuren
Boro, mis jou ook Heb het zo druk op werk dat ik daar niet meer forum. Kan ik echt niet meer maken. En doe ook voorzichtig want volgens mij kunnen ze ook wel zien wat je doet op werkcompu en om dan veel te forummen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 9 april 2009 om 23:27
vrijdag 10 april 2009 om 08:16
vrijdag 10 april 2009 om 08:19
Goeiemorgen ladies.
-zucht-
Waarom moet je bij alles wat je doet praten? Echt bij alles. Je kan toch ook smorgens vroeg naar buiten kijken zonder mij te vertellen wat je allemaal ziet. Vrouwtje krijgt daar een ochtendhumeur van.
-zucht-
-zucht-
Waarom moet je bij alles wat je doet praten? Echt bij alles. Je kan toch ook smorgens vroeg naar buiten kijken zonder mij te vertellen wat je allemaal ziet. Vrouwtje krijgt daar een ochtendhumeur van.
-zucht-
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.