Six met de knussels ❤.
woensdag 11 september 2019 om 19:19
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 2 november 2019 om 13:30
Eens hoor, als ze niet gemeend zijn hebben ze geen waarde.Grobbekuiken_ schreef: ↑02-11-2019 13:19Eens, op de excuses na. Persoonlijk, maar dat ben ik, zouden excuses waartoe zeg maar opgeroepen wordt, voor mij niet zoveel meer waard zijn. Dit was gewoon een misselijke actie om iemand onderuit te halen. Maar nogmaals, dat is persoonlijk.
Ik bedoel meer dat alleen gemeende excuses welkom zijn, iets anders hoeft die persoon hier niet meer te zeggen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 2 november 2019 om 13:31
Cool ik sta onder de negeer. Nu hoor ik er echt bij
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 2 november 2019 om 13:43
Dit is de allerlaatste keer dat ik op jou ga reageren.
Dit topic is met een mooie intentie gestart. En is al die tijd mooi gebleven. Af en toe is er wat oproer. Altijd omdat er iemand binnenspringt die niet kan reflecteren en niet past in de intentie. Dus Salut en de kost. Wat mij betreft ben je hier niet welkom.
*Voelt de toorn van Maman naderen*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 2 november 2019 om 13:43
RamsayStreet schreef: ↑02-11-2019 13:04Coconuts12, ik hoop dat je de 3 PB's gelezen hebt die ik jou vanmorgen gestuurd hebt. Ik hoop dat je juist in dit topic wilt blijven! Zo te lezen heb jij veel aan dit topic en ik hoop dat je je nu niet gaat afzonderen. Lees aub mijn PB's
*breekt ook even in maar vrees ook niet, gaat ook zo Wicked Witch weer achterna*
Coco heeft je PB's niet ontvangen. Dat is een bug, geen onwil.
En verder zou het je sieren nu te kappen met haar lastig vallen. Ze.wil.het.niet.
(en als iemand me nu ff wil quoten zou dat helemaal mooi zijn want ik sta onder de negeer volgens mij)
Doei!!
zaterdag 2 november 2019 om 13:44
ajbPoesinBoots schreef: ↑02-11-2019 13:43*breekt ook even in maar vrees ook niet, gaat ook zo Wicked Witch weer achterna*
En verder zou het je sieren nu te kappen met haar lastig vallen. Ze.wil.het.niet.
(en als iemand me nu ff wil quoten zou dat helemaal mooi zijn want ik sta onder de negeer volgens mij)
Doei!!![]()
zaterdag 2 november 2019 om 13:45
PoesinBoots schreef: ↑02-11-2019 13:43*breekt ook even in maar vrees ook niet, gaat ook zo Wicked Witch weer achterna*
Doei!!![]()
Dit.
En wat leuk, al die napraters hier in dit topic
Helemaal mee eens.PoesinBoots schreef: ↑02-11-2019 13:43*breekt ook even in maar vrees ook niet, gaat ook zo Wicked Witch weer achterna*
Doei!!![]()
Laat coco met rust.
Goed plan vind ik.
zaterdag 2 november 2019 om 13:46
Nee echt niet, je moet eerst een ban.
Nootje, niet jezelf afzonderen, je weet dat dat niet helpend is. Ik snap dat je geen zin hebt om gezellig te beppen. Hoeft ook niet, maar helemaal poef weg is niet goed voor je.
Bm
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 2 november 2019 om 13:49
zaterdag 2 november 2019 om 14:14
Och hemel, straks worden de napraters nog knussel zoet
zaterdag 2 november 2019 om 14:16
Structuur komt wel weer. Alleen een nieuwe vinden.
Nee geen vriendin in de buurt. Iedereen is druk.
Logeren is voor mij max 1-2 weken. Zoon gaat een halfjaar. Of langer. Is het plan. Voor mij is het wonen.
Iedereen mag het noemen zoal hij/ zij wil. Hij is niet hier, ik heb gefaald naar hem en dat vind ik echt verschrikkelijk.
Logeren is voor mij max 1-2 weken. Zoon gaat een halfjaar. Of langer. Is het plan. Voor mij is het wonen.
Iedereen mag het noemen zoal hij/ zij wil. Hij is niet hier, ik heb gefaald naar hem en dat vind ik echt verschrikkelijk.
zaterdag 2 november 2019 om 14:25
Oh ik had niet meegekregen dat het voor een halfjaar is. Dat is idd wonen. Maar is alsnog tijdelijk.benmamma schreef: ↑02-11-2019 14:16Structuur komt wel weer. Alleen een nieuwe vinden.
En zijn ze echt druk of denk je dat alleen maar?
zaterdag 2 november 2019 om 14:30
Ik kom uit Groningen.benmamma schreef: ↑02-11-2019 14:16Structuur komt wel weer. Alleen een nieuwe vinden.
Ik vind niet dat je gefaald hebt.
Als ik iets voor je kan doen doe ik dat graag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 2 november 2019 om 14:34
Ik dacht, ik ga even om het hoekje kijken hoe het met Coco is omdat ik een erg naar gevoel heb bij die 'nieuwe' ... staat er hier een hele rij voor de deur
Ziet er warm en gezellig uit, hier! Hou je taai Coco & de rest!
zaterdag 2 november 2019 om 14:36
*zit stiekem een klein beetje te gniffelen over hoe het zo kan verkeren*
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 2 november 2019 om 14:37
Ach, BM, wat een verdrietige berichten vandaag...
Ik denk niet dat je faalt, helemaal niet zelfs. Je bent open, eerlijk, en bent er zo goed mogelijk voor hem. Je hebt therapie om zelf beter te wroden. Falen zou zijn: je afsluiten, zijn wensen en behoeften afdoen onder het mom 'daar heb ik geen energie voor, want depressief', of (nog erger) simpelweg negeren omdat je in je eigen ellende zwelgt. Geen hulp zoeken. En dan nog zou ik 'falen' een zware term vinden. Nu gaat Benzoon tijdelijk weg, da's heel naar, maar vergeet niet dat hij ook - ondanks al zijn volwassen reacties - een tiener is. Die reageren soms fel en zonder alles te overzien. Zo reageren betekent niet dat jij faalde, eerder dat hij een tiener is.
Je hebt toch een hond? Dan heb je in ieder geval iets van structuur. Verder vind ik hier posten een goede suggestie.
zaterdag 2 november 2019 om 14:38
Cool, hoef ik binnenkort maar één topic bij te lezen?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.