Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 4 november 2019 om 21:16
Ik ben ontroerd. Ik sla hem even op!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

maandag 4 november 2019 om 21:18
maandag 4 november 2019 om 21:19
Ik hoop met jou mee dat jij nog lang te lezen bent. Sterkte met wachten op het bericht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 4 november 2019 om 21:19
maandag 4 november 2019 om 21:21
Ghe... soms dan.Desalniette_ schreef: ↑04-11-2019 21:19Nou ik was er in getuind hoor, maar gaandeweg werd het wel heel vreemd allemaal.
Ik ken de naam Claudio wel, maar dit is voor het eerst dat ik hem in actie zie. Heb eerder ik iets gemist?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mwoah. Een hoop smerige plaatjes midden in de nacht en vunzige taal. Niets spannends maar dhr heeft een behoorlijke fantasie zeg maar en kan zich zelfs nog wat onder de radar gedragen. Voor even.Desalniette_ schreef: ↑04-11-2019 21:19Nou ik was er in getuind hoor, maar gaandeweg werd het wel heel vreemd allemaal.
Ik ken de naam Claudio wel, maar dit is voor het eerst dat ik hem in actie zie. Heb eerder ik iets gemist?
Persoonlijk heb ik liever Leon ipv dat.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Staffen had geen zin ze vonden het geen troll topic.
Ohja ik ook.

Ja, Claudio is een oudje.Desalniette_ schreef: ↑04-11-2019 21:19Nou ik was er in getuind hoor, maar gaandeweg werd het wel heel vreemd allemaal.

maandag 4 november 2019 om 21:22
Waarom zou het claudio zijn?Desalniette_ schreef: ↑04-11-2019 21:19Nou ik was er in getuind hoor, maar gaandeweg werd het wel heel vreemd allemaal.

maandag 4 november 2019 om 21:23
Die deed toch ook aan mensen stalken oid?AeonOfWinter schreef: ↑04-11-2019 21:21Mwoah. Een hoop smerige plaatjes midden in de nacht en vunzige taal. Niets spannends maar dhr heeft een behoorlijke fantasie zeg maar en kan zich zelfs nog wat onder de radar gedragen. Voor even.
Persoonlijk heb ik liever Leon ipv dat.

maandag 4 november 2019 om 21:25