Lach jij elke dag?

11-11-2019 19:10 59 berichten
Ik wel. Zelfs op rotdagen. Moet altijd wel eens grinniken, lachen om kinderen of om een collega, om de radio presentator etc. Sommige personen heb ik nog nooit op een lachje kunnen betrappen. Ik zie van veel dingen de humor wel in. Hoe zit dat bij jullie? Zijn er dagen dat je niet lacht?
Ik lach iedere dag. Ik heb pubers thuis, leerlingen en collega's op school, ik kijk leuke tv, lees op Viva. Echt er is elke dag wel meer dan één kans om even te lachen.
Zouden er mensen zijn die niet elke dag lachen ?
Ik lach echt meerdere keren per dag net mijn man nog uitgelachen ;)
Telt iedere lach? Ook een glimlach ofzo?
Geen idee, ik ben soms dagen alleen, dan is er misschien minder écht te lachen, maar ik vermaak me verder prima.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut!
Zelfs op dagen waarop ik me kut voel, maar die komen gelukkig niet vaak voor.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Daar ga ik toch niet op letten?
joysjuhhh schreef:
11-11-2019 19:50
Is ook niet nodig, jij bent duidelijk het zonnetje in huis.
Ja, ik lach elke dag. En best vaak.
Mooi toch.
Yep. Elke dag.

Is ook gezond.
Dus ik compenseer mijn ongezonde overgewicht met gezond lachen.
ja, iedere dag
“Don’t look back – you’re not going that way.”
joysjuhhh schreef:
11-11-2019 19:50
Ik ook niet maar toen ik erover nadacht besefte ik dat ik veel lach met anderen/ om anderen of over dingen. En vroeg me af of dit voor anderen ook geldt:)
Roseaux schreef:
11-11-2019 19:52
Is ook niet nodig, jij bent duidelijk het zonnetje in huis.
Stom programma.

:P
Telt een glimlach ook?
Murrmurr schreef:
11-11-2019 19:43
Nee hoor. Ik stuur mijn vrienden en collega's met humor om de paar maanden de botoxrekening, lijkt me niet meer dan fair
Gelijk heb je, humor is zó overdated.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelukkig meerdere keren per dag....en tijdens mijn werk in de nacht veel 🤪
Ik denk het tegenwoordig wel. Niet rol me dag hardop schaterend maar er gebeurd elke dag wel iets wat een glimlach op mijn gezicht tovert
Ik beleef alle emoties vrij intens, dus ik lach ook vrij snel. Net ook om de reactie van murrmurr.
Ik zie snel ergens de humor van in.
Lachen kan best gezond zijn, maar om nou te gaan zitten lachen als je niet hoeft te lachen is wel weer wat anders. Ik zie echt wel vaak de lol ergens van in, maar daar hoef ik lang niet altijd daadwerkelijk om te lachen.
Gelukkig wel. Lachen doet mij goed, ook op mindere dagen.

Mijn lach-analyse:

Glimlachen en grijnzen doe ik absoluut dagelijks. Grinniken ook trouwens.

Schaterlachen niet dagelijks, wel regelmatig.

Tranen met tuiten, dijenkletsen gebeurt ook wel eens maar mag wat mij betreft wel vaker. Hoeft niet dagelijks, maar het kan af en toe zo heerlijk zijn.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Ja, elke dag.
.
Ja ik lach zeker elke dag meerdere keren. Ik heb best leuke kinderen dus daar moet ik om/mee lachen. Ook op mijn werk moet ik altijd wel lachen met collega’s.
Nee niet elke dag, tenzij een neplach telt.
Ja! En meestal ook echt uitbundig lachen en regelmatig de slappe lach. Sommige dierbaren zorgen voor een oprecht gelukkige lach en gelukkig voor mij zie ik die elke dag.
Ik denk het wel ja. Niet uitbundig ofzo, maar minstens wel glimlachen of grinniken. En laatst toen ik de was aan het uitzoeken was moest ik ineens zó hard lachen dat de tranen over mijn wangen liepen. Heerlijk, vooral als het zo uit het niets is.
Minstens elk half uur, als ik wakker ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven