Werk & Studie alle pijlers

Wat moet ik nu

04-11-2019 03:23 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist keihard gevallen met de scooter me hele knie ligt open en doet bizar veel pijn. Ik heb zometeen vroege dienst en was met de scooter gaan tanken.... moet ik me afmelden of niet ?? Werk er net 4 weken en voel me echt heel erg klote
Wat kun je met je knie? Moet je misschien naar de huisartsenpost? Wat voor werk doe je? Succes met je herstel!
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!
Hangt er vooral vanaf wat voor soort werk je doet...
Hij ligt gewoon totaal open het doet gewoon bizar veel pijn . Ik doe lopend en zittend werk maar moet lopen om mijn werk te kunnen uitvoeren . Durf me echt haas niet af te melden ik ga de huisartsenpost bellen inderdaad. Ben bang dat ik direct ontslag krijg
Ik zou na de huisartsenpost beslissen wat je doet.
Eerst daarheen, kijken wat ze met je knie doen en wat voor medicatie tegen de pijn ze eventueel geven. Op basis daarvan contact opnemen met je collega's over de vroege dienst.
Groenecomputermuis schreef:
04-11-2019 03:33
Ik zou na de huisartsenpost beslissen wat je doet.
Eerst daarheen, kijken wat ze met je knie doen en wat voor medicatie tegen de pijn ze eventueel geven. Op basis daarvan contact opnemen met je collega's over de vroege dienst.
Ik hang aan de telefoon kan pas om 05:45 u terrecht en moet ik allang op het werk zijn
Hoe laat moet je beginnen en hoe lang is het reizen? En kun je sowieso wel op je werk komen? Ik bedoel: doet de scooter het nog en kun je eventueel wel rijden met die knie?

En als je je afmeldt, waar doe je dat dan? HR zal nog niet werken, neem ik aan. Ik denk dat ik gewoon zou overleggen met je werkgever. Foto'tje meesturen van je knie en uitleggen wat er gebeurd is. Dat gaan ze je echt niet kwalijk nemen!
Dan zou ik gewoon nu bellen dat je met de scooter een ongeluk hebt gehad, je om kwart voor zes bij de huisartsenpost terecht kunt. Dat je belt nadat je daar bent geweest.
Ben je al bij de HAP geweest? Hoe is het nu met je knie?
Waarom zou je direct ontslag krijgen? Sterkte
Het is niet zo, dat je afmeldt omdat je geen zin hebt, je hebt een ongeluk gehad. Leg uit dat je het echt vervelend vind dat je niet kan komen, maar dat je een afspraak bij de HAP hebt en daarna meer laat weten.

Sterkte met je knie.
Such a beautiful place to be with Friends.
Och wat naar.

Ik heb mij eens in de eerste week ziek gemeld. Was via een uitzendbureau. Lag te projectielbraken als een malle:). Maar dat namen ze mij echt niet kwalijk. Heb nog 3 jaar bij dat bedrijf gewerkt. Vervelend, maar soms kun je er gewoon niets aan doen joh!

Bel direct bij opening je leidinggevende en leg het uit. Zou wel bellen. Niet appen etc.

Beterschap en hoop dat het meevalt met je knie!
En als je je ziekmeldt, vergeet dat dan ook niet bij het uitzendbureau te doen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
O wat vervelend voor je. Hoe is het nu met je? Dit is buiten je macht om, hier mogen ze je niet voor ontslaan. Inmiddels heb je natuurlijk contact gehad. Hoe werd er gereageerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven