Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Zin in Nanny?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
15-11-2019 21:43
Ik ben ook al zo'n rebel :-P Mensen vinden mij ook gewoon niet zo boeiend als ik eens een keer uit mijn slof schiet of zo. Is ook wel verfrissend ergens. En maandag los gaan, ik vind het een goed idee! Ook leuk, iets om naar uit te kijken ;)

Nootje, ik weet zeker dat jij een enorm sterke vechter bent! Hopelijk wordt het ook voor jou minder zwaar :bigkiss:
Dank je, dat vind ik lief! :bigkiss:

Succes maandag!
Goedemorgen Knussels

Blond is druk met huishouden neem ik aan, :kneel:

Coco en Lolly bedenken hoe ze in godsnaam vanaf maandag rebels moeten zijn

Ik ook.. :high5:

Voor diegenen die kleine kinderen hebben.. Enjoy de intocht van Sint.
Zo leuk die gespannen maar o zo enthousiaste snoetjes. :love:

Wie allemaal niet leuke verplichtingen heeft staan... Sterkte :there:

Wie niks hoeft en dat ook niet wil... Geniet! :jump:

Voor wie het weekend minder fijn is, deze groep hoor ik bij, sterkte, wees lief voor jezelf. En nog mooier, laat Iemand anders lief voor jou zijn!
Hier is deze vacature vacant, zal wel met slechte secondaire arbeidsvoorwaarden te maken hebben en werk omstandigheden in het algemeen. :$
Ik ben vol spanning de rebellie van maandag aan het afwachten, terwijl ik ondertussen lunch/de intocht van Sint kijk. Dat mag vast ook voor grote kinderen - en zo niet, kijk mij dan eens rebels zijn ;-)

Mijn nieuwe stofzuiger is net bezorgd. Een hele dure, maar wel een goede, snoerloze met heel veel opzetstukjes. Morgen even opladen en dan lekker aan het huishouden. Zo namelijk weer rennen naar een afspraak.

Benmama, geen afspraken dit weekend? Heb je een museumjaarkaart/galerie in de buurt? Misschien is lief voor jezelf zijn ook naar (mooie) kunst kijken? (Of naar iets lelijks, en dan blij zijn dat je dat tenminste niet in je huis hoeft te hebben.) Voordeel van alleen naar een tentoonstelling gaan is dat je net zo lang, kort, en vaak naar dingen kan kijken als je wil.
Huis gehouden :yes:
Nog even een paar boodschapjes en dan de voetjes omhoog met een stukje kaas en een glas Chianti!

Oei. Ik heb een probleem. Nog nooit een ban of waarschuwing gehad maar blijkbaar ontsteken we maandag in rebellie. Hoe dan? Hoe dan? Ik ga er mij maar eens over bezinnen en als ik het morgen nog niet weet dan ga ik het even aan de priester van de plaatselijke kerk vragen. 'Pastoor; wat mag ik echt niet doen'? Komt vast goed!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik ga zo een hele grote pan risotto maken en dat allemaal voor mij alleen...
... Want mijn visite komt niet :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik weet best hoe ik moet rebellen, maar ik kan niet omgaan met negatieve reacties :$ En ik wil mijn reputatie van brave forummer niet verliezen.

Goed excuus he!
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 16-11-2019 17:09
5.54% gewijzigd
lollypopje schreef:
16-11-2019 16:46
Waar woon je? ;-D
Ik heb mijn naam als brave burger hier hoog te houden. :P Dus durf niet zo goed...
Ik ga vanavond reallife wel lopen rellen. :yes: :high5:
Ga weer eens ouderwets aan de borrel!
twilight84 schreef:
16-11-2019 17:13
Ik heb mijn naam als brave burger hier hoog te houden. :P Dus durf niet zo goed...
Precies dit.

Fijne avond, rebel en borrel ze! :cheers:
lollypopje schreef:
16-11-2019 16:46
Ik kom toch wel hoor :flirting:
Coconuts12 schreef:
16-11-2019 17:07
Waar woon je? ;-D
Ik ben een nieuw recept aan het uitproberen, maar als hij lukt mag je wel een keer komen proeven ;)

Ben ik trouwens de enige die altijd meer tijd en water nodig heeft dan in het recept staat? :P
benmamma schreef:
16-11-2019 17:35
Ik kom toch wel hoor :flirting:
Nou lijkt me duidelijk. Dat wordt een risottomeet :P

Eerst mijn huis maar weer eens netjes. Visite die zou komen is een van de weinige waarbij ik mij niet schaak als het een zootje is.
Coconuts12 schreef:
16-11-2019 17:07
Ik weet best hoe ik moet rebellen, maar ik kan niet omgaan met negatieve reacties :$ En ik wil mijn reputatie van brave forummer niet verliezen.

Goed excuus he!
Heel goed, eigenlijk komt het bij mij op hetzelfde neer.
En eigenlijk ben ik wel blij met mijn over het algemeen rustige, zonder te beledigend te zijn, reacties.

Ook best wel cool. En ban vrij groepje :$
twilight84 schreef:
Klinkt heel goed! Lezen we morgen de uitkomst van je real life rebellious night :rofl:
benmamma schreef:
16-11-2019 17:38
Heel goed, eigenlijk komt het bij mij op hetzelfde neer.
En eigenlijk ben ik wel blij met mijn over het algemeen rustige, zonder te beledigend te zijn, reacties.

Ook best wel cool. En ban vrij groepje :$
Hier ook.

Veel reltopics, vooral met mensen met hele andere meningen dan ik die niet willen luisteren :P , leveren me ook gewoon heel veel stress op. Dat mijd ik daarom tegenwoordig. Meestal is dat het moment dat ik mij terugtrek uit een topic.
twilight84 schreef:
Proost, mijn borrel stopt bii miin glas wijn bij het koken :P
lollypopje schreef:
16-11-2019 17:37
Nou lijkt me duidelijk. Dat wordt een risottomeet :P

Eerst mijn huis maar weer eens netjes. Visite die zou komen is een van de weinige waarbij ik mij niet schaak als het een zootje is.
Zolang ik mijn voeten niet hoef te vegen als ik weer naar buiten ga stoort het mij niet...

Smakelijk!
Ik heb echt een worstel me van uur tot uur dag. Huilen, bang, suïcidale gedachten, alleen, :pukey:

Behalve was gedaan en bed verschoond niks gedaan. Ook geen boodschappen. Dus als ik trek krijg maar eten bestellen.
benmamma schreef:
16-11-2019 17:45
Zolang ik mijn voeten niet hoef te vegen als ik weer naar buiten ga stoort het mij niet...

Smakelijk!
Ik heb echt een worstel me van uur tot uur dag. Huilen, bang, suïcidale gedachten, alleen, :pukey:

Behalve was gedaan en bed verschoond niks gedaan. Ook geen boodschappen. Dus als ik trek krijg maar eten bestellen.
:hug: BM, zoals jij je voelt vind ik dat je nog best veel hebt gedaan 💋

Het is dat ik in een heel ander deel van NL woon, anders kwam ik je een bakje brengen (als hij lukt :P )
lollypopje schreef:
16-11-2019 17:40
Hier ook.

Veel reltopics, vooral met mensen met hele andere meningen dan ik die niet willen luisteren :P , leveren me ook gewoon heel veel stress op. Dat mijd ik daarom tegenwoordig. Meestal is dat het moment dat ik mij terugtrek uit een topic.
Ik verkondig dan mijn mening. De WAARHEID. En kan dan met een gerust hart iets anders gaan doen. Want he... OPGELOST! :proud:

Waarom wonen jullie allemaal zo ver weg? Dat is logistiek niet handig: BM ophalen om de risotto van Popje op te eten, samen om de hoek gaan loeren hoe Lichtje uit haar plaat gaat en weer terug. 't Zou een mooie avond zijn!
lollypopje schreef:
16-11-2019 17:35
Ik ben een nieuw recept aan het uitproberen, maar als hij lukt mag je wel een keer komen proeven ;)

Ben ik trouwens de enige die altijd meer tijd en water nodig heeft dan in het recept staat? :P
Leuk!

Nee, je bent daar zeker niet de enige in!

BM :hug: Ik ken je gevoelens door en door en dat is zwaar kut! Ik vind je heel sterk en moedig, lieverd :lips:
Blubber! Ik vergat Coco op te halen op ons slemprondje! Sorry schat!
Klinkt als een goed rondje Blond :)

Nog iets dat er altijd meer in moet.... Kaas
Oudblond schreef:
16-11-2019 18:05
Blubber! Ik vergat Coco op te halen op ons slemprondje! Sorry schat!
Op jullie watte?
Coconuts12 schreef:
16-11-2019 18:39
Op jullie watte?
Ons slemprondje :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven