Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
16-11-2019 09:29
Beste Solomio,

Het enige wat we inhoudelijk hierover kunnen zeggen, is dat sommige forummers al een verleden hebben op het forum en die historie nemen ze mee naar een nieuw account.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Wat een hoop woorden om te zeggen dat iemand een verse Nick heeft.
PoesinBoots schreef:
16-11-2019 09:53
Wat een hoop woorden om te zeggen dat iemand een verse Nick heeft.
En daarbij wederom duidelijk dat hier zeer wisselend mee omgegaan wordt.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
2019 schreef:
16-11-2019 08:49
Dat zal dan wel een oude onder een nieuwe nick zijn.Misschien had die daar onder al eerdere bannen gehad.
De bangeschiedenis wordt ook volstrekt willekeurig wel of niet meegenomen.
Solomio schreef:
16-11-2019 09:54
En daarbij wederom duidelijk dat hier zeer wisselend mee omgegaan wordt.
Absoluut. Mijn bangeschiedenis is nog nooit meegenomen na een nickwissel, terwijl ik nooit echt heel erg onherkenbaar terugkom of zo.
Solomio schreef:

Ok, maar dat ze het wel doen, zoals in dit geval, is dan wel correct.
Dan is er in dit geval toch ook niet iets op aan te merken.
SHIFTY schreef:
16-11-2019 10:33
Ok, maar dat ze het wel doen, zoals in dit geval, is dan wel correct.
Dan is er in dit geval toch ook niet iets op aan te merken.
Precies, ik ben buitengewoon content met deze uitvoering van het beleid. :roll:

Ga ik voortaan iedereen na een nickwissel st(r)affen, als ze niet de juiste ban krijgen.
Solomio schreef:

Soms is er een heldere mod, soms niet.
Solomio schreef:
16-11-2019 10:34
Precies, ik ben buitengewoon content met deze uitvoering van het beleid. :roll:

Ga ik voortaan iedereen na een nickwissel st(r)affen, als ze niet de juiste ban krijgen.
Er zijn er die dat al doen.
Sudrì schreef:
16-11-2019 10:59
Er zijn er die dat al doen.
Leuk, mijn nieuwe groepje.
ModeratorViva schreef:
16-11-2019 09:29
Beste Solomio,

Het enige wat we inhoudelijk hierover kunnen zeggen, is dat sommige forummers al een verleden hebben op het forum en die historie nemen ze mee naar een nieuw account.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Wat raar. Jullie herkennen soms een gepermabande nog niet als ie krijsend over jullie bureau danst en van deze user weten jullie zeker wie het is? Hoe dan?

Daarnaast heeft de CM ooit ergens gezegd dat je met een nieuwe nick je oude bans niet meeneemt.
Ik zou graag een reactie van de CM hierop zien.
the_Wicked_Witch schreef:
16-11-2019 14:12
Wat raar. Jullie herkennen soms een gepermabande nog niet als ie krijsend over jullie bureau danst en van deze user weten jullie zeker wie het is? Hoe dan?

Daarnaast heeft de CM ooit ergens gezegd dat je met een nieuwe nick je oude bans niet meeneemt.
Ik zou graag een reactie van de CM hierop zien.

Hoe dan? Nou IP adres of doorgegeven.
Volgens mij heeft de CM dat nooit gezegd. Bangeschiedenis zou wel meegenomen worden dacht ik.
Star² schreef:
16-11-2019 14:20
Hoe dan? Nou IP adres of doorgegeven.
Volgens mij heeft de CM dat nooit gezegd. Bangeschiedenis zou wel meegenomen worden dacht ik.
Ze mogen niet meer checken op ip begreep ik. Als ik tijd heb zal ik de posts van de CM eens doorploegen, er staat me iets van bij nl.
Oh gezellig, verplaatsmod aan de knoppen. Yay.
Het is toch logisch dat ze (technisch) niet altijd de koppeling kunnen maken tussen een oude nick en een nieuwe nick, maar als ze dat wel (vrijwel zeker) kunnen vaststellen dat ze dan wel de oude bangeschiedenis aan de nieuwe nick koppelen.
SHIFTY schreef:
16-11-2019 14:35
Het is toch logisch dat ze (technisch) niet altijd de koppeling kunnen maken tussen een oude nick en een nieuwe nick, maar als ze dat wel (vrijwel zeker) kunnen vaststellen dat ze dan wel de oude bangeschiedenis aan de nieuwe nick koppelen.

Als ze een overduidelijke gepermabande niet eens herkennen waag ik dat te betwijfelen.
SHIFTY schreef:

Je bent gehackt door Rik :woa:
PoesinBoots schreef:
16-11-2019 14:43
Je bent gehackt door Rik :woa:

Dubbelrikken is niet tegen de huisregels :biggrin:
SHIFTY schreef:
Nou ja, logisch... logisch....
SHIFTY schreef:
16-11-2019 14:48

Zou wel moeten.
16-11-2019 14:26
Ze mogen niet meer checken op ip begreep ik. Als ik tijd heb zal ik de posts van de CM eens doorploegen, er staat me iets van bij nl.
Van wie?
SHIFTY schreef:
16-11-2019 14:48
:-D :-D
Lucifer2018 schreef:
16-11-2019 17:07
Van wie?

Privacywet.

Meen ik een tijdje geleden in het modtopic gelezen te hebben.
SHIFTY schreef:
Als ik jouw alter ego moet geloven kunnen ze technisch die koppeling helemaal niet meer maken, omdat IP-adressen tegenweurdig zeer aan verandering onderhevig zijn. Dus het enige wat dan nog overblijft is meelezen, maar dat doen ze niet. Anders hadden ze in mijn geval vast ook wel kunnen bevroeden dat Lady*Voldemort dezelfde was als Lady-Voldemort en Lady_Voldemort.
16-11-2019 17:08
Privacywet.

Meen ik een tijdje geleden in het modtopic gelezen te hebben.
Volgens mij word de kaas helemaal niet zo heet gegeten.
Lady*Voldemort schreef:
16-11-2019 17:10
Als ik jouw alter ego moet geloven kunnen ze technisch die koppeling helemaal niet meer maken, omdat IP-adressen tegenweurdig zeer aan verandering onderhevig zijn. Dus het enige wat dan nog overblijft is meelezen, maar dat doen ze niet. Anders hadden ze in mijn geval vast ook wel kunnen bevroeden dat Lady*Voldemort dezelfde was als Lady-Voldemort en Lady_Voldemort.

Dat klopt dan weer wel. Maar dat waren ze jaren geleden ook al. Als je wilde kon je zo een 'ander IPadres' hebben.
Nu nog makkelijker idd.

Maar is nog wat anders dan dat ze het niet 'mogen' checken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven