Entertainment alle pijlers

X-factor

15-01-2009 07:51 5047 berichten
Ja ja, morgen begint X-factor weer. Het is per slot van rekening al een paar weken geleden dat de laatste talentenjacht is afgelopen, dus voordat de afkickverschijnselen te groot worden, komt RTL 4 met X-factor.

Gaan we weer kijken? Ik weet het niet, begin wel een beetje genoeg te krijgen van deze programma's. Aan de andere kant, de audities zijn soms best vermakelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg Top-Pop flashbacks
Ik vind hier dingen van.
Ken het liedje ook niet, maar vind dat ze het wel beter doet dan vorige de keren
Vond het best goed, maar ben niet helemaal blown away ofzo.
phillippa, die chicks van hiernaast ---->

BAH.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Irma deed het niet slecht. Wel beter dan vorige week. Ben het niet helemaal eens met Eric over dat met de dansers. Er was niet veel interactie tussen haar en die dansers.
Bij mij komt het niet binnen....
Irritant hoe Stacey steeds 'shhhs' tussen haar tanden doet, tijdens het praten. Snapt iemand wat ik bedoel? Haha
Echt swingend vond ik het trouwens niet
Ik vond het weer niet zo geweldig..Hoorde weer wat valse noten. En ze zong best schreeuwerig. Nee, ben niet meer zo wild van haar.
Jeumig, Irma lijkt wel 50 zo !
Ik vond Irma's optreden wel ok,ik had alleen het idee dat het te snel ging ofzo..
Hoooi!

Ook hier weer (halfhalf) van de partij om heerlijk commentaar te leveren op iedereen op TV.

Ik weet het niet zo met Irma, ze zingt best goed maar (zoals iemand al zei) komt het gewoon niet echt 'binnen'..

Enne, ik wil er niet te veel over zeggen maar Alain Clark; :puke:
Ik vond het leuk! De kleding, dat haar, dat nummer...ik ben in TopPop-sferen. En in de jaren 70 werd dit als swingend beschouwd hoor
Ik vind hier dingen van.
Ik ben er ook bij, maar niet zo snel schrijven jullie he! Ik kon het vorige week al bijna niet bijbenen!

Irma: mwah, spetterde niet imo, maar dat kan komen omdat ik het nummer ook niet kende.
quote:dolfje schreef op 10 april 2009 @ 20:44:

Ik vond Irma's optreden wel ok,ik had alleen het idee dat het te snel ging ofzo..Dat lag vast aan de geluidsband .
The time is now
Heb Alain Clark trouwens gemist, wat was daarmee?
Die smiley zegt genoeg Noni
quote:Banba schreef op 10 april 2009 @ 20:48:

[...]

Dat lag vast aan de geluidsband .Ja aan mij ligt het niet
De kleding was best leuk maar dat haar, nee! Ik vind dat haar echt vreselijk. Zou het haar eigen haar zijn?
quote:superletje schreef op 10 april 2009 @ 20:48:

Heb Alain Clark trouwens gemist, wat was daarmee?Nou hij zong maar het was niet super(ik vind er sowieso niks aan)
ik vond Irma echt wel goed hoor, mooie stem, maar ze heeft inderdaad "iets" waardoor het me niet raakt....
quote:superletje schreef op 10 april 2009 @ 20:48:

Heb Alain Clark trouwens gemist, wat was daarmee?Hij zong For once in my life van Stevie Wonder, maar begon veel te laag en kende de tekst niet goed.
The time is now
Vind het jammer van Irma, ze raakt mij ook niet. Terwijl ik tijdens de audities zó onder de indruk was van haar vertolking van En Vogue.
Known to cause insanity in laboratory mice
Daar was ie al: Papa was a rolling stone! Lekker nummer.
Over haar gesproken, Stacey d'r haar zit ook ehm, anders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven