Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

quote:maliboo schreef op 10 april 2009 @ 14:11:

Maar even serieus, Zenna wat voor iets wil je gaan doen met pasen? behalve de meubelboulevards en tuincentra's enzoNO IDEA !!!!
verstoppen in de ladies room
Zenna ik had ze eerst ook niet maar je moet op de rode reageer klikken voor de smileys heb ik begrepen...
Nou ga ik eerst echt even naar mijn eigen ladies room en dan me buiten installeren achter de laptop. Ben zo terug...
Kijk eens even Janae wat ik zag toen ik hier de deur open deed ? Jij hebt zo'n ouwe zei je. Kom deze maar even halen dan. Ik zet hem apart voor je hoor !

quote:maliboo schreef op 10 april 2009 @ 14:13:

verstoppen in de ladies room Nou als ik het zo zie zit ik hier voorlopig nog wel even ......... Oh jeetje, wie heeft er hier niet doorgetrokken ? Het moet hier geen janboel worden hoor !!!!!
quote:Sarah Scott schreef op 10 april 2009 @ 14:05:

www.viva.nl!
ik vermaak me ook prima op mijn werk
Nou het is hier lekker gezellig en wat een drukte, ik ga langzamerhand uitbreidingsplannen maken, wat vinden jullie hiervan, lekkere grote bril, toch ?

quote:maliboo schreef op 10 april 2009 @ 14:22:

ik vermaak me ook prima op mijn werk Wat voor een gaaf baantje heb je dan ?
Keek om het hoekje:quote:Sarah Scott schreef op 10 april 2009 @ 09:53:

[...]

Maken je vrouwelijke huisgenoten altijd zoveel herrie op de plee?

Weet niet, maar als er tig in zo'n hokje zitten moet dat toch aardig wat kabaal geven
En daarom is er voor jou het herentoilet uitgevonden Sky, dan kunnen wij vrouwen lekker verder met "miepen", "lawaai" maken en plassen.
Minnetjes Zenna, dat kan natuurlijk groter (die uitbreiding)
Minnetjes Zenna, dat kan natuurlijk groter (die uitbreiding)
wowowooowww!! Overbevolking!
quote:Zenna schreef op 10 april 2009 @ 14:26:

[...]

Wat voor een gaaf baantje heb je dan ?

Vanmiddag is mijn werk Forummen op viva

Normaal secretaresse.
Nou uitbreidingsplannen is prima maar ik zie dat we het wel even eens moeten worden over een leuker plekje dan. Wie heeft er een leuk voorstel ????
mén....dat heeft nogal wat voeten in de aarde zeg! Zo´n ´verhuizing´ met laptop naar buiten! Ok, het is lekkerder buiten, maar eer alles is aangesloten... ben je zo een uur verder.

Overigens waait t best behoorlijk...

of zijn jullie dat?

Ik zeg als het maar een mooie bestemming is Zenna (ik was je aan het plagen over je wc gebouw)
Janae, ik ben jaloers!!! Jij zit lekker buiten en ik hier maar binnen.
Een wc waar je niet mag scheten? Wat is dat nou!?
quote:maliboo schreef op 10 april 2009 @ 14:43:

Janae, ik ben jaloers!!! Jij zit lekker buiten en ik hier maar binnen.je bent niet de enige
Ja Linddaatje dat is nou het probleem als we hier met zovelen zitten, dan moeten er strenge huisregels komen, kan niet anders joh!
quote:Dushi74 schreef op 10 april 2009 @ 14:30:

En daarom is er voor jou het herentoilet uitgevonden Sky, dan kunnen wij vrouwen lekker verder met "miepen", "lawaai" maken en plassen.

Probleem is dat die grenst aan die van jullie

daarom moest er ff geluidsisolatie aan te pas komen
Van mij mag je best scheten laten, zolang t niet stinkt... ;) O ik heb n hond.. die kan winden laten!!! Dat wil je niet weten...

Normaal zit ik ook niet buiten hoor, maar nu vriend vrij is, werd ik naar buiten gebonjourd... Was goed voor me zei hij... (zou dat een hint zijn?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven