Napraattopic deel 121

12-11-2019 16:32 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Willen jullie die van mij er niet bij hebben? Die snakt naar dat soort buurvrouwen.
Meds denk dat het idd zo is; het is idd te mooi. :rofl: Ben er ingetrapt! Afijn en weer verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik voel me echt een ramptoerist maar ik kan het niet laten om in Betty's topic te blijven lezen.
PoesinBoots schreef:
21-11-2019 23:02
Ik voel me echt een ramptoerist maar ik kan het niet laten om in Betty's topic te blijven lezen.
:rofl:
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
PoesinBoots schreef:
:hihi:
Sudrì schreef:
21-11-2019 17:59
Door jou wil ik patat eten.
Beetje laat, maar alsnog sorry :proud:
Gisteren kaasfondue van Tynjetaler en Terschellinger “windkracht 6” in een Pinot Grigio.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Gisteren Lahmacun volgens Jamie.

Ik word er steeds beter in. Gisteren had ik in die beloofde 15 minuten niet alleen de gehaktprut, maar ook de salade al klaar!
the_Wicked_Witch schreef:
21-11-2019 12:58
Ja precies. Rete irritant. De nick is nieuw, maar de forummer niet, denk ik. Sowieso vervelend als mensen een heel topic naar zich toe trekken.
Nee, hij is ondertussen al weer zeer herkenbaar.
PoesinBoots schreef:
Bakje erbij.
Lucifer2018 schreef:
22-11-2019 10:53
Nee, hij is ondertussen al weer zeer herkenbaar.

Fijn wel, dan kan de negeer weer aan.
Coconuts12 schreef:
22-11-2019 07:58
Beetje laat, maar alsnog sorry :proud:
Was lekker!!
Hee, een andere Kiki. Nu eentje die in scheiding ligt. Waarschijnlijk dus met een stuk minder actief k***e dan onze eigen Kiki.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Star² schreef:
22-11-2019 10:55
Fijn wel, dan kan de negeer weer aan.
Wie was dat dan?
Mooi man dit, de titel aanpassen naar geen OP en de OP leeghalen vanwege hengelen.

seks/interesse-in-nursing-dokterspel-fe ... ges/453106
Malinois schreef:
22-11-2019 13:42
Wie was dat dan?

Meneer Alimentatie.
Star² schreef:
22-11-2019 14:16
Mooi man dit, de titel aanpassen naar geen OP en de OP leeghalen vanwege hengelen.

Wat mij betreft waren ze te laat. Ook als ik niet zit te eten, hoef ik sommige dingen niet te weten. Jammer van m'n lunch.
Star² schreef:
22-11-2019 14:16

Ik snap ook werkelijk niet wat nou de motivatie is om dan zo'n topic te laten staan.
Topic is nu weg (als ik op de link klik tenminste)
Star² schreef:
22-11-2019 14:18
Meneer Alimentatie.

Denk je? Ik mis een beetje de vrouwonvriendelijkheid en "het is je eigen schuld want je hebt een k*t".
Ik vind mijn topic juist steeds leuker worden. Wat dat zegt over mijn stemming weet ik ook niet.
Betty_Slocombe schreef:
22-11-2019 15:20
Ik vind mijn topic juist steeds leuker worden. Wat dat zegt over mijn stemming weet ik ook niet.

Ik heb ontzettend de neiging om ook mee te kletsen in jouw topic. Maar ik ben er gewoon nog niet uit of ik dat nou heel belangrijk vind, of vind dat ik dat heel belangrijk moet vinden. Of misschien vind ik het wel belangrijk om te onderdrukken dat het belangrijk voelt omdat het niet belangrijk is. Of misschien is het wel belangrijk om naar je gevoel te luisteren ook al lijkt het niet belangrijk.

Dilemma, dilemma.
Het topic ‘heb ik ALS’ valt blijkbaar weer niet onder ‘diagnose/medisch advies’ vragen? Of begon de vrijmibo al heel vroeg vandaag?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
SHIFTY schreef:
22-11-2019 16:19
Ik heb ontzettend de neiging om ook mee te kletsen in jouw topic. Maar ik ben er gewoon nog niet uit of ik dat nou heel belangrijk vind, of vind dat ik dat heel belangrijk moet vinden. Of misschien vind ik het wel belangrijk om te onderdrukken dat het belangrijk voelt omdat het niet belangrijk is. Of misschien is het wel belangrijk om naar je gevoel te luisteren ook al lijkt het niet belangrijk.

Dilemma, dilemma.
Ik kan wel wat semiwijsheden debiteren, als je dat helpt: "de waarheid is een spiegel van de kennis van je spaarlamp" of "wie zijn eigen yoghurt niet waardeert, kent de waarde van de koe van de buurman niet."
Betty_Slocombe schreef:
22-11-2019 16:35
Ik kan wel wat semiwijsheden debiteren, als je dat helpt: "de waarheid is een spiegel van de kennis van je spaarlamp" of "wie zijn eigen yoghurt niet waardeert, kent de waarde van de koe van de buurman niet."

Geen diepzinnig topic zegt ze dan ook nog :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven