Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat mensen via insta hele gesprekken hielden. Ik gebruik het alleen om plaatjes te kijken en die filmpjes als je op iemands 'hoofd' klikt.
(insta stories)

Haha, ik vond mezelf best digi wijs. Maar misschien ben ik dat toch niet.
Dat zie ik mijn dochter idd ook doen die gesprekken op Instagram.
Ik begin maar helemaal niet aan social media denk. Heb Whatsapp en dat is genoeg.

Een héle dag niks doen is echt te gek voor me. Dus nadat ik boek een ( moest nog 15 bladzijden) uitgelezen had, en boek 2 ook erachteraan :proud: toch maar gaan wasvouwen. En een was aangezet die ik straks kan ophangen. Nu even dochter ophalen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Hmm ik zit te denken om nu toch boodschappen te doen.
Ik had het plan om dat morgen te doen maar zul je net zien dat ze dan mijn matras komen brengen. Dan wordt het morgen wel erg stressen (en dat probeer ik dus juist te voorkomen) om boodschappen te doen.

Denk dat ik het toch maar dadelijk ga doen. Kan ik gelijk even lekker een frisse neus halen, het is prachtig weer namelijk.
Begin van mijn manicure

Afbeelding

Afbeelding

Nu is het wel genoeg geweest

Afbeelding
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 04-11-2019 16:08
0.81% gewijzigd
Kwebbeltje91 schreef:
04-11-2019 15:46
Hmm ik zit te denken om nu toch boodschappen te doen.
Ik had het plan om dat morgen te doen maar zul je net zien dat ze dan mijn matras komen brengen. Dan wordt het morgen wel erg stressen (en dat probeer ik dus juist te voorkomen) om boodschappen te doen.

Denk dat ik het toch maar dadelijk ga doen. Kan ik gelijk even lekker een frisse neus halen, het is prachtig weer namelijk.
Hier is het weer heel wisselend. Met wat buien af en toe
Snoezig nartjie.

Hier begint het al donker te worden. Zo kaartjes aan en gordijnen dicht.
Waren ze lief nartjie? Knip je de nagels of vijl je ze?
Ons konijn wordt gek als ik het probeer.
We laten het een kennis doen. Die grijpt hem op een bepaalde manier in zijn nek, legt Nijn op zijn rug en de klus is in 2 minuten geklaard
Ik geef hun geen manicure, ik krijg het. Ze hebben bijna geen nagels
nartjie schreef:
04-11-2019 16:08
Ik geef hun geen manicure, ik krijg het. Ze hebben bijna geen nagels
O wat luxe. Manicure aan huis voor je!
Ik wist niet dat chins bijna geen nagels hadden
lientje69 schreef:
04-11-2019 16:18
O wat luxe. Manicure aan huis voor je!
Ik wist niet dat chins bijna geen nagels hadden
Het probleem is, ze maken het niet af, zit ik met gehavende nagels en kan ik het uiteindelijk zelf doen. Maar Blondie wou gekroeld worden, maar ik kwam er niet bij, dus ging ze nagels bijten
He das nou weer jammer nartjie. Moet je zelf nog aan de slag. :proud:
Ik zie het spontaan voorbij komen tussen mijn stories. :@@: Ik heb al vaker bij dat vrouwke gedacht, wat doe je misplaatst agressief.
YellowLemon schreef:
04-11-2019 16:49
Ik zie het spontaan voorbij komen tussen mijn stories. :@@: Ik heb al vaker bij dat vrouwke gedacht, wat doe je misplaatst agressief.
Ik dacht al hoe heb je me gevonden 😅 en dat is dan lerares, ik wilde dr stiekem volgen met mn persoonlijke account maar ze stuurde ben je een leerling van me.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
04-11-2019 17:00
Ik dacht al hoe heb je me gevonden 😅 en dat is dan lerares, ik wilde dr stiekem volgen met mn persoonlijke account maar ze stuurde ben je een leerling van me.
Ik heb haar verteld dat ze in mijn ogen bezig is met misplaatste opgefoktheid botvieren en dr daarbij dan ook ontvolgt. :byee:

Ik heb op instagram best veel gesprekken, maar eigenlijk bijna altijd leuke. Af en toe want kansloze mannen in mijn DM maar die weten ieder platform wel te vinden. :'(
Lief Yellow :heart:

Ik ben weer terug van boodschappen en moet nog ff was ophangen, dan eten. We gaan nasi eten, het overleg was precies toen ik met iemand anders nog in gesprek moest.. maar goed dat overleef ik wel.

Denk dat ik mn account ff op stil ga zetten. Heb er hoofdpijn van zelfs.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
04-11-2019 17:31

Ik ben weer terug van boodschappen en moet nog ff was ophangen, dan eten. We gaan nasi eten, het overleg was precies toen ik met iemand anders nog in gesprek moest.. maar goed dat overleef ik wel.

Kan ik me goed voorstellen. Denk vooral aan jezelf. :hug:
Wie mij wilt volgen op insta, stuur even een pbtje. Nou, heb ik er nog niks op staan.
Kohaku schreef:
04-11-2019 17:31

Ach lieverd :hug:
Ik voel me er eerlijk gezegd best verdrietig door?
Ik bedoel, is wel erg laag als je via iemand die me wel volgt, info gaat verzamelen en dan in je eigen verhaal mij gaat neerzetten als een klein kind wat volgens jou geen NL kan want je bent zo'n goede lerares nederlands. Nou die school zou eens moeten weten wat voor verknipte persoonlijkheid er in dat mens zit..

Ik weet ook niet goed wat ik er nu mee moet, ik heb het gevoel dat ik mezelf moet blijven verdedigen aangezien ik niet weet wie van mijn volgers het heeft doorgespeeld..
Dank voor al het advies. Niets doen is geen optie meer. Dat is me wel duidelijk.

Ik ga morgen advies inwinnen bij Jellinek. Ik heb in mijn jeugd slechte ervaringen opgedaan met Kinderbescherming en andere kinderen ‘beschermende’ instanties, dus die vertrouw ik niet zo (daarmee doe ik vast heel veel oprechte, hard werkende mensen te kort, dat weet ik ook wel).
Kohaku, ik denk dat daar ook niet echt achter te komen is via welke volger dat gegaan is.
Je hoeft je niet te verdedigen, het is gewoon gemeen en laag en bijzonder stom van deze personen.
Ik snap dat het je verdrietig maakt maar probeer het los te laten.
Sommige mensen zijn nu eenmaal gewoon heel stom. En dom.
Hopelijk ben je niet alleen nu. :hug:
Niet reageren is ook een keuze en erboven staan.

Helaas wordt onder docenten ook gewoon gepest, het zijn net mensen... Docenten Nederlands staan met stip bovenaan trouwens, die zijn met teveel vrouwen :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Voor alle migraine patiënten wellicht interessant: morgenavond op NPO1 in dokters van morgen.
Ze zijn heel dichtbij de oplossing/ pil om alle migraine de wereld uit te helpen.
Zeggen ze en laten ze zien in die aflevering.
Het begint om 21.25
Doro, succes morgen. Ik hoop dat ze de ogen kunnen openen van deze moeder.

Maar ik zie het bij vader van zorgkind. Zwaar alcoholist maar het zelf mee vinden vallen. Niet mee te praten, niet te bereiken.
Iedereen zeikt. Hij drinkt niet veel, een " paar " biertjes maar. Stelt niks voor.
( maar wel opgepakt tijdens in auto met ruim 1200 ugl in zijn bloed, valt best mee toch? Ahum)

Ik ben zomaar bang dat het op een desillusie gaat uitdraaien voor je.
Je bedoelingen zijn lief en goed.
Maar hou hier rekening mee. Anders doet het zo'n pijn.
Vaak willen dit soort mensen jouw goede bedoelingen niet zien. En ben jij uiteindelijk de gebeten hond. Eigen ervaring hier.
Helaas.
Kohaku schreef:
04-11-2019 19:36
Ik voel me er eerlijk gezegd best verdrietig door?
Ik bedoel, is wel erg laag als je via iemand die me wel volgt, info gaat verzamelen en dan in je eigen verhaal mij gaat neerzetten als een klein kind wat volgens jou geen NL kan want je bent zo'n goede lerares nederlands. Nou die school zou eens moeten weten wat voor verknipte persoonlijkheid er in dat mens zit..

Ik weet ook niet goed wat ik er nu mee moet, ik heb het gevoel dat ik mezelf moet blijven verdedigen aangezien ik niet weet wie van mijn volgers het heeft doorgespeeld..
:hug:

Wat hier al eerder werd gezegd: het zegt meer over haar dan over jou. Echt!

Maar het lijkt me verstandig je social media even op stil te zetten als je zo veel aan je hoofd hebt al jij nu.

En als je gaat malen: denk aan de extra volgers die je ineens kreeg. Je staat niet alleen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven