Nou zeg...
zaterdag 23 november 2019 om 14:24
Ik ben lui van vermoeidheid en vermoeid van mijn luiheid.
Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten
en heb iets besteld waar ik zowel in de avond van kon eten als in de morgen and guess what, ik kon gister de moed niet vatten om boodschappen te gaan doen.
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten.
Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten.
Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.
Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt.
Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten.
Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten.
Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.
Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt.
zaterdag 23 november 2019 om 14:26
Nee, ik kan de moed niet vatten.pamelacourson schreef: ↑23-11-2019 14:25Even lekker douchen om je wat fitter te voelen? Of heb je dat al gedaan?
Tis ook zo koud in m'n blootje.
zaterdag 23 november 2019 om 14:27
zaterdag 23 november 2019 om 14:28
Ik ben lui van vermoeidheid en vermoeid van mijn luiheid.
Die ga ik onthouden (denk ik, kan zijn dat ik er toch te lui voor ben).
Nou joh, diep ademhalen, jas aan, beurs en tas mee, en er aan denken dat je binnen een uur weer thuis lui kan gaan zitten zijn maar dan met voedsel in huis. Is toch wat fijner, niet.
Zoiets?
Nou joh, diep ademhalen, jas aan, beurs en tas mee, en er aan denken dat je binnen een uur weer thuis lui kan gaan zitten zijn maar dan met voedsel in huis. Is toch wat fijner, niet.
Zoiets?
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 23 november 2019 om 14:30
Kan je jezelf omkopen?
Als je boodschappen gaat doet, mag je zo'n lekker duur sapje kopen bij de winkel.
Overigens zouden we zussen kunnen zijn. Ik staar hier naar een to do-list, waarop ik vandaag alleen 'afwas uit de vaatwasser halen' heb afgekruist.
Ik probeer mezelf een schop onder mijn kont te geven liefdevol aan te moedigen naar buiten te gaan.
Als je boodschappen gaat doet, mag je zo'n lekker duur sapje kopen bij de winkel.
Overigens zouden we zussen kunnen zijn. Ik staar hier naar een to do-list, waarop ik vandaag alleen 'afwas uit de vaatwasser halen' heb afgekruist.
Ik probeer mezelf een schop onder mijn kont te geven liefdevol aan te moedigen naar buiten te gaan.
zaterdag 23 november 2019 om 14:31
Het lijstje ligt verkreukeld op de bank, want daar ben ik op gaan zitten en als ik het lees krijg ik echt trek in al die dingen, maar toch kan ik de moed niet vatten.justagirly schreef: ↑23-11-2019 14:27Ja, even douchen, een lijstje maken met lekkere en noodzakelijke dingen en dan even naar de winkel die je het fijnste vindt.
Wedden dat je dan heel blij bent als je thuis komt. Zet m op Cateautje.
Oh!!
Waarom laat je je boodschappen niet een keertje thuis bezorgen??.
Wel heel lief dat je me zo aanmoedigt.
zaterdag 23 november 2019 om 14:32
Jawel, is inderdaad veel fijner Grobbe. Nu nog de moed vatten.Grobbekuiken_ schreef: ↑23-11-2019 14:28Ik ben lui van vermoeidheid en vermoeid van mijn luiheid.
Zoiets?
zaterdag 23 november 2019 om 14:33
Ik ben niet om te kopen helaas, net zoals ik mezelf geen schuldgevoel kan aanpraten.Odense2 schreef: ↑23-11-2019 14:30Kan je jezelf omkopen?
zaterdag 23 november 2019 om 14:34
Ik kom bij AH niet aan het minimumbedrag en Thuisbezorgd gaat dankzij mij binnenkort naar de beurs.
zaterdag 23 november 2019 om 14:36
Nee, hier heb ik nooit eerder last van gehad. Nee zeg, pfff, ik word al helemaal ellendig bij de gedachte om vaker zo te zijn.Marloesjuh51 schreef: ↑23-11-2019 14:31De boodschappen thuis laten bezorgen? Kan toch best voor een keertje?
Heb je hier vaker last van?
Neem een hond!

Dan ben je verplicht om op tijd op te staan - want dan komt hij je wakker maken . Daarna moet je je snel aankleden, want hij wil graag uit om zijn behoefte te doen. Lekker de frisse ochtendlucht in en andere wakkere mensen tegenkomen.
Hij is je heel dankbaar en laat dat vaak merken. Na een paar uur weer de deur uit voor een grote wandeling van een uur of zo. Geniet van de mooie herfstkleuren. Daarna lekker thuis samen op de bank met een lekker kopje thee.
Dan ben je verplicht om op tijd op te staan - want dan komt hij je wakker maken . Daarna moet je je snel aankleden, want hij wil graag uit om zijn behoefte te doen. Lekker de frisse ochtendlucht in en andere wakkere mensen tegenkomen.
Hij is je heel dankbaar en laat dat vaak merken. Na een paar uur weer de deur uit voor een grote wandeling van een uur of zo. Geniet van de mooie herfstkleuren. Daarna lekker thuis samen op de bank met een lekker kopje thee.
Kan je je warm aankleden en de deur uitstappen? Het is een begin, misschien is de weg naar de supermarkt dan kleiner.
Is er iemand uit de buurt voor wie je een boodschap kan doen? Misschien makkelijker voor een ander te zorgen dan voor jezelf. En als je dan toch in de supermarkt bent, kan je daar misschien voor jezelf zorgen.
Hopelijk helpt het, geen druk bedoeld
Is er iemand uit de buurt voor wie je een boodschap kan doen? Misschien makkelijker voor een ander te zorgen dan voor jezelf. En als je dan toch in de supermarkt bent, kan je daar misschien voor jezelf zorgen.
Hopelijk helpt het, geen druk bedoeld