37 weken en rugpijn. Voorweeën of ‘gewone’ rugpijn?

10-11-2019 12:26 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ruim 37 weken zwanger en sinds gisterochtend flinke rugpijn in mijn onderrug. Gistermiddag in de auto was de pijn zo sterk dat ik ontzettend misselijk was en bijna over heb gegeven. Ook trekkend gevoel in mijn onderbuik. Na een uurtje liggen op mijn zij, trok het weer weg. Nu blijft de rugpijn komen en gaan zodra ik zit en sta. Ook in mijn buik vaak scherpe steekjes als de baby beweegt. Als ik ga liggen trekt de rugpijn weer weg tot heel licht.

Herkent iemand dit? Zou dit gewone rugpijn zijn of toch een soort voorweeën? Ben zo nieuwsgierig! :lol:
Jammer, maar straks heb jij jullie dochter in je armen an daar gaat het om.

Ik blijf je volgen hoor!!

Succes :cheer2: :cheer2: :cheer2:
ja zeg, ga een beetje vannacht bevallen, als we niet continue mee kunnen leven
Even niet leuk, maar ach, in het ziekenhuis is alles bij de hand en is iedereen vast ook heel lief voor je.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Zet m op!! :bigkiss:
Ik kwam nog even lezen hoe t met jullie is, spannend hoor, naar t ziekenhuis.
Zet m op TO!
Ik kon het ook niet laten om even te spieken. Nog eventjes geduld TO! Het komt nu echt dichtbij! :cheer:
Go Go Go! Jammer dat het medisch wordt maar niets aan te doen. Alles werkt toe naar een goede bevalling en veiligheid voor moeder en dochter. Zet hem op weer en hopelijk lezen we morgenochtend een moe maar voldaan berichtje :love:

Disclaimer: en zo niet, dan dus maar niet. Als jij je er klaar voor voelt :)
Lig in een heerlijk sfeervolle, rustige ziekenhuissuite. Zodirect hopelijk met een klein zetje oxytocine naar een klein, vrolijk meisje in de ochtend! Mijn lichaam wil wel, maar lukt het net niet om het af te maken.

Man is geweldig zorgzaam en gezellig, verloskundigen en verpleegsters zijn fijn, kortom: we gaan ervoor.

Ik laat het weten en nogmaals, jullie medeleven is the bomb!
Het is een beetje gek om het iemand toe te wensen, maar hopelijk ben je 'fijn' aan het persen :P
Goede morgen Roos,

Ik werd net wakker en moest gelijk even kijken hoe het met jullie is.
Ik hoop dat er een wolk van baby in je armen ligt. Of beter nog, zij ligt lekker, tevreden te slapen in haar bedje en jij ook.
Goeiemorgen,

Al / nog wakker?
:cheer2: ben er ook weer. Hopelijk lig je te slapen met een prachtig meisje in een bakkie naast je. Zo niet, dan: zet m op :cheer2: het duurt nu vast niet lang meer voor ze er is!!
Ik kom ook meteen even spieken! Hopelijk ben je lekker aan het babyknuffelen :flirting:
Ik heb gisteren de hele dag dit topic open laten staan en regelmatig op F5 gedrukt en wilde nu toch even reageren

Zet hem op (of inderdaad beter: gefeliciteerd met je dochter en nu even bijslapen?)

:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ik gooi er ook maar weer wat cheerleaders tegenaan
:cheer2: We hebben een B :cheer2:
:cheer2: We hebben een A :cheer2:
:cheer2: We hebben een B :cheer2:
:cheer2: We hebben een Y :cheer2:
:cheer2: :cheer2: :cheer2: We hebben een BABY! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Okee, tikkeltje hysterisch ;-D
Hopelijk gaat het goed met je Roos!
En toen lag ik met de allerleukste baby ter wereld op mijn borst! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik kijk met weemoed (lilalinda :worship: )terug op een hele fijne en leuke bevalling! P

Korte versie, voor wie wil volgt langs versie nog:
Om 2:00 ruggenprik onder weeën in ziekenhuis ook telkens wegvielen. Na 24 uur was m’n ontsluiting slechts 2cm. Was zo moe dat inleiden noodzakelijk was. Vond ruggenprik heftig, zo uit m’n veilig cocon thuis naar artsen en snel veel apparaten. Vond het ook spannend, waardoor ik wegzakte na het prikken. Na een blikje cola (thank the lord), startten de wee-opwekkers.

Ik viel in slaap en om 6:00 werd ik wakker met volledige ontsluiting, wat een heerlijk verrassing, ik heb niks gemerkt! Mega luxe. 15 minuten later kreeg ik vette persdrang en is onze kleine vrolijkerd om 7:28 geboren. Ik heb geroepen dat ruggenprik m’n allerbeste vriend is, ik heb enkel pijn gehad bij dat ellendige (en zoooooo lieve :flirting: ) koppie! De rest voelde meer als hele erg druk.

Helaas kwam mijn placenta niet vanzelf los en ben ik net geopereerd, hierdoor 2L bloedverlies. Dus blijven nog een nachtje.

Ben zoooooooo blij met ons kleine kippetje! (Geen idee hoe ik aan dat koosnaampke kom opeens :hello: )
Jaaaa, ze is er! Gefeliciteerd!! Het klinkt als een heftige bevalling. Knap dat je er zo positief over kunt vertellen! Neem de tijd om te herstellen en laat je maar goed verwennen. Hiep hiep hoera voor kippetje! ( ;-D )
Hoeraaaa welkom KIppetje!!!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd 💐🥂🍾

Geweldig dat kippetje er is. :cheer2:
En natuurlijk is de de aller liefste, aller mooiste, aller leukste baby van de hele wereld😀
Jaaa!! Geniet van je wolkje!
Jaaaaa, gefeliciteerd met jullie kippetje!!

En die koosnaampjes, ik heb precies hetzelfde. Van tijd tot tijd komen er nieuwe namen in me naar boven, geeeeeen idee waar vandaan dan. Nu is het 'poekie' en 'snoetje' (en ze zijn 5 en 6).

Geniet!!
Jaaa gefeliciteerd met kippetje! :cheer2:

Door jou verhaal kan ik echt niet wachten tot ik aan de beurt ben! Het is vanaf nu tot Maandag spontaan en anders via de inleiding dus ook hier gaat het niet meer lang duren! :$

Nu lekker genieten met kippetje!

:flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven