NIET-groepje
vrijdag 10 april 2009 om 09:37
Heel veel plezier, Engie en Lein! Dat gaat vast lukken..
Frietje is bij de DA nu.
Verder heb ik met middelste al sinds gisteren een discussie over paaszaterdag. Hij vindt dat er op paaszaterdag eieren moeten worden verstopt en gevonden, ik vind dat paaszaterdag niet bestaat.
M. komt vanmiddag. En voor die tijd heb ik nog een hele hoop puin te ruimen.
Frietje is bij de DA nu.
Verder heb ik met middelste al sinds gisteren een discussie over paaszaterdag. Hij vindt dat er op paaszaterdag eieren moeten worden verstopt en gevonden, ik vind dat paaszaterdag niet bestaat.
M. komt vanmiddag. En voor die tijd heb ik nog een hele hoop puin te ruimen.
vrijdag 10 april 2009 om 09:54
Mogge.
Waarom moet friet naar de DA mamz?
En paas zaterdag bestaat idd volgens mij niet
Deze mutsch wist dus niet eens dat het goede vrijdag was. Deze mutsch kwam dus ook vanochtend (nadat ik me de tering gehaast had om zowel Zoon als Kleintje op tijd klaar te krijgen) om 8.20 op een lege parkeerplaats oprijden...hmmmm.....
Gelukkig is de BSO op de school, dus ik kon zoon alsnog in de andere ingang naar binnen loodsen
Waarom moet friet naar de DA mamz?
En paas zaterdag bestaat idd volgens mij niet
Deze mutsch wist dus niet eens dat het goede vrijdag was. Deze mutsch kwam dus ook vanochtend (nadat ik me de tering gehaast had om zowel Zoon als Kleintje op tijd klaar te krijgen) om 8.20 op een lege parkeerplaats oprijden...hmmmm.....
Gelukkig is de BSO op de school, dus ik kon zoon alsnog in de andere ingang naar binnen loodsen
vrijdag 10 april 2009 om 09:58
quote:sunlight schreef op 10 april 2009 @ 09:55:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat er mensen zich vandaag laten kruisigen ergens, om het lijden van Jezus te ervaren. Stelletje debielen, wie doet dat nou?!?
Schijnt nog een hoop toeschouwers te trekken ook/.....
Dat is een nogal luguber ritueel in de Filipijnen ofzo. Best ziek idd.
Morgen is het Stille Zaterdag Mamz, mss kun je daar iets mee ? Zo van "JOngens, op Stille Zaterdag moeten jullie heel de dag Stil zijn "
Ik hoorde vanochtend op de radio dat er mensen zich vandaag laten kruisigen ergens, om het lijden van Jezus te ervaren. Stelletje debielen, wie doet dat nou?!?
Schijnt nog een hoop toeschouwers te trekken ook/.....
Dat is een nogal luguber ritueel in de Filipijnen ofzo. Best ziek idd.
Morgen is het Stille Zaterdag Mamz, mss kun je daar iets mee ? Zo van "JOngens, op Stille Zaterdag moeten jullie heel de dag Stil zijn "
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 10 april 2009 om 10:07
vrijdag 10 april 2009 om 10:19