Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Kwebbeltje91 schreef:
07-11-2019 21:27
Volgens mij ben ik zowat de enige die geen hoofdpijn heeft..
Sterkte allemaal!
Hier nog iemand zonder hoofdpijn! Ook namens mij sterkte voor iedereen met hoofdpijn (en andere zorgen).
Alle reacties Link kopieren
Ach genoeg kopzorgen dus :mrgreen:

Sta ik bij de apotheek: oh de eletriptan hebben we niet op voorraad, nee er zou ook eens wel wat op voorraad zijn wat ik nodig heb... nu komen ze het morgen bezorgen. Heel fijn.

Heb eigenlijk de rest van de dag onder een dekentje doorgebracht. Even gemaild met de reva. Ze willen de week ‘niets doen’ verlengen omdat ik nu meer ziek ben geweest dan er profijt van kunnen hebben. Word nu al knettergek van het ‘niets’ doen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Geen triptaan ingenomen want het begon als sluimerende hoofdpijn. Dus nu de volle lading van de aanval.
Ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen, de wekker gaat om half zes :(
Dat is herkenbaar, Lise. Ik wil ook niet te snel triptaan inzetten en dan ben je soms te laat. Sterkte, het komt erg ongelegen voor je nu.

Suzy: ik denk dat je dat ‘niets doen’ eigenlijk hard nodig hebt. Een weekje extra is prima, je kunt je nog niet aan de rust overgeven.
Lise, ik hoop dat je lekker ligt te slapen nu. Heel veel succes morgen!
Gaan we weer op dezelfde dag Lise. :-P) Hopelijk ben je morgen vlot aan de beurt, heel veel sterkte!

Regenboog mag hier morgen eerst en dan ik s middags. Hij weet nog niet bij welke arts. Ik ga echt lachen als we dezelfde blijken te hebben. Die weet niet wat hem overkomt. In het park hebben ze op de plek van onze eerste date twee bomen bij geplant dus die ga ik tussendoor even aanwijzen. Kei romantisch. :mrgreen: Misschien stiekem er iets inkerven, een hartje. :angel:
Alle reacties Link kopieren
cesium24 schreef:
07-11-2019 21:25
Wat is dat toch met die hoofdpijn? Ik heb ook alweer (nog steeds?) last.
Toch misschien iets met het weer, ik weet het ook niet meer.

Ik was deze week ongesteld en ik had een paar drukke eerste werkdagen. Daar wijt (wijd? weid?) ik het maar aan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag, dames en heer. Toevallig, op dezelfde dag.
Lise ik hoop echt dat je vandaag snel geholpen wordt en dat je er profijt van krijgt. *fingers crossed*
Later is nu
Sterkte Yellow!

Wij zijn onderweg naar het ziekenhuis. Hoofdpijn is wel wat afgezakt maar nog niet over.
Alle reacties Link kopieren
Kohaku, is er een reden waarom de begeleiding dit wil? Kan er niet een familielid bij je komen slapen? Of een vriendin? Ik vind dit een heel lastig dilemma voor je. :hug:

Lise, Yellow en regenboog, allemaal heel veel succes vandaag! En ook sterkte uiteraard!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ( te) laat gaan slapen. We hadden de uitreiking van de bachelor van oudste.
We hebben de halve Universiteit bekeken( alles ging niet want het is daar héél groot) en het instituut bezocht en gezien met welke apparatuur het afstudeerproject gedaan is. Erg interessant.
Naderhand was er nog een borrel, we zijn niet helemaal tot het eind gebleven want we moesten ook nog naar huis rijden.
Schrik van de parkeerkosten daar na die paar uurtjes. Maar Ja, Amsterdam hè ?

En nu zo weer werken.
Dat wordt een pittig dagje denk ik.
Morgen begrafenis én 2 verjaardagen . En nog ff heen en weer naar Utrecht om wat belangrijks op te halen.
Ik kom echt tijd tekort de laatste weken lijkt het wel.
lientje69 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 07:53
0.07% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Yellow en Regenboog - heel veel sterkte vandaag!

Lise, ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Nogmaals sterkte!

Lientje, gefeliciteerd! Lijkt me super om te zien allemaal.

Die laatste weken van het jaar zijn altijd super druk. Hier hetzelfde. Iedereen is jarig, kinderen stuiteren vanwege de Sint, voor mijn werk wil iedereen alles afgerond hebben vóór 31 dec, maar liever voor 20 dec, want vrij met feestdagen, man heeft ook top-drukte op zijn werk, dus daar heb je niet veel aan - O_o
Ik ben opgenomen, sta voor 9:50 op de lijst. Wel op een vierpersoonskamer, dus dat is even doorbijten.
Nu begint het wachten weer.
Ik duim heel hard voor je Lise!

Ik heb vannacht trouwens heel goed geslapen.
Dat is fijn kwebbel!
Lise, Yellow en Regenboog: sterkte vandaag!

Lientje: gefeliciteerd met je zoon! Daar slaap je toch graag wat minder voor!
Gefeliciteerd met zoon Lientje.

Succes Yellow en Regenboog!
Gefeliciteerd met je zoon Lientje!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je oudste, Lientje! :cheer2:
Moet hij nu nog verder? Of ben je met bachelor klaar? IK merk dat ik er niet helemaal meer inzit. Wat leuk dat je ook nog vanalles kon bezichtigen!
En móet je mee naar Utrecht? Is dat écht nodig? Anders zou ik dat als eerste skippen. En mogelijk een verjaardag en dan op een rustiger moment even bij de persoon op bezoek. Je kunt jezelf niet opdelen, tenslotte.
Ik hoop dat je nog wat rust vindt.

Hopen dat er niets tussendoor komt vandaag, Lise :redrose:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook ongesteld deze week dus mijn migraine komt daar vandaan. Hoop ik.

Lise, regenboog en Yellow: veel succes!

Lien, wat goed dat ie zo voorspoedig zijn Bachelor heeft gehaald :mrgreen: Welke masterrichting gaat ie doen? (Mag ook in PB hoor)

Ik ben het wel eens met Dreamer wat betreft pas op de plaats. Een uitvaart kost sowieso al veel energie en dan ook nog twee verjaardagen... en ‘even’ naar Utrecht.

Cesium, je hebt wel gelijk hoor maar ik heb op gisteren na al een week genikst. Moet sowieso dinsdag naar een afspraak voor de middelste, die heeft meer dan een half jaar op de wachtlijst gestaan dus we moeten die afspraak wel doen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes en sterkte vandaag, Lise, Yellow en Regenboog! :heart:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
De vrouw die na mijn moet is wel bang geworden van mijn verhaal :hihi:

Ik lig nog te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg steeds de neiging te vragen "ben je er nog?", maar dat zou wel eens irritant kunnen worden :P
Later is nu
Het is nog stil.. Goed teken?
Kwebbeltje91 schreef:
08-11-2019 11:42
Het is nog stil.. Goed teken?
Ik hoop het zo voor Lise!

Yellow, hoe is het bij jou gegaan vanochtend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven