Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Die geluidsisolatie mag je dan ook in jouw wc ruimte bouwen Sky, dubbele isolatie is pas echt isoleren.
quote:Dushi74 schreef op 10 april 2009 @ 14:51:

Die geluidsisolatie mag je dan ook in jouw wc ruimte bouwen Sky, dubbele isolatie is pas echt isoleren.

K, goed plan

Ik denk dat ik te erg hardop bezig ben geweest over de eventuele uitbreidingsplannen. Ik dacht bij het doortrekken dat ik een klein stemmetje hoorde ...

Heeft iemand anders het misschien ook gehoord ?

Nou janae, geniet er maar lekker van. Zou graag willen ruilen.

Wat zei dat stemmetje dan Zenna, ik hoorde het niet.
Nee hoor jij stemmen tijdens het doortrekken Zenna? Ik nooit!
Je bent wel van de plaatjes, he Zenna :-D

Fanatiek, hoor!
Ben dol op plaatjes, is dat hier op t forum niet zo dan? Heb wel eens op een forum meegelezen waar t bol van de plaatjes stond...

quote:Janae schreef op 10 april 2009 @ 14:51:

Normaal zit ik ook niet buiten hoor, maar nu vriend vrij is, werd ik naar buiten gebonjourd... Was goed voor me zei hij... (zou dat een hint zijn?)

Nou Janae ik denk dat vriend toch niet zou willen dat je te ver van huis gaat, dan verdwaal je, net als al deze mensen ..... Pas op hoor !

quote:Linndaatje schreef op 10 april 2009 @ 14:57:

Je bent wel van de plaatjes, he Zenna :-D

Fanatiek, hoor!Oh nou ik dacht, dat is gezellig een paar plaatjes ......... Nou zal ik deze niet illustreren hoor !
Ja je hebt gelijk, ik heb het hier wel een beetje volgeplakt. Wie heeft al z'n paaseieren al op ?

Zijn jullie ook zo schranzig dat als je zo'n grote zak hebt dat je t dan niet kan laten om het meteen leeg te eten ? Of leg da nou aan mijn ?
Jouw feestje Zenna, jouw topic toch? Ik vind het wel wat hebben die plaatjes. Zolang er nog wel tekst bij is dan...hahaha anders wordt het wel erg plaatjes kijken.
Nou Zenna, heel eerlijk.. Er zijn wel een paar mensen bij met wie ik wel 'LOST' zou willen zijn hoor... ;) (sstt)

Is mijn favo serie, wanneer zou t weer beginnen hier eigenlijk?
Pfff... Is er hier nog een plekje vrij? Heb wel trek in een paaseitje en een gevulde koek!

Zenna, lekker plaatjes blijven plakken hoor! Ziet er erg uitnodigend uit.
neee ik heb nog paaseitjes! Wij hebben even lopen slijmen bij onze werkgever....dat het toch wel heeeel erg was dat we op goede vrijdag en met dit mooie weer moesten werken. Gaat hij boodschappen doen tussen de middag en komt hij terug met voor iedereen een grote paasei. Heel leuk!

Ik heb ook nog een groot deel van mijn paasei, maar hij is ook wel heel groot: 30cm hoog ofzo!

@ Zenna- Ga vooral je gang hoor Bedoel het niet verkeerd!

Iemand gisteren ook The Lake House gezien? *zwijmel*
quote:[message=3060295,noline]Linndaatje schreef op 10 april

Iemand gisteren ook The Lake House gezien? *zwijmel*

Hah... lekkere zwijmelfilm hé..!

Ik heb m vorig jaar een keer gehuurd,weet nog wel dat ik een beetje verliefd werd op Keanu Reeves
Mag ik even voordringen?? Ik moet ECHT heel nodig
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Artemis schreef op 10 april 2009 @ 15:13:

Pfff... Is er hier nog een plekje vrij? Heb wel trek in een paaseitje en een gevulde koek!

Zenna, lekker plaatjes blijven plakken hoor! Ziet er erg uitnodigend uit. Nou bedankt hoor, ja kom er gezellig bij, oeps ik zal eerst nog even doortrekken, zo ... Hier, het plaatsje is vrij, ik heb wel even de bril opgewarmd, fijn hé ?

Nee het is niet de bedoeling dat hier alleen wordt geplakt, gewoon gezellig kleppen maar plaatjes zijn wel heel leuk. Ik vind het juist een beetje apart om een verhaaltje neer te zetten waar het plaatje dan wel bij moet passen natuurlijk.

Ik moet zeggen dat het tot nu allemaal heel gezellig is. Kende Viva eigenlijk niet, dus dat is allemaal OK
Heb the Lake House opgenomen. Dus niks verklappen hoor! Zat heel de avond hier op t forum te 'pielen' met mijn avatar. (excusez le mot)
Dat lucht op.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik vind alles goed en wel, maar ben nu echt even aan koffie toe, ik ga effe tappe hiernaast. Kletsen jullie vooral lekker verder ik zie jullie zo wel weer.
quote:Janae schreef op 10 april 2009 @ 15:19:

[fgcolor=#0083B3]Heb the Lake House opgenomen. Dus niks verklappen hoor! Zat heel de avond hier op t forum te 'pielen' met mijn avatar. (excusez le mot) [fgcolor]Nou pak de zakdoeken er maar vast bij dan...
quote:biebelie schreef op 10 april 2009 @ 15:19:

Ik heb m vorig jaar een keer gehuurd,weet nog wel dat ik een beetje verliefd werd op Keanu Reeves

Ik ook...

Nou mag hij er sowieso wel wezen!!
Ik ook niet Zenna, maar vind de ontvangst alleen al super!!!

Snjokorn, wel doortrekken hoor!
Jammer, had ik gisteravond gemist, ik had mijn schoonouders op bezoek... Ik houd echt van romantische films!

Arteman is van het weekend een paar dagen weg, ga ik lekker op de bank filmpjes kijken denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven