Theehuis!
donderdag 9 april 2009 om 22:29
Nee he Luun, niet weer. En gewichtsafname niet leuk. Ik vind dat KA nu echt echt van alles moet checken en veel meer moet gaan doen dan tot nu. Hoe lang moeten jullie nog doormodderen. Ik ik schreef het al eerder, maar misschien is het tijd om te kijken naar omgevingsfactoren (huis, omgeving (is er vervuilde grond? radio toren? fabrieken?) en voedsel en dergelijke.
"Verwaarlozen" helemaal begrijpelijk logisch en okey hoor
Vind dit zo naar voor jullie
Over voor de zekerheid gesproken, moet nog steeds plas inleveren bij HA. Heb naast harde buik ook buikpijn en veel plassen en pijn dus gok op blaasontsteking. Had ik bij Chica dus ook 2x.
Babyforumnick bedenken is makkelijk dan echte naam, Kess, minder erg als t misgaat
Afsluitdijkknuffels voor Vish
En
voor de zekerheid
voor
Die ondertitel is nog niet echt passend, maar wat niet is kan nog komen he
"Verwaarlozen" helemaal begrijpelijk logisch en okey hoor
Vind dit zo naar voor jullie
Over voor de zekerheid gesproken, moet nog steeds plas inleveren bij HA. Heb naast harde buik ook buikpijn en veel plassen en pijn dus gok op blaasontsteking. Had ik bij Chica dus ook 2x.
Babyforumnick bedenken is makkelijk dan echte naam, Kess, minder erg als t misgaat
Afsluitdijkknuffels voor Vish
En
voor de zekerheid
voor
Die ondertitel is nog niet echt passend, maar wat niet is kan nog komen he
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 10 april 2009 om 00:00
Hooi!
Klopt hoor, Juna was jarig vandaag! Bedankt voor coole kaart en cool boek Vish!
Leuke dag gehad, Juna extreem verwend, nieuwe fiets, nieuwe babyborn, boekjes, barbie ( :puke: ) kookspullen. Superleuke dag gehad, zo leuk als ze hun verjaardag zien aankomen en zich erop verheugen... Alleen wil ze nu naar de basisschool, en krijg ik haar nog niet echt aan het verstand dat dat nog niet mag
Morgen werken, da's wat minder, gezien de lege fles wijn. Maar daarna weekend.
Luun
En verder voor iedereen!
Klopt hoor, Juna was jarig vandaag! Bedankt voor coole kaart en cool boek Vish!
Leuke dag gehad, Juna extreem verwend, nieuwe fiets, nieuwe babyborn, boekjes, barbie ( :puke: ) kookspullen. Superleuke dag gehad, zo leuk als ze hun verjaardag zien aankomen en zich erop verheugen... Alleen wil ze nu naar de basisschool, en krijg ik haar nog niet echt aan het verstand dat dat nog niet mag
Morgen werken, da's wat minder, gezien de lege fles wijn. Maar daarna weekend.
Luun
En verder voor iedereen!
vrijdag 10 april 2009 om 08:19
Wat goed Eow, precies om 0.00 gepost! Ha dat klink als een goeie verjaardag, en wat fijn een barbie.
Werken na fles wijn wat minder fijn ja
Luun dikke knuffels en voor de "grap" misschien eens naar osteopaat? Heb daar zelf goede ervaringen mee.
Zeg dat nou niet van die lifehammer Kess, hij ligt wel in auto maar nog niet vastgezet.
Oh en goedemorgen!!!
Werken na fles wijn wat minder fijn ja
Luun dikke knuffels en voor de "grap" misschien eens naar osteopaat? Heb daar zelf goede ervaringen mee.
Zeg dat nou niet van die lifehammer Kess, hij ligt wel in auto maar nog niet vastgezet.
Oh en goedemorgen!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vrijdag 10 april 2009 om 09:17
Ooooooh Juna was dus écht jarig! Nou heb ik helemaal geen kaart gestuurd. Leuk he, dat ze zich verheugen op hun verjaardag. Ik vond daardoor de derde verjaardag ook leuker dan de eerste en de tweede.
Vish, ben je al op weg? Sorry, zal niks meer zeggen over lifehammer, maar komt door mijn eigen frustratie. Don zou dat roze ding in mijn auto bevestigen, maar heeft gewoon in een vakje gelegd, onder het mom van, dan pak je hem als je hem nodig hebt. Maar na een botsing of andere rare fatale kanl ligt dat ding natuurlijk nooit meer netjes in dat open vakje te wachten totdat ik hem pak! Ga dus zelf maar eens kijken hoe ik dat ding vast kan zetten.
Hoe dan ook: je hebt die lifehammer vandaag vast niet nodig (Nooit, bedoel ik. Nooit!!). Succes met de rit en veel plezier bij Cees!
Vish, ben je al op weg? Sorry, zal niks meer zeggen over lifehammer, maar komt door mijn eigen frustratie. Don zou dat roze ding in mijn auto bevestigen, maar heeft gewoon in een vakje gelegd, onder het mom van, dan pak je hem als je hem nodig hebt. Maar na een botsing of andere rare fatale kanl ligt dat ding natuurlijk nooit meer netjes in dat open vakje te wachten totdat ik hem pak! Ga dus zelf maar eens kijken hoe ik dat ding vast kan zetten.
Hoe dan ook: je hebt die lifehammer vandaag vast niet nodig (Nooit, bedoel ik. Nooit!!). Succes met de rit en veel plezier bij Cees!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 10 april 2009 om 09:46
vrijdag 10 april 2009 om 09:49
Pff, ik ben echt een dráma. Ik neem me stééds voor om minder te drinken, gezonder te eten, meer te bewegen...
Dat bewegen lukt wel, sport, fiets naar het werk, wandel in de pauzes, dus zit wel goed. Gezond eten gaat ook goed.
Maar de rest.... Ik betrap me dan opeens wéér op een fles wijn die leeg is, nóg een gebakje, lekker hapje bij de borrel....
Niet dat ik liters drink hoor, hoogstens 2/3x per week een paar glazen wijn, meestal minder, maar ik zou zo graag gelukkig zijn met een spa rood en een wortel
Dat bewegen lukt wel, sport, fiets naar het werk, wandel in de pauzes, dus zit wel goed. Gezond eten gaat ook goed.
Maar de rest.... Ik betrap me dan opeens wéér op een fles wijn die leeg is, nóg een gebakje, lekker hapje bij de borrel....

Niet dat ik liters drink hoor, hoogstens 2/3x per week een paar glazen wijn, meestal minder, maar ik zou zo graag gelukkig zijn met een spa rood en een wortel
vrijdag 10 april 2009 om 11:57
Ik zwaai even snel, want ben er weinig omdat ik druk ben met leuke dingen !
Woensdag met kookclubhe (wat steeds meer een leuke-dingen-clubje is) eten en naar de film, donderdgaochtend werken, donderdagmiddag met Erwtenmoeder stadten en 's avonds met Erwtenmama naar concert. Moeder nu net afgezet op station, zelf boodschapjes gedaan en zo dadelijk weer richting stad voor lunchdeet. Ik heb het druk . Vind het helemaal leuk, dat opbouwen van sociale contacten hier in ErwtenRegio
Ik zie dat ik moet -en voor Juni! Gefeliciteerddddd!
Later meer!
Woensdag met kookclubhe (wat steeds meer een leuke-dingen-clubje is) eten en naar de film, donderdgaochtend werken, donderdagmiddag met Erwtenmoeder stadten en 's avonds met Erwtenmama naar concert. Moeder nu net afgezet op station, zelf boodschapjes gedaan en zo dadelijk weer richting stad voor lunchdeet. Ik heb het druk . Vind het helemaal leuk, dat opbouwen van sociale contacten hier in ErwtenRegio
Ik zie dat ik moet -en voor Juni! Gefeliciteerddddd!
Later meer!
Peas on earth!
vrijdag 10 april 2009 om 19:37
Bennikweer! (terwijl de friet gehaald wordt )
Lunchdeet was gezellig, want echt héérlijk in de zon op terras gezeten en gekletst! Én ik zelfs een beetje kleur in't gezicht!
Heb het nu wel even gehad met al dat sociale gedoe (woensdagavond, donderdag hele dag, vandaag), maar morgen nog even 'assisteren' bij vrijgezellenfeest-actie (even taxi spelen), om de bijna-bruidegom+Xan+vriend naar Kess-stad te brengen voor vrijgezellenfeestactiviteit! Vrouw-van-vriend komt dan gezellig eten en 's avonds moeten mannen weer worden opgehaald (want dan is de drank in de man). Zondag en maandag dan eindelijk echt even Niets!
Ohja, een lifehammer... die heb ik ook ergens.... (in de schuur volgens mij )
Leuk Olijf, van kitten! Ben benieuwd!
Lunchdeet was gezellig, want echt héérlijk in de zon op terras gezeten en gekletst! Én ik zelfs een beetje kleur in't gezicht!
Heb het nu wel even gehad met al dat sociale gedoe (woensdagavond, donderdag hele dag, vandaag), maar morgen nog even 'assisteren' bij vrijgezellenfeest-actie (even taxi spelen), om de bijna-bruidegom+Xan+vriend naar Kess-stad te brengen voor vrijgezellenfeestactiviteit! Vrouw-van-vriend komt dan gezellig eten en 's avonds moeten mannen weer worden opgehaald (want dan is de drank in de man). Zondag en maandag dan eindelijk echt even Niets!
Ohja, een lifehammer... die heb ik ook ergens.... (in de schuur volgens mij )
Leuk Olijf, van kitten! Ben benieuwd!
Peas on earth!
vrijdag 10 april 2009 om 22:23
quote:Vishnu schreef op 10 april 2009 @ 20:52:
Kess wat heb je gekocht?
Mag ik iemand een drankje inschenken of moet ik alles zelf weer opdrinken?
Huh? Ik heb helemaal niets gekocht... Ik geloof dat ik je niet snap.
Ben wel naar de Makro gereden, maar die was dicht. Goede Vrijdag enzo, was ik even vergeten.
Ik ben zeker te laat voor je ronde met drankjes, Vish? Morgen nieuwe kans!
Magnum trouwens wel heel goed alternatief voor bamigeval. Bah!
Kess wat heb je gekocht?
Mag ik iemand een drankje inschenken of moet ik alles zelf weer opdrinken?
Huh? Ik heb helemaal niets gekocht... Ik geloof dat ik je niet snap.
Ben wel naar de Makro gereden, maar die was dicht. Goede Vrijdag enzo, was ik even vergeten.
Ik ben zeker te laat voor je ronde met drankjes, Vish? Morgen nieuwe kans!
Magnum trouwens wel heel goed alternatief voor bamigeval. Bah!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 10 april 2009 om 22:38
Oh beetje te laat maar niet minder gemeend, GEFELICITEERD MET JUNA!
Ik voel met je mee, wortel en spa, het is alleen onmogelijk. Leven is soms gewoon wat leuker met rood drankje en vette hap .
Lifehammer aanschaffen staat op to do lijstje van 2004
Vish, je hoeft het niet alleen op te drinken, ik doe mee, ik doe mee (................), malt graag
Echo was goed! Kindje is helemaal goedgekeurd, toch erg gespannen maar weer een opluchting en op de helft. Time flies
Ik voel met je mee, wortel en spa, het is alleen onmogelijk. Leven is soms gewoon wat leuker met rood drankje en vette hap .
Lifehammer aanschaffen staat op to do lijstje van 2004
Vish, je hoeft het niet alleen op te drinken, ik doe mee, ik doe mee (................), malt graag
Echo was goed! Kindje is helemaal goedgekeurd, toch erg gespannen maar weer een opluchting en op de helft. Time flies