Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 2 november 2019 om 12:33
Wat een lieve reacties, ook van de niet knussels!
Hier zocht ik afleiding van mijn donkere gedachten en gevoelens. Juist het onderwerp wat mij oa tot deze gevoelens gebracht heeft werd vandaag even te scherp naar voren gebracht. En dat doet even pijn.
Hier wilde ik delen zonder dat er een hulpverlener aanvast zat en vond ik het prettig om sociale interactie te lezen onderling. Ik merk dat ik nu geen zin heb om te delen en in gezellig kletsen. Ik zonder me even af. Maar kom vast weer terug.
Hier zocht ik afleiding van mijn donkere gedachten en gevoelens. Juist het onderwerp wat mij oa tot deze gevoelens gebracht heeft werd vandaag even te scherp naar voren gebracht. En dat doet even pijn.
Hier wilde ik delen zonder dat er een hulpverlener aanvast zat en vond ik het prettig om sociale interactie te lezen onderling. Ik merk dat ik nu geen zin heb om te delen en in gezellig kletsen. Ik zonder me even af. Maar kom vast weer terug.
zaterdag 2 november 2019 om 12:34
Neem je tijd en wij bewaken je dekentje en je plekjeCoconuts12 schreef: ↑02-11-2019 12:33Wat een lieve reacties, ook van de niet knussels!![]()
![]()
(En wat Marana schrijft heel ernstig nemen ajb)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 2 november 2019 om 12:37
snap dat je even afstand wil, maar dit topic blijft ook jouw topic Nootje.Coconuts12 schreef: ↑02-11-2019 12:33Wat een lieve reacties, ook van de niet knussels!![]()
![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 2 november 2019 om 12:37
Lieverd doe wat jij nu nodig hebt en neem je tijd, maar weet dat er hier altijd een dekentje voor je is om onder te knusselenCoconuts12 schreef: ↑02-11-2019 12:33Wat een lieve reacties, ook van de niet knussels!![]()
![]()
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 2 november 2019 om 12:43
Coconuts12 schreef: ↑02-11-2019 12:33Wat een lieve reacties, ook van de niet knussels!![]()
![]()
Ik breek even in (zó weer weg, vreest niet allen
Probeer juist nu je lijntje hier wel te houden, jezelf isoleren is denk ik niet goed.
Dikke knuffel en hou jezelf goed voor dat jij hier geen enkel aandeel in had. Je bent geplayed, en op een hele vieze manier.
zaterdag 2 november 2019 om 12:48
the_Wicked_Witch schreef: ↑02-11-2019 12:43Ik breek even in (zó weer weg, vreest niet allen).
Probeer juist nu je lijntje hier wel te houden, jezelf isoleren is denk ik niet goed.
Dikke knuffel en hou jezelf goed voor dat jij hier geen enkel aandeel in had. Je bent geplayed, en op een hele vieze manier.
Heel erg eens met je post.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 2 november 2019 om 12:50
Doe ik! Net als de waarschuwingen in het zure topic. Ik heb geen pb ontvangen en daar ben ik blij om.
Lieverds! WW, lief dat je ook even kwam posten en Star en en...
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 02-11-2019 12:51
8.08% gewijzigd
zaterdag 2 november 2019 om 12:51
*kijkt spiedend om zich heenthe_Wicked_Witch schreef: ↑02-11-2019 12:43Ik breek even in (zó weer weg, vreest niet allen).
Zonder gekheid, eens met wat ze zegt Coco. Jouw keuze, en dat blijft het, maar ga je niet teveel afzonderen alsjeblieft.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 2 november 2019 om 13:09
ga je nu ineens empatisch doen? Je snapt dat door de manier waarop jij tekeer ging, het voor Nootje nu even niet meer zo fijn voelt hier?RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 13:04Coconuts12, ik hoop dat je de 3 PB's gelezen hebt die ik jou vanmorgen gestuurd hebt. Ik hoop dat je juist in dit topic wilt blijven! Zo te lezen heb jij veel aan dit topic en ik hoop dat je je nu niet gaat afzonderen. Lees aub mijn PB's
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 2 november 2019 om 13:10
Na jouw openbare opmerkingen in het andere topic, snap ik niet waarom dit niet ook openbaar kan.RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 13:04Coconuts12, ik hoop dat je de 3 PB's gelezen hebt die ik jou vanmorgen gestuurd hebt. Ik hoop dat je juist in dit topic wilt blijven! Zo te lezen heb jij veel aan dit topic en ik hoop dat je je nu niet gaat afzonderen. Lees aub mijn PB's
Al hoop ik eigenlijk dat deze pb's ook in het zwarte gat van het VivaForum zijn verdwenen.
Aangezien ze die opmerkingen aan haar adres niet verdiende, wat zij wel verdiend zijn jouw excuses.
En aangezien jij degene bent die dit heeft veroorzaakt, ben jij in mijn ogen de allerlaatste persoon die een mening mag hebben over Cocos besluit.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 2 november 2019 om 13:10
Coco, alles is al gezegd. 
Tot snel!
BM; wat ontzettend naar lieverd!
Als ik jouw posts van de laatste tijd goed heb geïnterpreteerd, dan is jouw zoon hartstikke gek op jou en weet hij ook dat jij heel veel van hem houdt. Dat hij nu ergens anders gaat wonen, doet daar niets aan af! Heb vertrouwen in hem dat hij zich niet laat beïnvloeden, ik kan me niet voorstellen dat dat (blijvend) gebeurt. Voor hem is het misschien wel goed om ook even rust te krijgen.
Jij woont verder alleen of niet? Heb je voldoende live contact met anderen verder...?
Tot snel!
BM; wat ontzettend naar lieverd!
Als ik jouw posts van de laatste tijd goed heb geïnterpreteerd, dan is jouw zoon hartstikke gek op jou en weet hij ook dat jij heel veel van hem houdt. Dat hij nu ergens anders gaat wonen, doet daar niets aan af! Heb vertrouwen in hem dat hij zich niet laat beïnvloeden, ik kan me niet voorstellen dat dat (blijvend) gebeurt. Voor hem is het misschien wel goed om ook even rust te krijgen.
Jij woont verder alleen of niet? Heb je voldoende live contact met anderen verder...?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 2 november 2019 om 13:12
Laat haar met rust. Je heb genoeg gedaan.RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 13:04Coconuts12, ik hoop dat je de 3 PB's gelezen hebt die ik jou vanmorgen gestuurd hebt. Ik hoop dat je juist in dit topic wilt blijven! Zo te lezen heb jij veel aan dit topic en ik hoop dat je je nu niet gaat afzonderen. Lees aub mijn PB's
zaterdag 2 november 2019 om 13:19
Eens, op de excuses na. Persoonlijk, maar dat ben ik, zouden excuses waartoe zeg maar opgeroepen wordt, voor mij niet zoveel meer waard zijn. Dit was gewoon een misselijke actie om iemand onderuit te halen. Maar nogmaals, dat is persoonlijk.lollypopje schreef: ↑02-11-2019 13:10Na jouw openbare opmerkingen in het andere topic, snap ik niet waarom dit niet ook openbaar kan.
Al hoop ik eigenlijk dat deze pb's ook in het zwarte gat van het VivaForum zijn verdwenen.
Aangezien ze die opmerkingen aan haar adres niet verdiende, wat zij wel verdiend zijn jouw excuses.
En aangezien jij degene bent die dit heeft veroorzaakt, ben jij in mijn ogen de allerlaatste persoon die een mening mag hebben over Cocos besluit.
zaterdag 2 november 2019 om 13:19
Coerage
Het voelt als falen. Ik had 1 taak!
En nee, weinig of geen mensen die er nu voor mij kunnen zijn. Aan het werk, andere afspraken, gezinnen,
Ik mis hem nu al enorm.
En hoe fout het misschien ook is. Voor hem moeten zorgen hielp mij de dag door. Gaf mij structuur, afleiding.
Hoe ik het alleen moet redden, ik weet het echt ff niet!
Ik hoop dat het hem goed doet! Rust krijgt.
Hij komt nog wel een keer langs de komende dagen. Zijn pc staat hier nog en vast nog wel wat spullen. Oa zijn fiets.
Het voelt als falen. Ik had 1 taak!
En nee, weinig of geen mensen die er nu voor mij kunnen zijn. Aan het werk, andere afspraken, gezinnen,
Ik mis hem nu al enorm.
En hoe fout het misschien ook is. Voor hem moeten zorgen hielp mij de dag door. Gaf mij structuur, afleiding.
Hoe ik het alleen moet redden, ik weet het echt ff niet!
Ik hoop dat het hem goed doet! Rust krijgt.
Hij komt nog wel een keer langs de komende dagen. Zijn pc staat hier nog en vast nog wel wat spullen. Oa zijn fiets.
zaterdag 2 november 2019 om 13:22
Ik wil jou niet in de weg zitten!Coconuts12 schreef: ↑02-11-2019 12:53BM, neem de ruimte alsjeblieft in hier!Wat een ontzettend naar bericht om te lezen! Sterkte lieverd.
Ik ga zo eens lezen maar je bent niet oké behandeld begrijp ik en dat is naar! Helemaal nu!
Hoop dat je nav alle reacties hebt gevoeld dat we naast je staan!
Doe wat goed voelt voor jou! Als dat tijdelijk hier ff niet schrijven is dan is dat oké.
Kijk wel uit voor isolement!
zaterdag 2 november 2019 om 13:26
Héééé!! Hou daar mee op!! Je zit hier niemand in de weg! Dat zou effe lekker zijn zeg, hmpf....
Juist nu is het voor jou ook fijn dat je hier je ei kan leggen.
Wij kunnen jullie allebei wel aan hoor