Post vorige bewoners

12-11-2019 15:53 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar maanden geleden verhuisd. Ik krijg nog steeds post van de vorige bewoners. En hardnekkige post.

T-mobile blijft de facturen naar dit adres sturen. Ik heb hun gebeld dat de vorige bewoners hier al maanden niet meer wonen, maar ze blijven post sturen. Ze zouden wel een sms sturen naar het telnr, maar de post blijft komen. Ik heb vandaag een envelop open gemaakt en het nummer gebeld dat erin staat, maar het gaat gelijk over op voicemail.

Wat kan ik doen tegen de post van de vorige bewoners die hier nog steeds blijft komen?
Ik krijg al vijf jaar (ja, jaar) iedere twee maanden, post voor een bewoner die hier vóór de vorige bewoner woonde. Ik heb het het eerste jaar retour afzender gestuurd (met steeds meer bijgevoegde tekst, uitroeptekens enz, dat deze man hier niet meer woont, al zoveel jaar niet meer, enz), daarna er een mail tegenaan gegooid (geen reactie), daarna weggegooid. Ik heb deze persoon zelfs opgezocht op FB en hem een PB gestuurd.... Geen reactie.....

Het is post van een bank, je zou toch zeggen dat iemand dat mist..... Het is van een Franse bank, dus ik ga niet bellen. Twee maanden terug heb ik maar weer eens contant gezocht met deze bank, ditmaal via de chat. Ik moest het maar via de mail doen, of bellen :bonk:

Het gaat rechtstreeks de prullenbak in, ik heb genoeg geprobeerd.
Heb je al eens nagevraagd bij de gemeente of de vorige bewoner is uitgeschreven? Voordat je dadelijk misschien een deurwaarder op de stoep hebt staan. Heb ik namelijk gehad dat er twee keer een deurwaarder voor de deur stond.
SteunEndeToeverlaet schreef:
12-11-2019 16:06
Als ze niet reageren op 'retour afzender' én ze hebben een antwoordnummer: Ik heb in zo'n geval een keer een doos (van de supermarkt) vol oud papier dichtgetaped, envelop erop, en naar dat antwoordnummer verstuurd.
Geen post meer van gehad.
Dat is ook een goede manier |-)
Blauwbloemetje schreef:
14-11-2019 12:01
Heb je al eens nagevraagd bij de gemeente of de vorige bewoner is uitgeschreven? Voordat je dadelijk misschien een deurwaarder op de stoep hebt staan. Heb ik namelijk gehad dat er twee keer een deurwaarder voor de deur stond.
Ja, ik heb het nagevraagd, want ik vond het zo vreemd dat ik zo ontzettend veel post kreeg. Inmiddels hebben de meeste bedrijven wel gereageerd op het terugsturen van de post en sturen ze geen post meer.

Maar T-mobile is wel erg hardnekkig. Ze hebben ook al aangegeven dat ze door zullen blijven gaan met het sturen van de post voor de vorige bewoners naar mijn adres.
Je hebt je best gedaan, jouw energie is al beperkt, dus ik zou proberen je hier niet meer druk om te maken. Staat je contact met T-mobile zwart op wit? Als dat nu niet zo is, dat proberen te krijgen, en vervolgens alles wat nog binnenkomt direct de papierbak in.
Hier komt na 10 jaar nog steeds wel eens iets. Inmiddels gaat het meteen de papierkliko in.
Wat een idioten zeg, bij T-Mobile.
Blauwbloemetje schreef:
14-11-2019 12:01
Je hoeft het niet te vragen, je kunt dit ook zien als je inlogt bij de Belastingdienst.
Odense2 schreef:
12-11-2019 18:19
Wat een stupide beleid zeg.

Ik zou een dergelijke klacht indienen via de website Klachtenkompas:
https://www.klachtenkompas.nl/klachten/ ... es-bedrijf

Als de Consumentenbond meekijkt en de klacht voor heel Nederland zichtbaar is, dan is een bedrijf geneigd om je klacht sneller op te lossen. (Je privégegevens zijn onzichtbaar op de website.)
Dat Klachtenkompas heeft gewerkt. T-mobile heeft n.a.v. mijn klacht de vorige bewoners gebeld en gevraagd naar hun nieuwe adres. Ik krijg dus geen post meer van hun. Joepieeee. :yes:
Nagellakmetglitter schreef:
15-11-2019 14:57
Dat Klachtenkompas heeft gewerkt. T-mobile heeft n.a.v. mijn klacht de vorige bewoners gebeld en gevraagd naar hun nieuwe adres. Ik krijg dus geen post meer van hun. Joepieeee. :yes:
Yes!
Opgelost.
Wat fijn voor je.
Wat fijn dat het opgelodt is!
Maar te gek voor woorden dat er pas actie komt als je een klacht op klachtenkompas zet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven