Napraattopic deel 120
vrijdag 1 november 2019 om 10:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 5 november 2019 om 19:50

dinsdag 5 november 2019 om 20:03
Ja die! En een gratis film, maar wel eerst een videoland account moeten maken. Gratis bloembollen, maar wel eerst voor 50 euro bij de intratuin moeten kopen. En wat was er nou nog meer?
Nou ja, ik ga iig overstappen. Afzetters.
dinsdag 5 november 2019 om 20:06
https://www.testnugratis.nl/test-nestle ... chocolade/
Hier ben je ook al weer te laat voor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 november 2019 om 20:07
https://www.google.nl/search?q=gratis+c ... ent=safari
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 5 november 2019 om 20:09
#neeikhebinderdaadgeenleven
Telkens als ik het forum open, hoop ik stiekem dat deze topictitel een keer in de top 10 staat met een heel ranzige uit de sekspijler eronder:
Tips voor things to do met 2 dames op leeftijd.
Telkens als ik het forum open, hoop ik stiekem dat deze topictitel een keer in de top 10 staat met een heel ranzige uit de sekspijler eronder:
Tips voor things to do met 2 dames op leeftijd.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

dinsdag 5 november 2019 om 20:13
De rest had ik niet volgens mij. De lamp heb ik opgehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 5 november 2019 om 20:20
Mij lijkt een topic genaamd 'Uitleg ongeschreven mores op het Viva forum' (of als alternatief' meten met twee maten' eigenlijk wel een zinvolle discussie te kunnen opleveren.
Ben persoonlijk en ook zelf erg gekwetst bijvoorbeeld omdat hierboven mijn nicknaam is afgekort, het is nl. niet Arielle, maar Ariellle en Arielle is alleen voor intimi. Ik zou graag willen weten waarom iemand meent ongevraagd wel mijn koosnaampje te mogen gebruiken.
Daarnaast leek de opmerking " Is Alkemade die wijf van die lange dan?" te duiden op nickhunting. De

anoniem_646db39a375d0 wijzigde dit bericht op 05-11-2019 20:21
2.20% gewijzigd

dinsdag 5 november 2019 om 20:22
Het is geen nickhunten. Alkemade heeft een perma.Ariellle schreef: ↑05-11-2019 20:20Mij lijkt een topic genaamd 'Uitleg ongeschreven mores op het Viva forum' (of als alternatief' meten met twee maten' eigenlijk wel een zinvolle discussie te kunnen opleveren.
Ben persoonlijk en ook zelf erg gekwetst bijvoorbeeld omdat hierboven mijn nicknaam is afgekort, het is nl. niet Arielle, maar Ariellle en Arielle is alleen voor intimi. Ik zou graag willen weten waarom iemand meent ongevraagd wel mijn koosnaampje te mogen gebruiken.
Daarnaast leek de opmerking " Is Alkemade die wijf van die lange dan?" te duiden op nickhunting. Dedie een andere forummer daar nog es in het citaat bij plaatste, versterkte die indruk. Ik had net begrepen dat dat niet done is van die forummer, maar mis kennelijk de nuance wanneer dat wel of niet kan.