Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

donderdag 7 november 2019 om 16:20

zaterdag 9 november 2019 om 07:43
Pb’tje mag wel hoorKwebbeltje91 schreef: ↑09-11-2019 07:42Ha ik pas wel op. Anders heb ik dadelijk een ban ipv waarschuwing![]()

zaterdag 9 november 2019 om 11:02

zaterdag 9 november 2019 om 11:05
Inderdáád zeg.
Alsof hij zijn volledige sabbatical onder de zonnebank heeft doorgebracht.

zaterdag 9 november 2019 om 12:22
Helemaal niet aan de site gedacht

zaterdag 9 november 2019 om 18:22
Nou inderdaad.. Is jou weleens opgevallen dat ze Shanti neerzetten als een soort jonge Peggy Bundy? Rood haar, altijd los en uitgefohnd, altijd iets met tijgerprint. Beetje eigenaardig.butterfly- schreef: ↑07-11-2019 16:20Zou fijn zijn als er wat meer mensen in zouden zitten die er normaal uit zien. Niet zo gestyled maar gewoon simpel, nu heb je alleen rik. En hoeveel uren hebben die jongeren in een week???? Al die drama, vlog kanaal, werken, huiswerk, school. Kan toch niet.
zaterdag 9 november 2019 om 20:02
Op de site van tvgids.nl staat elke week een weekoverzicht met spoilers voor de komende week. Die schrijver heeft best humor. Dit stond er bijvoorbeeld in het blog over de uitzendingen van afgelopen week:
"En verder: Janine windt zich op over beurtbalkjes, moet aan Barbara’s borstkankerstrijd denken en kan als de mooiste lelijk kijken."
De titels van de blogs kunnen zo op de kaft van een Suske en Wiske:
"Komende week in GTST: Realiteitsloze romances en de wanstaltige wachttijd" (Dit is het vorige blog, dus geen spoiler)
Als je wilt weten wat er komende week gaat gebeuren, dan kun je dat nu in het blog lezen wat nu op de homepage staat.
"En verder: Janine windt zich op over beurtbalkjes, moet aan Barbara’s borstkankerstrijd denken en kan als de mooiste lelijk kijken."

"Komende week in GTST: Realiteitsloze romances en de wanstaltige wachttijd" (Dit is het vorige blog, dus geen spoiler)
Als je wilt weten wat er komende week gaat gebeuren, dan kun je dat nu in het blog lezen wat nu op de homepage staat.
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 9 november 2019 om 20:07
En dit is een overzicht van de ellende die Janine allemaal heeft meegemaakt de afgelopen tijd. Waarschijnlijk van dezelfde schrijver.
https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/gtst- ... chot-heet/
Als je de hele opsomming leest zie je pas goed hoe vergezocht die verhaallijnen zijn.
Gezien de titel zou het me niets verbazen als het iemand is die hier meeleest en misschien wel meeschrijft.
https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/gtst- ... chot-heet/
Als je de hele opsomming leest zie je pas goed hoe vergezocht die verhaallijnen zijn.
Gezien de titel zou het me niets verbazen als het iemand is die hier meeleest en misschien wel meeschrijft.
Ik vind hier dingen van.

zaterdag 9 november 2019 om 20:11
Ja die lees ik ook somsSabeltandcavia schreef: ↑09-11-2019 20:02Op de site van tvgids.nl staat elke week een weekoverzicht met spoilers voor de komende week. Die schrijver heeft best humor. Dit stond er bijvoorbeeld in het blog over de uitzendingen van afgelopen week:
![]()