Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Sterke oudebaas. Heftig.
oudebaas schreef:
04-11-2019 19:33
Zoveelste operatie in verband met peniskanker. Laatste deel vd zichtbare penis en een tumor uit de lies weggehaald

Damn. Sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
Ik hoop ook dat we je nog heel wat jaartjes hier zien Ouwe, sterkte!
Lady*Voldemort schreef:
04-11-2019 18:09
Niemand gewond?
Een vriend had helaas mijn helm en een deel van de jassen ineens op zijn bakkes en de katten schoten tegen de muren omhoog. Beste ravage in de gang al met al maar geen bloedbad zullewemazegge.

Een paar jaar geleden is zo'n Ikea-kubus geval van de muur gestort midden in de nacht, en daarvoor al eens wat planken van de voorraadkast. Puinbeton, whooptidoo. Handig ook, de hele buurt wordt nu al een paar jaar af en aan verbouwd dus overal zwaar materiaal door de straten, heimachines etc.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
oudebaas schreef:
04-11-2019 19:29
Net wakker geworden in het ziekenhuis. Operatie geslaagd, opiaten waren lekker
Pfoe, sterkte man!
Sterkte Oudebaas.

Hier net terug van de eerste hulp. Was onderweg naar huis lelijk gevallen door gladheid en helaas zit ik nu met een gebroken elleboog in het gips :cry:
PhiIae schreef:
04-11-2019 20:24
Sterkte Oudebaas.

Hier net terug van de eerste hulp. Was onderweg naar huis lelijk gevallen door gladheid en helaas zit ik nu met een gebroken elleboog :cry:
Sterkte Philae!
aah balen zeg, sterkte!

en nu kappen met dat ziekenhuisgedoe hier allemaal :@@:
Nou, het gaat lekker zeg. Sterkte allemaal! :redrose:
PhiIae schreef:
Sterkte Oudebaas.

Hier net terug van de eerste hulp. Was onderweg naar huis lelijk gevallen door gladheid en helaas zit ik nu met een gebroken elleboog in het gips :cry:
Jij ook sterkte!
Life is short. Eat dessert first.
PhiIae schreef:
Sterkte Oudebaas.

Ach nou toch! Voorzichtig zijn met mooie dingen!

Ik gun je wel schandelijk veel vertroeteling :bigkiss:
SHIFTY schreef:
04-11-2019 20:34
Ach nou toch! Voorzichtig zijn met mooie dingen!

Ik gun je wel schandelijk veel vertroeteling :bigkiss:
Met vertroeteling komt het wel goed. Vriend vindt het zo zielig voor mij :$

Zelf vind ik dat ik geluk heb gehad. Het is mijn linker elleboog en ben rechtshandig. Dus is onhandig maar geen ramp. Alleen de pijn is niet heel fijn.
PoesinBoots schreef:
04-11-2019 19:18
Fijn dat het allemaal goed gegaan is Yas.

Ik was even met mijn moeder in Duitsland boodschappen doen. Op de heenweg geflitst :| en op de terugweg op een verlaten stuk industrieterrein liep een mager, viezig, zielig kitten.
Ik heb er een kat bij :roll:
Je bent lief.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
oudebaas schreef:
04-11-2019 19:33
Zoveelste operatie in verband met peniskanker. Laatste deel vd zichtbare penis en een tumor uit de lies weggehaald
Sterkte gewenst beterschap.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
PoesinBoots schreef:
04-11-2019 19:34
Eerst heel bang maar toen ik op mijn hurken ging zitten kwam ie toch.
Nu volgevreten en erg relaxed.

Afbeelding
Ooh lief :heart:
Solomio schreef:
04-11-2019 08:28
Yep, hier ook.

Mijn reactie werd ingegeven door diverse posts in de afgelopen dagen waarin mensen benadrukken dat het zure groepje bestaat uit werkloze sneuneuzen die niks anders te doen hebben dan 24/7 forummers afzeiken.
@herfstappeltaart: sorry als ik jouw post verkeerd heb uitgelegd.
Komt door het anti-zure groepje.
Solomio ik ben het volgens mij vaker niet dan wel met je eens, maar vind jou een fijne forummer om dat je vaak emotie en feit kan onderscheiden en duidelijk intelligent bent.

Ik denk dat ik je wel wat begrijp in deze kwestie, maar kijk ik ben iemand die bijna fulltime werkt en toch geen leven heeft. Kan ook nog dus.

Ik zie niet de hatelijkheid in de post van herfstappeltaart maar misschien gaat er geschiedenis aan voor af. Die heb ik dan niet mee gekregen.

Sterkte aan alle zieken hier die geopereerd worden, zijn geopereerd of in het gips zitten. En aan de mensen die niet in die categorieën vallen maar zich om een andere reden niet fijn voelen.
Sterkte daar in de ziekenboeg voor iedereen!

@Aeon: hier nog steeds veel lege muren om die reden. Uit welk jaar is je huis?
Jee... veel sterkte voor de ziekenboeg-forummers en de kitten
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Het wordt tijd voor een 'veer in de reet topic'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-11-2019 20:49
Het wordt tijd voor een 'veer in de reet topic'.
Nou, wat wil je horen?
oudebaas schreef:
04-11-2019 20:06
Dankje, en de andere dames en heren ook :hug:

Genezen zal ik niet. De operaties dienen alleen om acute klachten te voorkomen en de levensduur te verlengen. Ik hoop dat ik nog wat jaartjes voort kan.
Nog heel veel jaartjes gegund sterke baas :hug:
💋😘
Betty_Slocombe schreef:
04-11-2019 20:50
Nou, wat wil je horen?
Zo werkt dat niet hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
04-11-2019 20:52
Zo werkt dat niet hè.
Ik was nochtans van harte bereid je een compliment te geven.
Phineas schreef:
04-11-2019 20:45
Sterkte daar in de ziekenboeg voor iedereen!

@Aeon: hier nog steeds veel lege muren om die reden. Uit welk jaar is je huis?
'57, de tijd dat er bouwmaterialen te kort waren hier in de omgeving. Geen monumentaal pand oid dus, maar een arbeiderswoning waar door schaarste nogal wat aan schort qua constructie.
Gelukkig is het huur en geen koop, maar wel ff schrikken/vervelend.
Wauw, wat heftig, Oude Baas. Dus jij lag tegenover mij in de verkoever. Ik dacht al. Ik wens je sterkte. En opiaten zijn heerlijk idd.

Philae, geen ok? Hier ook de elleboog, heel gecompliceerde fractuur, alles kaput dus een week later lag ik op de ok. En onlangs kwamen er complicaties dus vandaag weer.

Wat een leuke kitten!

Ik moet het avontuur vAn in de ok nog vermelden maar ik stop weer even met appen want ik moet het weer links doen en dat is lastig.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven