Napraattopic deel 120

01-11-2019 10:03 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

De link naar het nieuwe topic:
overig/napraattopic-deel-121/list_messa ... #p30613252

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik lees nu het boek van Jodi Kantor "zij zei", over hun onderzoek naar harvey weinstein. Erg interessant!

Koffie zet ik in een filterapparaat, dat vind ik altijd nog het lekkerst. Die aroma boy mag wel een keer een beschuitje voor me smeren. Kan ie vast ook wel.
Ik verzin het niet, hoor :biggrin:

Afbeelding

Voor twee kopjes heerlijke filterkoffie, zelfs 1 kopje is prima te maken!
:rofl: het bestaat gewoon :rofl:
broekrok schreef:
08-11-2019 13:01
Ik verzin het niet, hoor :biggrin:

Afbeelding

Voor twee kopjes heerlijke filterkoffie, zelfs 1 kopje is prima te maken!

Cute.
Deze is wel een stuk aantrekkelijker
SHIFTY schreef:
08-11-2019 13:04
:rofl: het bestaat gewoon :rofl:
Ik lieg nooit! :sun:
eerste hulp bij relaties.....
*ZUCHT*
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
oudebaas schreef:
08-11-2019 17:52
*ZUCHT*
Precies wat ik ook dacht. Straks krijgen we Goedele op de sekspijler. En Bram Bakker op de psychepijler.
prada schreef:
08-11-2019 18:04
Precies wat ik ook dacht. Straks krijgen we Goedele op de sekspijler. En Bram Bakker op de psychepijler.

Hoe weten we überhaupt of dit wel een gecertificeerde relatietherapeut is en geen gekkie met teveel tijd? :proud:
Nou, die Bram wil ik wel eens spreken.
the_Wicked_Witch schreef:
08-11-2019 18:17
Hoe weten we überhaupt of dit wel een gecertificeerde relatietherapeut is en geen gekkie met teveel tijd? :proud:
Duhh, omdat zij dat zegt natuurlijk :hyper:

Ik heb wel ooit dubbel gelegen om die Jomanda. Die kon je toekomst voorspellen. Je stelde een vraag en dan speurde ze het hele forum af naar feitjes en weetjes over jou en dan kwam ze met haar 'voorspelling'. Duidelijk een troll maar wel een hele grappige. :proud:
Er is een topic genaamd opruim challenge. Elke keer als mijn blik daar langs scant lees ik opium challenge. Dat vind ik dan elke keer ook weer een hele raar en fascinerend topic.
Ze schrijft als die mediator.. brrr

(De relatietherapeute )
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Marana schreef:
07-11-2019 23:07
Waarom laat je in deze tijd nog steeds een zwangerschap doorgaan als je de vader in kwestie een lamlul vindt? Wil je zo graag moeder worden dat je het niet uitmaakt hoe de vader is? Vind je dat je jezelf en je toekomstige kind moet straffen omdat je zo dom was om zwanger te worden? Waarom in hemelsnaam? Ik heb al meerdere van dat soort topics gezien deze week. Het is echt niet meer van deze tijd dat je 'de gevolgen nou eenmaal moet dragen' als je per ongeluk zwanger bent geworden. Wat doe je dat kind aan?
Schuimbek met mosterd.
Wóést wordt ik van dit soort stemmingmakerij.
Abortus is een recht, geen plicht.

Persoonlijk vind ik echt vaak mensen die dit soort dingen hardop durven zeggen slechter voor kinderen dan vrouwen die er, ondanks dit soort sentimenten van een buitenwereld die er verder helemaal niets mee te maken heeft, voor kiezen een zwangerschap door te zetten.

Echt, het is helaas van deze tijd om voor anderen een heleboel voorwaarden te bedenken, lieft nog met excessen als ‘bewijs’ dat met daarom het recht heeft om zich op zo’n manier over privébeslissingen uit te laten.

Yep, ik beken. Grote frustratie hier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
oudebaas schreef:
08-11-2019 17:52
*ZUCHT*
Haha, ze schrijft dat het vaak over problemen gaat die makkelijk op te lossen zijn, maar waar 'velen lang over blijven praten' of zoiets.

Duh, dat is nou juist het hele idee van een forum...
Lamswollen truien op de hand wassen. Er is echt maar één forummer die zo’n zin zou kunnen schrijven.
Malinois schreef:
08-11-2019 19:56
Lamswollen truien op de hand wassen. Er is echt maar één forummer die zo’n zin zou kunnen schrijven.
En het nog echt met de hand zou wassen ook.
Malinois schreef:
08-11-2019 19:56
Ik heb het niet gelezen, maar laat me raden: pejeka?
Oh en liggend laten drogen op een niet pluizende molton. Dat ook nog. Mijn God, een kledingstuk dat zoveel moeite kost steek ik na dragen in de fik. Na. Niet tijdens.
Phineas schreef:
08-11-2019 20:00
Ik heb het niet gelezen, maar laat me raden: pejeka?
Heeft u al een koelkast? :P
Malinois schreef:
08-11-2019 20:02
Oh en liggend laten drogen op een niet pluizende molton. Dat ook nog. Mijn God, een kledingstuk dat zoveel moeite kost steek ik na dragen in de fik. Na. Niet tijdens.
Ik zou het lekker in de winkel laten hangen. Alles wat ik moet strijken komt mijn huis niet in.
Malinois schreef:
Heeft u al een koelkast? :P
Ja, mag ik nou door voor de magnetron?
Malinois schreef:
Zonde hoor. Kun je er beter een poetsdoek van maken.
Nah, ik ben gek op wol. Niks geen moltons, gewoon op 30° en dan plat op het wasrek. Ik heb tig bonte varianten.
Mocht je zoiets als dit tegenkomen in maat 42 met een frot op d'r kop - zeg me dan ff gedag ;-D Afbeelding
yette schreef:
08-11-2019 20:25
Nah, ik ben gek op wol. Niks geen moltons, gewoon op 30° en dan plat op het wasrek. Ik heb tig bonte varianten.
Mocht je zoiets als dit tegenkomen in maat 42 met een frot op d'r kop - zeg me dan ff gedag ;-D Afbeelding
Hangt van je schoenmaat af.
Als die 37 is zal ik je eerst moeten laten struikelen en bij het overeind helpen van je schoenen beroven voor ik je groet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven