Welk merk boxspring?
vrijdag 15 november 2019 om 22:51
vrijdag 15 november 2019 om 23:04
vrijdag 15 november 2019 om 23:21
Veel meer theorie is er ook niet.Madeliefjees schreef: ↑15-11-2019 23:14Bij Swiss Sense werden wij uitermate teleurstellend geholpen; wat is je gewicht? Ben je een buik-, rug- of zijslaper? Ok, dan moet je dit matras hebben.
Serieus, niet doorvragen, niks.
vrijdag 15 november 2019 om 23:29
Wat hadden ze nog meer moeten vragen?Madeliefjees schreef: ↑15-11-2019 23:14Bij Swiss Sense werden wij uitermate teleurstellend geholpen; wat is je gewicht? Ben je een buik-, rug- of zijslaper? Ok, dan moet je dit matras hebben.
vrijdag 15 november 2019 om 23:44
Ik slaap heerlijk op een Auping Original Boxspring, mijn ouders hebben een boxspring met een Emma matras en dat ligt ook echt heerlijk. Het fijne van een boxspring is dat het bed wat hoger is. Wat ik wel vervelend vind is dat mijn hele bed van stof is, dus lastig stofvrij te houden. Je bed elke week helemaal stofzuigen is niet ideaal. Ik denk dat ik voor de volgende keer een mooie houten bedombouw koop met een goed matras.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
vrijdag 15 november 2019 om 23:45
vrijdag 15 november 2019 om 23:54
Was dat in Cruqius?Madeliefjees schreef: ↑15-11-2019 23:14Bij Swiss Sense werden wij uitermate teleurstellend geholpen; wat is je gewicht? Ben je een buik-, rug- of zijslaper? Ok, dan moet je dit matras hebben.
Overigens zijn wij verder heel tevreden over onze boxspring die we daar uiteindelijk gekocht hebben.
vrijdag 15 november 2019 om 23:59
Ze kunnen mee kijken hoe je ligt, of een matras goed ondersteunt in je lendenen bijvoorbeeld. Ik heb een paar keer ergens op gelegen en vond het wel aardig liggen ( na 5 matrassen voel je amper nog welke nou écht goed ondersteunt, zeker als je al een beetje moe bent ligt alles prima), maar toen de verkoper mee ging kijken bleek het niet juist te ondersteunen.
En onze eerste verkoper van Swiss Sense wilde ons alleen de duurste matras verkopen, deed er alles aan en haalde alles uit de kast.....tot bleek dat wij die niet lekker vonden liggen.
Meneer liep gewoon weg. Op zoek naar andere klanten in de winkel.
Tja.....hij had ons ook een ander model kunnen verkopen, die hebben we nu gekocht in een ander filiaal.
zaterdag 16 november 2019 om 06:28
Wij hebben jaren op een Auping boxspring en matrassen gelegen. Op een gegeven moment waren de matrassen aan vervanging toe. We wilden toen ook gelijk een nieuwe boxspring. Zo eentje waarbij het hoofd- en voeteneind omhoog kan. Voor ons was er geen andere optie dan weer een Auping, We liggen er nu alweer een aantal maanden heerlijk op. Geen spijt van!
zaterdag 16 november 2019 om 07:37
Het design maakte mij niet veel uit, ik vind vooral de ondersteuning van de box en het matras van deze merken ongeëvenaard. We hebben de vivo matrassen erop. Bij de pullman hiervoor weet ik niet meer hoe dat zat. We hebben als logeerbed een karlsson van Beter Bed en dan lig ik persoonlijk nog liever op de bank.
zaterdag 16 november 2019 om 08:09
Ga naar een bedden speciaalzaak die verschillende merken verkoopt, en niet naar een of andere keten. Dan hen je veel meer opties en wordt je beter geholpen.
Wij hebben een Eastborn, echt goede kwaliteit maar lang niet zo duur als Auping.
Ons bed was ongeveer €3500.
De winkel heeft echt geprobeerd om tot het voor ons perfecte bed te komen, uitstekende service. We konden oneindig terugkomen en rustig nadenken en uitproberen. De beste man liet ons rustig naar swiss sense gaan, ik denk dat hij wist dat we toch wel terug zouden komen.
Dus, bij swiss sense gekeken, daar werd echt geprobeerd om ons zo snel mogelijk ergens een handtekening onder te laten zetten. Heel agressieve verkoper, die dacht niet aan het voor ons beste bed, maar alleen aan de deal. Wij zeiden dat we een goede beslissing wilden maken en nog een andere winkel wilden bezoeken, hij duwde ons meteen een deal onder onze neus met de mededeling: deze prijs geldt alleen als u nu beslist en niet meer verder gaat kijken.
Toen we toch nog verder gingen kijken werd hij zelfs boos! Midden in de winkel. Dat we zijn tijd zouden hebben verspild (we waren daar een uurtje geweest). Nou toen was het voor ons duidelijk, daar moesten we niet zijn.
Dus terug naar de eerste beddenwinkel, rustig nog wat aanpassingen gedaan om tot de ideale samenstelling te komen en uiteindelijk een heerlijk bed gekocht.
Een bed met goede matrassen die de juiste ondersteuning geven, met een heerlijke zachte topper erop. Alsof ik op een wolkje slaap. Nooit meer rugklachten.
Wij hebben een Eastborn, echt goede kwaliteit maar lang niet zo duur als Auping.
Ons bed was ongeveer €3500.
De winkel heeft echt geprobeerd om tot het voor ons perfecte bed te komen, uitstekende service. We konden oneindig terugkomen en rustig nadenken en uitproberen. De beste man liet ons rustig naar swiss sense gaan, ik denk dat hij wist dat we toch wel terug zouden komen.
Dus, bij swiss sense gekeken, daar werd echt geprobeerd om ons zo snel mogelijk ergens een handtekening onder te laten zetten. Heel agressieve verkoper, die dacht niet aan het voor ons beste bed, maar alleen aan de deal. Wij zeiden dat we een goede beslissing wilden maken en nog een andere winkel wilden bezoeken, hij duwde ons meteen een deal onder onze neus met de mededeling: deze prijs geldt alleen als u nu beslist en niet meer verder gaat kijken.
Toen we toch nog verder gingen kijken werd hij zelfs boos! Midden in de winkel. Dat we zijn tijd zouden hebben verspild (we waren daar een uurtje geweest). Nou toen was het voor ons duidelijk, daar moesten we niet zijn.
Dus terug naar de eerste beddenwinkel, rustig nog wat aanpassingen gedaan om tot de ideale samenstelling te komen en uiteindelijk een heerlijk bed gekocht.
Een bed met goede matrassen die de juiste ondersteuning geven, met een heerlijke zachte topper erop. Alsof ik op een wolkje slaap. Nooit meer rugklachten.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zaterdag 16 november 2019 om 08:11
zaterdag 16 november 2019 om 08:13
Venusss schreef: ↑15-11-2019 23:54Was dat in Cruqius?Zo werden wij daar ook geholpen door Swiss Sense. Toch wilden we het nog een kans geven en zijn in een andere plaats naar een Swiss Sense winkel geweest en daar werden we perfect geholpen. Ligt dus echt aan de verkoper.
Overigens zijn wij verder heel tevreden over onze boxspring die we daar uiteindelijk gekocht hebben.
Zal dat een Cruqius ding zijn?
Ik vond ze daar bij de Blokker ook zo ongeinteresseerd en bij de Mediamarkt zelfs onbeschoft.
Wij slapen overigens op een pullman.