Leeftijdsverschil
vrijdag 15 november 2019 om 12:45
Lieve mensen,
Na lang twijfelen heb ik een maand geleden Tinder maar eens gedownload. Ik was wel weer toe aan een relatie, nu ik alweer 2 jaar single ben. Na een tijdje swipen en nutteloze gesprekken kwam ik uit bij een super leuke meid. Ze had staan dat ze 18 was. Ikzelf ben 21, dus vond het best een prima leeftijd.
Na een super gezellig gesprek gehad te hebben gaf ze aan dat ze 16 is ipv 18.
Daar waar ik dus afgestudeerd ben en over 2 jaar uit huis zou willen
zit zij dus in een hele andere levensfase.
Ondanks dat bleven we toch de afgelopen 2 weken super leuk contact houden, en hebben we zelfs 1x gefacetimed. Erg gezellig, maar toch knaagt het feit dat ik 5 jaar ouder ben. Het is zelfs strafbaar als ik iets zou beginnen met haar, toch?
Ik heb geen idee wat ik er nou mee moet doen. We hebben een super leuke klik, en voor iemand van 16 denkt/praat ze wel vrij volwassen.
Wat is wijsheid? Loslaten of kijken of er wat inzit, ondanks het leeftijdsverschil?
Na lang twijfelen heb ik een maand geleden Tinder maar eens gedownload. Ik was wel weer toe aan een relatie, nu ik alweer 2 jaar single ben. Na een tijdje swipen en nutteloze gesprekken kwam ik uit bij een super leuke meid. Ze had staan dat ze 18 was. Ikzelf ben 21, dus vond het best een prima leeftijd.
Na een super gezellig gesprek gehad te hebben gaf ze aan dat ze 16 is ipv 18.
Daar waar ik dus afgestudeerd ben en over 2 jaar uit huis zou willen
zit zij dus in een hele andere levensfase.
Ondanks dat bleven we toch de afgelopen 2 weken super leuk contact houden, en hebben we zelfs 1x gefacetimed. Erg gezellig, maar toch knaagt het feit dat ik 5 jaar ouder ben. Het is zelfs strafbaar als ik iets zou beginnen met haar, toch?
Ik heb geen idee wat ik er nou mee moet doen. We hebben een super leuke klik, en voor iemand van 16 denkt/praat ze wel vrij volwassen.
Wat is wijsheid? Loslaten of kijken of er wat inzit, ondanks het leeftijdsverschil?
vrijdag 15 november 2019 om 16:46
Daar is toch niks mis mee? Jongens zijn doorgaans toch veel later volwassen dan meisjes, sommigen worden het zelfs nooit!stokbootje schreef: ↑15-11-2019 16:20Iedereen valt erover dat zij vast niet zo volwassen is als hij haar vindt.. Maar ik denk vooral dat hij lang niet zo volwassen is als iemand van 21. Dat zou ook verklaren waarom hij haar heel volwassen vindt klinken. En eh, dat hij nog tot zijn 23ste thuis wil blijven wonen.
Dus dan kan het een prima match zijn. Al is het dan meer een verkering dan een relatie.
vrijdag 15 november 2019 om 16:47
Ik vind het raar dat je direct van mening bent dat ik niet net zo volwassen ben als menig 21 jarige, puur op het feit dat ik nog op deze leeftijd thuis woon en haar voor een 16 jarige vrij volwassen vind klinken.stokbootje schreef: ↑15-11-2019 16:20Iedereen valt erover dat zij vast niet zo volwassen is als hij haar vindt.. Maar ik denk vooral dat hij lang niet zo volwassen is als iemand van 21. Dat zou ook verklaren waarom hij haar heel volwassen vindt klinken. En eh, dat hij nog tot zijn 23ste thuis wil blijven wonen.
Dus dan kan het een prima match zijn. Al is het dan meer een verkering dan een relatie.
Niet iedereen geeft het geld/geluk dat ze als jong volwassenen in hun eentje iets kan kopen/huren.
vrijdag 15 november 2019 om 16:49
Nee, ze was niet de enige match. Met de andere matches (bij wie ik het gesprek aanging) bloedde het gesprek iedere keer steeds dood en merkte ik dat de klik er gewoon niet was.Moezewoes schreef: ↑15-11-2019 16:15Ik vond mezelf toen ik 16 was ook onwijs volwassen etc. en ging ook een tijdje met een "man" van 21 en dacht toen dat dat vooral betekende dat ik zo leuk, volwassen en geweldig was.
Als ik nu terug denk vind ik vooral dat die kerel een beetje sneu was en ik veel minder volwassen dan ik mezelf wijsmaakte![]()
Was ze de enige match op heel tinder?
Zij was de enige die ook echt interesse terug toonde en zelf ook graag het gesprek aan ging.
vrijdag 15 november 2019 om 17:08
Ik zeg niet dat het erg is dat je niet zo volwassen bent als andere 21-jarigen. Want dat is het ook niet, iedereen mag alles op zijn eigen tempo doen. Maar ik denk wel dat je er volwassener door wordt om volledig op eigen benen te staan, dan ziet je leven er nou eenmaal vaak anders uit.Destroy2 schreef: ↑15-11-2019 16:47Ik vind het raar dat je direct van mening bent dat ik niet net zo volwassen ben als menig 21 jarige, puur op het feit dat ik nog op deze leeftijd thuis woon en haar voor een 16 jarige vrij volwassen vind klinken.
Niet iedereen geeft het geld/geluk dat ze als jong volwassenen in hun eentje iets kan kopen/huren.
vrijdag 15 november 2019 om 17:11
Geloof me, als het aan mij lag had ik m'n eigen plekje allang al gehadstokbootje schreef: ↑15-11-2019 17:08Ik zeg niet dat het erg is dat je niet zo volwassen bent als andere 21-jarigen. Want dat is het ook niet, iedereen mag alles op zijn eigen tempo doen. Maar ik denk wel dat je er volwassener door wordt om volledig op eigen benen te staan, dan ziet je leven er nou eenmaal vaak anders uit.
vrijdag 15 november 2019 om 17:13
Liegen over haar leeftijd. En vast de geile sekspraatjes.parbleumondieu schreef: ↑15-11-2019 14:46Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat zij zoal zegt waardoor ze volwassen overkomt. Zomaar.
vrijdag 15 november 2019 om 17:13
Onder welke steen woon jij?stokbootje schreef: ↑15-11-2019 17:08Ik zeg niet dat het erg is dat je niet zo volwassen bent als andere 21-jarigen. Want dat is het ook niet, iedereen mag alles op zijn eigen tempo doen. Maar ik denk wel dat je er volwassener door wordt om volledig op eigen benen te staan, dan ziet je leven er nou eenmaal vaak anders uit.
vrijdag 15 november 2019 om 19:16
Nee je ziet het verschil in de persoon en niet in de leeftijdminnimouse schreef: ↑15-11-2019 14:54Dat vind ik heel erg voor je, maar ik heb het niet perse over seks.
vrijdag 15 november 2019 om 20:43
Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met een match, niet alleen dat je elkaar geswiped hebt of weet ik hoe je dat noemt.Destroy2 schreef: ↑15-11-2019 16:49Nee, ze was niet de enige match. Met de andere matches (bij wie ik het gesprek aanging) bloedde het gesprek iedere keer steeds dood en merkte ik dat de klik er gewoon niet was.
Zij was de enige die ook echt interesse terug toonde en zelf ook graag het gesprek aan ging.
Maar mn point was, is ze de enige vis in de zee? Kan het, vast. Strafbaar, blijkbaar niet. Maar waarom zou je in godsnaam? Ga je op stap, moet ze om 1 uur thuis zijn, mag nog geen biertje bestellen nix.... zit je straks vrijdag avond bij haar ouders op de bank, hahaha.
Vraag het eens aan je vrienden, joh, ik heb een chick gevonden op tinder die nog op de middelbare school zit, wat denken jullie, gaan voor een "relatie"?
Tinder gewoon nog even door, je hebt vast binnen no time weer een klik.
vrijdag 15 november 2019 om 20:59
vrijdag 15 november 2019 om 21:21
Misschien houdt hij wel helemaal niet van op stap gaan? Dat heeft mijn man nooit leuk gevonden en ik ook niet. Ik dronk overigens toen geen alcohol en nu nog niet. Beetje raar om dat als maatstaf aan te houden. Iedereen is anders.Moezewoes schreef: ↑15-11-2019 20:43Dat is eigenlijk wat ik bedoelde met een match, niet alleen dat je elkaar geswiped hebt of weet ik hoe je dat noemt.
Maar mn point was, is ze de enige vis in de zee? Kan het, vast. Strafbaar, blijkbaar niet. Maar waarom zou je in godsnaam? Ga je op stap, moet ze om 1 uur thuis zijn, mag nog geen biertje bestellen nix.... zit je straks vrijdag avond bij haar ouders op de bank, hahaha.
Vraag het eens aan je vrienden, joh, ik heb een chick gevonden op tinder die nog op de middelbare school zit, wat denken jullie, gaan voor een "relatie"?
Tinder gewoon nog even door, je hebt vast binnen no time weer een klik.
vrijdag 15 november 2019 om 21:41
vrijdag 15 november 2019 om 21:55
Age is Nothing but a Number,
Maar TO Wettelijk ben je strafbaar als ze zich Misbruikt voelt.
Hoeveel Risico wil je lopen, met z’n meisje want dat is ze nog.
Als jullie daadwerkelijk van bil gaan en het loopt slecht af?
En als ze Over haar leeftijd liegt kan ze gemakkelijk, over andere dingen Liegen.
Maar TO Wettelijk ben je strafbaar als ze zich Misbruikt voelt.
Hoeveel Risico wil je lopen, met z’n meisje want dat is ze nog.
Als jullie daadwerkelijk van bil gaan en het loopt slecht af?
En als ze Over haar leeftijd liegt kan ze gemakkelijk, over andere dingen Liegen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
zaterdag 16 november 2019 om 01:16
Ik heb op mijn 15e in het ziekenhuis gelegen voor een blindedarm operatie, je lag toen nog een week in het ziekenhuis.Gatekeeper* schreef: ↑15-11-2019 21:58Ik zou t niet leuk vinden als mijn 16-jarige dochter met een 21-jarige kerel zou omgaan.
Op de afdeling waar ik lag liep een hele leuke verpleger rond die mij na mijn ontslag niet uit zijn hoofd kon zetten dus ik kreeg een brief zo ik was helemaal in de wolken en ben mijn moeder nog dankbaar dat ze niet moeilijk deed anders had ik het wel stiekem gedaan.
En ja hij was 21.
zaterdag 16 november 2019 om 05:12
Vijf jaar verschil hoeft geen probleem te zijn, maar 16 en 21 is qua ontwikkelingsfase wél een groot verschil. Té groot, vind ik persoonlijk. Met 16 is iemand nog echt een kind. 21 Is jongvolwassen. Andersom is 21 en 26 ook weer een groot verschil qua ontwikkeling. Mijn advies: niet doen.
En meiden van 16 vinden zichzelf altijd heel volwassen trouwens.
Maar dat zijn ze echt niet.
En meiden van 16 vinden zichzelf altijd heel volwassen trouwens.
zaterdag 16 november 2019 om 06:06
Dus na jouw ontslag volgde zijn ontslag hoop ik.Vlinder1963 schreef: ↑16-11-2019 01:16Ik heb op mijn 15e in het ziekenhuis gelegen voor een blindedarm operatie, je lag toen nog een week in het ziekenhuis.
Op de afdeling waar ik lag liep een hele leuke verpleger rond die mij na mijn ontslag niet uit zijn hoofd kon zetten dus ik kreeg een brief zo ik was helemaal in de wolken en ben mijn moeder nog dankbaar dat ze niet moeilijk deed anders had ik het wel stiekem gedaan.
En ja hij was 21.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 16 november 2019 om 15:59
Ik gebruikte die voorbeelden om aan te geven dat het nog een kind is. Die wettelijk nog geen alcohol mag kopen en zich nog aan de regels van haar ouders moet houden. En dat dat niet altijd even handig is als je zelf al 21 bent en kunt gaan en staan waar je wilt.Suzan_1991 schreef: ↑15-11-2019 21:21Misschien houdt hij wel helemaal niet van op stap gaan? Dat heeft mijn man nooit leuk gevonden en ik ook niet. Ik dronk overigens toen geen alcohol en nu nog niet. Beetje raar om dat als maatstaf aan te houden. Iedereen is anders.
maandag 18 november 2019 om 09:00
Zijn er meer vrouwen die op oudere mannen vallen en het leuk vinden om eens gezellig wat te gaan drinken?
Ik heb al vanaf jongs af aan een zwak voor oudere mannen en de meeste relaties die ik had was er een leefdtyd verschil.
Leuk om eens een avond te organiseren met dames die de zelfde ervaring hebben en daar gezellig over te praten.
Ik heb al vanaf jongs af aan een zwak voor oudere mannen en de meeste relaties die ik had was er een leefdtyd verschil.
Leuk om eens een avond te organiseren met dames die de zelfde ervaring hebben en daar gezellig over te praten.
maandag 18 november 2019 om 09:13
Het is geen taboe sommige vrouwen willen gewoon een rijpere man met meer ervaring en schamen zich daar niet voor.
De meesten zullen zich niet begrepen voelen of weinig vriendinnen hebben met deze gezellige avonden kunnen wij daar verandering in brengen.
De meesten zullen zich niet begrepen voelen of weinig vriendinnen hebben met deze gezellige avonden kunnen wij daar verandering in brengen.
anoniem_386734 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 09:26
38.25% gewijzigd