Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 13 november 2019 om 11:50
Toch is dit zo’n beetje het enige geloofwaardige onderdeel van de hele serie.
Mijn naam kun je ook afkorten, en IEDEREEN doet dat ook.
Wat ben ik Amir spuugzat zeg.
Hoe hij daar rondloopt met dat heilige hoofd.
Hopelijk ontploft Sjors snel, ben helemaal klaar met dat setje.

woensdag 13 november 2019 om 19:37
Nou, ik vind de manier waarop Sjors zich gedraagt ook irriterend. Daarnaast hebben ze ook helemaal geen goede relatie. De eerste keer dat mijn vent mij toebijt dat zijn ex hem wel begrepen zou hebben zou ook gelijk de laatste zijn. En dat gezeur van Sjors.. ugh! Hoe veilig is het momenteel in Afganistan? Kunnen ze niet samen daarheen? Desnoods als vrijwilliger om het land weer op te gaan bouwen ofzo.Lotte35 schreef: ↑13-11-2019 11:50Toch is dit zo’n beetje het enige geloofwaardige onderdeel van de hele serie.
Mijn naam kun je ook afkorten, en IEDEREEN doet dat ook.
Wat ben ik Amir spuugzat zeg.
Hoe hij daar rondloopt met dat heilige hoofd.
Hopelijk ontploft Sjors snel, ben helemaal klaar met dat setje.

vrijdag 15 november 2019 om 12:27
Dan hoop ik wel dat ze het ook op een goede manier aanpakken en er niet zo'n aanfluiting van maken als met Martine.
vrijdag 15 november 2019 om 16:12
Slechter kan het in ieder geval niet worden.

vrijdag 15 november 2019 om 19:04
Ja bij GTST weet je het nooit

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

vrijdag 15 november 2019 om 19:46
Dat is wel waar, Nick of Stefano was voor de hand liggender geweest. Maar ik vind Robert en Julian toch ook wel heel interessant hoor. Gelukkig hoeft het een het ander niet uit te sluiten.Sabeltandcavia schreef: ↑15-11-2019 18:51Alleen jammer dat ze daar nu net ongeveer het meest nietszeggende karakter voor uitkiezen. Wie zit er nu te wachten op Julian. Had dan Nick terug laten komen. Of Martine. Rien Hoogendoorn voor mijn part.

vrijdag 15 november 2019 om 20:14
De kijkcijfers gingen heel erg omlaag om al dat pubergedoe. Nu moeten Kimberley en Roover eruit en laat dat voor mij nou net die mensen zijn waar ik me niet aan stoorde. Stuur die inhoudsloze en zeer slecht actrice Lana de deur uit samen met Benjamin en JOJo. De weinige van de jeugd die ik leuk vond die gaan nu weg en die er van overblijven boeit mij niet om naar GTST te blijven kijken.