kosten kinderdagverblijf
vrijdag 10 april 2009 om 22:25
Sinds kort weet ik dat ik zwanger ben Wij zouden straks ons kindje graag 2 of 3 dagen naar het kinderdagverblijf brengen. Waar ik alleen niet uitkom is hoeveel dit je ongeveer netto gaat kosten. Willen jullie me daarbij helpen?
Hoeveel krijgen jullie van de werkgever en overheid terug? Ik dacht dat jezelf ongeveer 1/3 moet betalen. Of denk ik nu te optimistisch
Hoeveel krijgen jullie van de werkgever en overheid terug? Ik dacht dat jezelf ongeveer 1/3 moet betalen. Of denk ik nu te optimistisch

vrijdag 10 april 2009 om 22:44
Op www.toeslagen.nl kun je precies uitrekenen hoeveel je terugkrijgt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
zaterdag 11 april 2009 om 08:33
quote:Mamasaar schreef op 10 april 2009 @ 23:22:
Ja maar Fleurtje, dat kost ook weer liga's en cola en stroom voor de tv zodat Nikkelodeon kan worden gekeken.. *andurs is ut ook weer sielug...*
Ja dagg een beetje een slim kind redt zich maar met het lezen van boekjes en het stapelen van mooie torens.
Ja maar Fleurtje, dat kost ook weer liga's en cola en stroom voor de tv zodat Nikkelodeon kan worden gekeken.. *andurs is ut ook weer sielug...*
Ja dagg een beetje een slim kind redt zich maar met het lezen van boekjes en het stapelen van mooie torens.

zaterdag 11 april 2009 om 09:12
Alleenstaand scheelt idd heel erg veel. En meer kinderen op de opvang levert ook meer belastingvoordeel op.
Fleur, ik vind het wel okee dat lage inkomens veel minder hoeven te betalen. Anders is het financieel nauwelijks lonend om te werken. Da's voor onszelf netto een beetje jammer, maar ja, dat is nou eenmaal zo.
Fleur, ik vind het wel okee dat lage inkomens veel minder hoeven te betalen. Anders is het financieel nauwelijks lonend om te werken. Da's voor onszelf netto een beetje jammer, maar ja, dat is nou eenmaal zo.