Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 6 november 2019 om 07:21
Sabeltandcavia schreef: ↑05-11-2019 23:29Zou Ludo wel eens koken? Of boodschappen doen? Ze hebben geen Rosa meer die dat doet.
Ludo is een robot. Robots hoeven niet te eten

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 6 november 2019 om 11:00
JaSabeltandcavia schreef: ↑06-11-2019 10:22Die stropdas is dan zeker een soort trekschakelaar waarmee je hem aanzet.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 6 november 2019 om 11:06
Cas Jansen was toch Julian de (Stief?) Zoon van Sylvia? Sylvia en Jef zijn getrouwd geweest.GinnyJones schreef: ↑01-11-2019 22:19Misschien legt hij het weer aan met Laura. Ik zie geen andere reden voor terugkeer eigenlijk.. Hij heeft geen kinderen in Meerdijk, geen broer..
Wacht eens even.. gaat het gerucht ook niet dat Cas Jansen weer in GTST gaat spelen? Dat was de pleegzoon van Laura en Robert...

woensdag 6 november 2019 om 11:31
Nee, zij hadden een stiefdochter, Kim, de halfzus van Julian. Julian woonde bij Robert en Laura.watdachtjehiervan schreef: ↑06-11-2019 11:06Cas Jansen was toch Julian de (Stief?) Zoon van Sylvia? Sylvia en Jef zijn getrouwd geweest.

woensdag 6 november 2019 om 14:08

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

woensdag 6 november 2019 om 23:40
Inderdaad! Eerst kon er nog geen deur worden opengedaan zonder Rosa en nu al eeuwen geen huishoudster meer.Sabeltandcavia schreef: ↑05-11-2019 23:29Zou Ludo wel eens koken? Of boodschappen doen? Ze hebben geen Rosa meer die dat doet.
Ik vind dat ik een medaille verdien want ik heb zojuist 6 afleveringen achter elkaar gekeken. Hulde aan mijzelf!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

donderdag 7 november 2019 om 06:30
Van diabetes gaan ze nu over op borstkanker.
Hierna komt waarschijnlijk nog een herseninfarct of alzheimer.
Oh, en niet te vergeten, een hartaanval. Hoewel ik ergens nog een vage herinnering heb aan Ludo en een hartaanval.

donderdag 7 november 2019 om 08:59
Alzheimer is al voorbij gekomen met Marieke.
donderdag 7 november 2019 om 09:54
Sabeltandcavia schreef: ↑07-11-2019 09:47Als de schrijvers de actualiteit zouden volgen, dan hadden ze best wel iemand teelbalkanker kunnen laten krijgen in het kader van Movember. Laura bijvoorbeeld. Heeft zij ook eindelijk weer een verhaallijn.

Maar Laura heeft toch al een geweldige verhaallijn als oermoeder van de Koning?

donderdag 7 november 2019 om 10:23
Robert komt weer terug, daar was ze mee samen toen de serie begon, hoe mooi is het als ze samen ook weer Meerdijk verlaten.Sabeltandcavia schreef: ↑07-11-2019 09:47Als de schrijvers de actualiteit zouden volgen, dan hadden ze best wel iemand teelbalkanker kunnen laten krijgen in het kader van Movember. Laura bijvoorbeeld. Heeft zij ook eindelijk weer een verhaallijn.
Janine en Ludo wil ik houden om eerlijk te zijn.

Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

donderdag 7 november 2019 om 12:48
Sabeltandcavia schreef: ↑07-11-2019 09:47Als de schrijvers de actualiteit zouden volgen, dan hadden ze best wel iemand teelbalkanker kunnen laten krijgen in het kader van Movember. Laura bijvoorbeeld. Heeft zij ook eindelijk weer een verhaallijn.

donderdag 7 november 2019 om 13:32

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

donderdag 7 november 2019 om 15:00
Ik hoop dat de positieve veranderingen die beloofd zijn snel zichtbaar gaan zijn hoor. Misschien kunnen wij met z'n allen een adviesbrief sturen aan Peter v/d Vorst. Gewoon alle verhaallijnen en personen die wij graag willen zien vertellen.
Spoilertje in 't wit:
Het knobbeltje van Janine is inderdaad een kwaadaardige tumor.
Spoilertje in 't wit:
Het knobbeltje van Janine is inderdaad een kwaadaardige tumor.