Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Oh meiden, effe ego: ik zit in spanning vandaag. M'n vriendin (Mirreke) was 29 april uitgerekend van nr. 2 maar belde gisterenmiddag dat ze opgenomen was in het ziekenhuis ivm torenhoge bloeddruk. Ze zat aan de medicatie en vanmorgen om 8 uur gingen ze het halen (inleiden...) Hopelijk gaat het allemaal voorspoedig en krijgen we snel te horen hoe knulletje nr. 2 heet!!!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Hallo meiden

Lang geleden maar ik zit nog helemaal in de love-modus....ik ben gewoon op 2 mensen verliefd, Charlotte en mijn vriend....leuk hoor.

Alles gaat heel goed hier. Hij is voor 10 dagen naar China nu voor zaken dus dat is ff minder leuk maar ik krijg gelukkig nu en dan lieve berichtjes van hem. Ik had een verrassingsdoos gemaakt voor in zijn koffer, ben benieuwd wat hij ervan vind, met badschuim, druivensuiker,paaseitjes, een tijdschrift, kaartjes en natuurlijk een foto van mezelf.

Verder moet ik studeren voor een tentamen dat ik 18 april moet afleggen en ga ik volgende week woensdag weer aan het werk Ik ga echt moeten wennen denk ik. Wordt echt harstikke druk....

Ik ben deze week met Charlotte naar de dermatoloog geweest ivm haar eczeem. Een aantal zalfjes gekregen en het advies om maar om de 3-4 dagen een badje te geven ipv om de 2 dagen. Verder nog een hele hoop tips en over een maand gaan we er weer heen voor verdere opvolging. En toch lijkt ze er weinig last van te hebben. Ze is nog steeds supervrolijk en lacht en kirt er een eind op los. Sinds een weekje gebruikt ze ook haar beide handjes gelijktijdig als ze iets vasthoudt.

Ongeduld hoop dat Guido geen last heeft van de prikjes.

Blink wat een prachtdag om naar de dierentuin te gaan. Geniet ervan.

Utah een 8, wat knap van je....

Al de andere meiden een dikke knuffel en Nadine ik duim mee voor Mirreke....

Groetjes
Nadine, spannend zeg! Is het inmiddels al geboren en mag je de naam hier ook neerzetten? (vind het altijd leuk om te horen namelijk!). Hoop dat alles goed is gegaan!!

Ongeduld, ai prikjes. Hoop dat het meeviel voor Guido. Die buien zijn idd lastig. Hier is het op het moment gillen. Als iets niet binnen 4 seconden lukt GILLEN!! Nu zei mn moeder dat het haar wel bekend voorkwam en dat ik zelf ook zo'n kort lontje had eerder. OEPS!

Klopt idd dat ze er rolstoelen hadden. Zag ze staan bij de ingang. Maar dacht je dat ik mijn opa in zo'n stoel kreeg? Echt niet ! haha. Daar wilde hij niets van weten. We hebben het super gezellig gehad en hebben gewoon wat meer stops gemaakt. Vond het echt super. We hebben nu allebei abonnement dus kan er vaker met hem op uit. Manlief haalt deze maand ook even eentje. Dus ga graag een keer met jou en Guido mee! (maar dan wel als Vincent zijn slaapje heeft gehad! )

Meissie, wat fijn zo verliefd!! Geniet er maar lekker van, want dat heb je wel verdiend! Succes met het leren, komt vast helemaal goed!!

Sweet, hoe was het bij de kapper. Heb je een nieuwe look?

Wat een heerlijk weer vandaag! Manlief is druk in onze tuin aan het werk geweest en Vincent in de zandbak. Hij kan zo lief spelen! Morgen wordt de nieuwe schutting geplaatst. Hoera! haha We hebben lieve buren, maar ben blij dat ik nu niet telkens een praatje moet maken en gewoon fijn op mezelf kan zijn achter thuis.

Wens iedereen een heel fijn weekend! Vrolijk pasen!!
Joehoe! Hij is om 18.49 uur geboren, weegt 2640 gram, 49 cm, alles is goed gegaan en hij heet Sil! Ik vind het zo'n leuke naam!

Nu snel slapen, ben erg moe...

BLink, fijn dat het zo leuk was met je opa!!
Even ego...

Vandaag weer geconfronteerd met het feit dat vreugde en verdriet dicht bij elkaar liggen.... Gisteren het kindje van m'n vriendin geboren, begin van de avond belde m'n vader om te vertellen dat mijn peetoom (en favoriete broer van papa) nagenoeg op sterven ligt (65 jaar...). We wisten dat hij de strijd een keer zou verliezen, maar het is zoooo plotseling heel snel achteruit gegaan. Ben er helemaal verdrietig van. En dan gaan we ook nog op vakantie volgende week....

(ik weet niet of ik het hier wel eens verteld heb, maar het gaat om m'n oom die acute leukemie heeft en waarbij stamceltransplantatie is toegepast...)

Nou ja, ik moest het ff kwijt...

iedereen fijne paasdagen en ik hou jullie op de hoogte van alles.

He, Nadine meid wat een ellende zeg! Ik vind het echt heel erg voor jullie. Een hele dikke knuffel van ons...
Nadine: Jeetje wat dubbel! Dikke knuffel!

Meissie: Wat heerlijk, je verliefdheid! En dan is is naar China! Hoe durft hij, hij zou bij jou op de bank moet zitten knuffelen!

Hoe is het met Charlottes eczeem?

Blink: haha, tuurlijk, waarom zou hij in een rolstoel gaan zitten! Hij is toch geen oude man! Zo redeneerde mijn oma wel altijd! Zullen we een keer een zondag voor de dierentuin reserveren?

Ook hier eindelijk plannen voor de tuin. Voorlopig gaan we eerst het gras vernieuwen, hek plaatsen zodat Guido niet naar de weg kan en een speelfort voor Guido bouwen. We hebben de ruimte, dus ik ga helemaal los. En dan kunnen papa, opa en oom hem bouwen!

Meiden, we hebben het over een meeting zonder kleintjes gehad, maar nog niets gepland. Zullen we eind juni / begin juli doen? Net voor de vakanties (voor de meesten) en mooi voor Nadines werpdatum.

Wat een heerlijk weer he! Gister bij schoonouders in de tuin gezeten, Guido heeft zich helemaal uitgeleefd. Vandaag kwam er familie langs. Guido heeft heerlijk gespeeld met mijn twee achterneefjes. Zo schattig om ze samen te zien.

Weltrusten allemaal!
Vanmorgen belde m'n vader dat mijn oom gisterenavond overleden is....
Ach jeetje Nadine! Wat is dat snel gegaan! Hele dikke knuffel voorje!
O Nadine, dat is idd snel gegaan. Gecondoleerd meid. Dikke knuffel van ons....
Ongeduld, ik ben voor de meeting! Kijken of we de groep compleet krijgen!

Wat leuk zeg dat Guido een echt fort krijgt. Wij hebben de tuin helaas te klein daarvoor, maar de zandbak is hier echt een succes. De schutting is geplaatst en is mooi geworden. Verder de tegels schoon gemaakt en weer mooie plantjes in de bloembkken. Lijkt meteen heel anders. Nu alleen voor thuis nog.

Ik hoop dat we volgende week zondag ook zulk mooi weer hebben. Zou ideaal zijn als ik mijn verjaardag buiten kan vieren. Afwachten maar...
Nadine, heel veel sterkte!

Blink, fijn dat de schutting er staat. Al van kunnen genieten met dit mooie weer?

Hier een lekker paasweekend gehad. Lynn ligt lekker vrolijk en druk te doen achter mij in de box.

Verder niet zoveel bijzonders, alles goed. Beetje druk met werk en studie enzo.
Hé ladies!

Hier even een berichtje van een blije mama!

Vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles was in orde! Maar wat een dwarsliggertje zeg! Voor sommige dingen heeft ze wel 3 of 4 keer opnieuw moeten beginnen om iets te zoeken. Had ze net het hartje mooi in beeld, hopla, deed ie een koprol, weg spruit jr!!!!

Ik zal jullie ook niet langer in spanning houden, we krijgen nog een knulletje!!! Overduidelijk te zien!!! De vk zei dat hij zo goed z'n best deed om het te laten zien, dat wanneer we het niet hadden willen weten, dat niet eens had gekund!!! Ik ben echt zo blij. Ik heb ook altijd gezegd dat ik mezelf een jongensmoeder vind. Ik heb geloof ik eerder wel geroepen dat ik een meisje wilde, maar de laatste weken had ik dat gevoel niet eens zo sterk meer. MIsschien heb ik onbewust wel geweten dat we nog een ventje zouden krijgen...

Ik ga nu ff liggen (Nick slaapt ook net), later wellicht meer....

Liefs Nadine
O ja, volgende bezoek VK 12 mei
Nadine: Allereerst van harte met je goede echo en wat gaaf...een broertje voor Nick.

Ook wel stoer hoor 2 mannetjes.... (oh en die grote niet te vergeten natuurlijk dus 3 )

Maar wat een ellende met je peetoom..

Gecondoleerd meissie

Heel veel sterkte! heb er geen juiste woorden voor kunnen vinden.....

Meiden... ik ben stiekem wel een beetje opgelucht dat we een meeting zonder kids gaan doen,omdat Laura toch nog wel onrustig kan zijn bij vermoeidheid en ik daar nog niet zo goed mee omga denk ik.

Ik word er nogal nerveus van als zij niet lekker in haar velletje zit hoewel het hartstikke goed gaat hoor. (behalve het drinken maar goed...dat geeft niet aldus arts)

Ik hoop van harte mee te kunnen lijkt me zo super de club compleet te hebben.

Zien jullie Amsterdam ook zitten of is dat niet voor iedereen te doen?

Zo lekker in het Vondelpark met mooi weer....en daar kan ik met de trein wel goed komen..

Nou ja laat ik niet te hard van stapel lopen...eerst maar mijn best doen om eens op te komen dagen
Oh Nadine, wat fijn dat alles goed is! Vast een opluchting! En wat leuk, weer een jongetje! Kun je Nicks kleertjes uit gaan zoeken!

Blink: Heerlijk he, de tuin weer in orde? Ik heb ook weer wat bloembakken gevuld, staat zo fleurig. Hum, zal ze meteen even water geven...

Sweet: Amsterdam vind ik prima, maar lijkt me voor Zaza een beetje ver. En Nadine is dan ook al behoorlijk ver, dus ik weet niet of het voor haar te doen is. Maar inderdaad, laten we eerst een datum prikken!
Nadine, wat fijn dat alles goed was!! Zo mooi om je kindje weer te zien en wat mooi dat het weer een jongen wordt!! Nu kun je idd mooi de kleertjes van Nick gaan wassen en sorteren. Kwam laatst met het opruimen van de zolder Vincent zijn kleertjes tegen. O, zo lief maatje 50!! Niet te geloven dat die grote vent daar in heeft gepast.

Sweety, leuk dat je meegaat, maar denk idd dat Amsterdam wat te ver wordt voor ons en vooral voor Zaza. Moeten iets meer naar het midden van het land denk ik. Maar idd eerst datum prikken.
Nadine, gefeliciteerd met de goede echo! En wat leuk dat je een jongen krijgt!
Oh ja ik heb eigenlijk geen idee hoever het voor iedereen is hahaha, komt vast omdat ik geen auto rijd..

Ikzelf zou er ook 2 en half uur over doen dus idd misschien niet zo'n strak plan voor de meesten van ons

Lekker snugger Sweet!
Goh Nadine inderdaad vreugde en verdriet ligt dicht bij elkaar.

Nu moet ik je in 1 bericht condoleren met je peetoom en feliciteren met de goede echo. Wel leuk hoor een broertje...je zei het nog in de auto. "Ik ben een jongensmoeder,ja ja zo zie je maar weer".

Verder gaat het goed met iedereen las ik...

Ik ben sinds 2 dagen weer aan het werk. Gaat goed hoor maar ben blij als ik na morgen weer 3 dagen vrij ben.

Charlotte's eczeem zijn we nog steeds mee bezig. Lopen bij de dermatoloog en maandag naar de kinderarts. We zitten nu aan de koemelkvrije melk en het lijkt beter te gaan. Wordt vervolgd.

Groetjes meissie
tis rustig hier... heb zelf ook niet veel te vertellen.

Nog 2 daagjes en dan vertrekken we op vakantie!!

Nick z'n koffer is al voor 75% ingepakt, dat kan maar gebeurd zijn! Vandaag 6 boeken gehaald bij m'n moeder en haar een boodschappenlijstje en geld gegeven tbv de Prenatal mama mazzel dagen (23,24,25,26 april!!!), alle was gewassen en gestreken (indien nodig ), Nick z'n koffertje dus ingepakt en vanavond hadden we op het kdv ook nog ff de jaarlijkse 10 min. gesprekjes. Morgenochtend nog m'n nagels en morgenavond komt de kapster. Zaterdag begrafenis en de laatste boodschapjes en dan is het echt mooi geweest!

Ivm met de verbouwing van de badkamer/computerkamer moet de pc even afgekoppeld en tijdelijk naar een stofvrij onderkomen verhuizen, dus na zaterdagmiddag ben ik offline tot nader bericht (denk 30/04 weer online)

Maar ik meld me voor die tijd nog wel een keer!

Nu lekker slapen want ik ben moe na deze drukke dag.

Trusten!!!
Moet even wat van me afschrijven hoor...

Een dorp verder is toch weer wat gebeurd. Toen ik nog bij mn ex was was ik altijd daar en we hadden een leuke vrienden groep. Na jaren weet je wel hoe dat gaat verkering uit dus ook niet veel omgang meer met die jongens.

Nu waren er in de laatste 4/5 jaar al 5 mensen van die groep overleden. De eerste met een auto ongeluk, een jaar later zijn broer met zijn vriendin ook verongelukt. 2 jaar later een oud klasgenoot van mij en de neef van de jongens hierboven samen in de auto van de weg gekomen in het water. Nou, dat snap je al niet. Het is net of ik het verzin, maar het is echt zo. Dus veel verdriet in het dorp, want iedereen kent iedereen. Hoor ik net vandaag dat een andere jongen het niet aankon dat hij zoveel vrienden had verloren en erg depressief was en zelfmoord heeft gepleegd. Ik heb er kippevel van. Ik ga er nu wel niet meer mee om, maar het waren zulke leuke jongens en we hadden in die tijd zo'n lol met zn allen. Gewoon niet te begrijpen dat mn ex ongeveer nog de enige jongen van die leeftijd van die groep is. Allemaal in de 20... Ben er stil van....
@ Blink, wat een verhaal zeg, je zou idd haast zeggen dat je het verzint! Hoop dat je je rotgevoel snel een plaatsje kunt geven.

Hier ook een emotionele dag gehad. Begrafenis was erg mooi dus m'n oom heeft een waardig afscheid gehad.

Nu druk met koffers inpakken, eten, Nick entertainen en noem maar op! Ook moet de computerkamer op/leeggeruimd worden want a.s. maandag beginnen ze aan de verbouwing van de badkamer (+ uitbouw in de computerkamer) dus dit gaat voorlopig ff m'n laatste berichtje zijn want de pc moet afgekoppeld. Die krijgt tijdelijk een ander (stofloos) onderkomen!

Meiden, ik zal jullie missen, maar tevens ga ik heerlijk genieten op Gran Canaria met en van m'n 3(!!) mannen!!!

Tot over 12 dagen!!!

dikke van mij
Nadine, Fijne vakantie!! Geniet er maar lekker van met al je mannen!

Hebben jullie al op hyves gekeken? Ik heb een konijntje gekregen. Zo schattig!! Vincent vind hem helemaal geweldig en ik ook!

Zo nu snel even douchen. Ik ben helemaal kapot! Ben vandaag wezen shoppen met een vriendin in Emmen. Erg gezellig, maar we hebben ongeveer alle kleding winkels zo'n beetje gehad. Erg leuke broeken een rok en shirtjes gekocht + een leuke zomerjas voor Vincent. Ben helemaal blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven