37 weken en rugpijn. Voorweeën of ‘gewone’ rugpijn?
zondag 10 november 2019 om 12:26
Ik ben ruim 37 weken zwanger en sinds gisterochtend flinke rugpijn in mijn onderrug. Gistermiddag in de auto was de pijn zo sterk dat ik ontzettend misselijk was en bijna over heb gegeven. Ook trekkend gevoel in mijn onderbuik. Na een uurtje liggen op mijn zij, trok het weer weg. Nu blijft de rugpijn komen en gaan zodra ik zit en sta. Ook in mijn buik vaak scherpe steekjes als de baby beweegt. Als ik ga liggen trekt de rugpijn weer weg tot heel licht.
Herkent iemand dit? Zou dit gewone rugpijn zijn of toch een soort voorweeën? Ben zo nieuwsgierig!
Herkent iemand dit? Zou dit gewone rugpijn zijn of toch een soort voorweeën? Ben zo nieuwsgierig!
woensdag 13 november 2019 om 12:12
Haha lilalinda! U vraagt, wij draaien!
Alle controles zien er perfect uit. Ivm de gebroken vliezen geen ontsluiting gevoeld (infectiegevaar). Verloskundige checkt zo hartje nog een keer voor de zekerheid (ietsje aan de hoge kant).
Man is thuis nog een beetje aan het werk en aan het uitvogelen hoe flesjes werken
Gewoon afwachten tot de weeën regelmatig komen. En hopen dat die snel komen! Ondertussen nog een paar ovrgebleven Sint Maartensnoepzakjes opeten.
Meisje is er klaar voor, ik ben er klaar voor.
Alle controles zien er perfect uit. Ivm de gebroken vliezen geen ontsluiting gevoeld (infectiegevaar). Verloskundige checkt zo hartje nog een keer voor de zekerheid (ietsje aan de hoge kant).
Man is thuis nog een beetje aan het werk en aan het uitvogelen hoe flesjes werken
Gewoon afwachten tot de weeën regelmatig komen. En hopen dat die snel komen! Ondertussen nog een paar ovrgebleven Sint Maartensnoepzakjes opeten.
Meisje is er klaar voor, ik ben er klaar voor.
roos1228 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 12:12
Reden: Tikfoutjeeeeee
Reden: Tikfoutjeeeeee
0.19% gewijzigd
woensdag 13 november 2019 om 13:57
denk me weemoed (pun intended) aan mijn bevallingen (ze zitten nu beiden op het VWO), ik vond (iit heel veel anderen), bevallingen mooi om te doen.
woensdag 13 november 2019 om 18:04
woensdag 13 november 2019 om 18:13
Zet m op Roos! Ik ben op dezelfde plek bevallen als jouw plan nu is, was top! Duim voor je dat er plek is.
Mooi dat je zo ontspannen bent (je klinkt iig zo
, hou dat vast, je kunt het
Mooi dat je zo ontspannen bent (je klinkt iig zo
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
woensdag 13 november 2019 om 18:23
woensdag 13 november 2019 om 20:02
De weeën zijn niet meer op gang gekomen. Helaas betekent dat dat ik nu medisch word en verder word begeleid In het ziekenhuis. Hier is protocol langdurig gebroken vliezen 24 uur, dus helaas verder daar.
Word heeeeel blij van alle cheerleader berichten en dan gaan we straks onze dochter maar eens “ophalen”.
Word heeeeel blij van alle cheerleader berichten en dan gaan we straks onze dochter maar eens “ophalen”.
woensdag 13 november 2019 om 20:11
Jammer Roos, maar het belangrijkste is dat jij en je dochter het goed doorstaan. Heel veel succes! Ik ben benieuwd welke datum het uiteindelijk wordtRoos1228 schreef: ↑13-11-2019 20:02De weeën zijn niet meer op gang gekomen. Helaas betekent dat dat ik nu medisch word en verder word begeleid In het ziekenhuis. Hier is protocol langdurig gebroken vliezen 24 uur, dus helaas verder daar.
Word heeeeel blij van alle cheerleader berichten en dan gaan we straks onze dochter maar eens “ophalen”.![]()