37 weken en rugpijn. Voorweeën of ‘gewone’ rugpijn?

10-11-2019 12:26 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ruim 37 weken zwanger en sinds gisterochtend flinke rugpijn in mijn onderrug. Gistermiddag in de auto was de pijn zo sterk dat ik ontzettend misselijk was en bijna over heb gegeven. Ook trekkend gevoel in mijn onderbuik. Na een uurtje liggen op mijn zij, trok het weer weg. Nu blijft de rugpijn komen en gaan zodra ik zit en sta. Ook in mijn buik vaak scherpe steekjes als de baby beweegt. Als ik ga liggen trekt de rugpijn weer weg tot heel licht.

Herkent iemand dit? Zou dit gewone rugpijn zijn of toch een soort voorweeën? Ben zo nieuwsgierig! :lol:
Succes Roos! Fijn dat je er zo relaxt aan begint!
tijd voor een update!
lilalinda schreef:
13-11-2019 11:27
tijd voor een update!
Haha vorige pagina! :nerd:
Roos1228 schreef:
13-11-2019 11:34
Haha vorige pagina! :nerd:
nee, nee, ieder uur!

Is je man gaan werken eigenlijk?
Haha lilalinda! U vraagt, wij draaien! :yes:

Alle controles zien er perfect uit. Ivm de gebroken vliezen geen ontsluiting gevoeld (infectiegevaar). Verloskundige checkt zo hartje nog een keer voor de zekerheid (ietsje aan de hoge kant).

Man is thuis nog een beetje aan het werk en aan het uitvogelen hoe flesjes werken :sherlock:

Gewoon afwachten tot de weeën regelmatig komen. En hopen dat die snel komen! Ondertussen nog een paar ovrgebleven Sint Maartensnoepzakjes opeten.

Meisje is er klaar voor, ik ben er klaar voor.
roos1228 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 12:12
Reden: Tikfoutjeeeeee
0.19% gewijzigd
Spannend zeg! En super leuk dat je ons op de hoogte houdt. Heel veel succes met bevallen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Succes Roos!! Spannend om mee te lezen
On de 4-5 minuten wee die goed te doen is. Al een uurtje zo. Hopelijk ze de actieve fase in. Nog steeds going strong met de Nieuwe buren, maar met ogen dicht. :hihi:
roos1228 wijzigde dit bericht op 13-11-2019 13:53
59.62% gewijzigd
Wat fijn dat je er zo klaar voor bent en er zin in hebt!! Ik gooi er nog een cheerleader tegenaan :cheer2:
Roos1228 schreef:
13-11-2019 13:51
On de 4-5 minuten wee die goed te doen is.
Het zet door, joepie! Daar komt je meisje!

Als ze geen ontsluiting checken, hoe bepaal je dan wanneer je naar de geboorte kliniek gaat?
Roos1228 schreef:
13-11-2019 13:51
On de 4-5 minuten wee die goed te doen is. Al een uurtje zo. Hopelijk ze de actieve fase in. Nog steeds going strong met de Nieuwe buren, maar met ogen dicht. :hihi:
denk me weemoed (pun intended) aan mijn bevallingen (ze zitten nu beiden op het VWO), ik vond (iit heel veel anderen), bevallingen mooi om te doen.
Nu 3 minuten. Over half uurtje verloskundige bellen.

Ze gaan als ik solid 2-3 min rust - 1 min wee heb m’n ontsluiting checken, Pennelien! Ben benieuwd, ga maar uit van weinig. :sheep:
Haha weemoed, heeeele mooie pun. Ik hou M in m’n achterhoofd.
anoniem_389045 wijzigde dit bericht op 16-11-2019 08:11
0.00% gewijzigd
Veel succes Roos! Misschien al aan het babyknuffelen? Kan soms in een keer snel gaan!
Laatste bericht 2 uur geleden... Roos is druk!
Helaaaaaas, nog niet! Korte update: weeën zakken weer terug naar elke 5 minuten en dan 30 seconden. Dus rustig blijven en maar afwachten. Hoop dat zo de weeënflow weer lekker terugkomt en dat ze er morgen zal zijn.

Babyknuffels, here I come hoor!! :flirting:
Zet m op Roos! Ik ben op dezelfde plek bevallen als jouw plan nu is, was top! Duim voor je dat er plek is.
Mooi dat je zo ontspannen bent (je klinkt iig zo ;-)), hou dat vast, je kunt het :high5:
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Oh spannend een “live” bevalling, heel veel succes
Liet net al de jus aanbranden toen ik je topic begon te lezen :-D oeps
Spannend!! Veel succes!!’
Oh Roos wat spannend!! Wat heerlijk om hier vanaf mijn luie bank met je mee te leven! Je bent superlekker bezig, hou dat vast: voor je t weet lig je heerlijk met je meisje te knuffelen :love: life changing event about to happen! Herinner me dat gevoel nog zo goed!
Succes!
Succes!
De weeën zijn niet meer op gang gekomen. Helaas betekent dat dat ik nu medisch word en verder word begeleid In het ziekenhuis. Hier is protocol langdurig gebroken vliezen 24 uur, dus helaas verder daar.

Word heeeeel blij van alle cheerleader berichten en dan gaan we straks onze dochter maar eens “ophalen”. :cheer:
Roos1228 schreef:
13-11-2019 20:02
De weeën zijn niet meer op gang gekomen. Helaas betekent dat dat ik nu medisch word en verder word begeleid In het ziekenhuis. Hier is protocol langdurig gebroken vliezen 24 uur, dus helaas verder daar.

Word heeeeel blij van alle cheerleader berichten en dan gaan we straks onze dochter maar eens “ophalen”. :cheer:
Jammer Roos, maar het belangrijkste is dat jij en je dochter het goed doorstaan. Heel veel succes! Ik ben benieuwd welke datum het uiteindelijk wordt :cheer2: :cheer2: :blob:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven