Nou zeg...

23-11-2019 14:24 82 berichten
Ik ben lui van vermoeidheid en vermoeid van mijn luiheid.

Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten :sigh: en heb iets besteld waar ik zowel in de avond van kon eten als in de morgen and guess what, ik kon gister de moed niet vatten om boodschappen te gaan doen. :sigh:
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten. :sigh:

Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten. :sigh:

Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.

Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Even lekker douchen om je wat fitter te voelen? Of heb je dat al gedaan?
:sigh: :sigh:
pamelacourson schreef:
23-11-2019 14:25
Even lekker douchen om je wat fitter te voelen? Of heb je dat al gedaan?
Nee, ik kan de moed niet vatten. :sigh:

Tis ook zo koud in m'n blootje.
Ja, even douchen, een lijstje maken met lekkere en noodzakelijke dingen en dan even naar de winkel die je het fijnste vindt.

Wedden dat je dan heel blij bent als je thuis komt. Zet m op Cateautje.

Oh!!
Waarom laat je je boodschappen niet een keertje thuis bezorgen??.
Heb je al flink koffie gedronken?
cola?
Gewoon naar buiten gaan, dan wordt het beter!
Die ga ik onthouden (denk ik, kan zijn dat ik er toch te lui voor ben).

Nou joh, diep ademhalen, jas aan, beurs en tas mee, en er aan denken dat je binnen een uur weer thuis lui kan gaan zitten zijn maar dan met voedsel in huis. Is toch wat fijner, niet.

Zoiets?
There is always something happening, and it's usually right now
Ik heb hetzelfde.. heb net mijn dochter naar de winkel gestuurd :biggrin:
:sigh: :sigh:
Kan je jezelf omkopen?
Als je boodschappen gaat doet, mag je zo'n lekker duur sapje kopen bij de winkel.

Overigens zouden we zussen kunnen zijn. Ik staar hier naar een to do-list, waarop ik vandaag alleen 'afwas uit de vaatwasser halen' heb afgekruist.
Ik probeer mezelf een schop onder mijn kont te geven liefdevol aan te moedigen naar buiten te gaan.
justagirly schreef:
23-11-2019 14:27
Ja, even douchen, een lijstje maken met lekkere en noodzakelijke dingen en dan even naar de winkel die je het fijnste vindt.

Wedden dat je dan heel blij bent als je thuis komt. Zet m op Cateautje.

Oh!!
Waarom laat je je boodschappen niet een keertje thuis bezorgen??.
Het lijstje ligt verkreukeld op de bank, want daar ben ik op gaan zitten en als ik het lees krijg ik echt trek in al die dingen, maar toch kan ik de moed niet vatten. :sigh:

Wel heel lief dat je me zo aanmoedigt. :)
AH bezorgservice
Thuisbezorgd
De boodschappen thuis laten bezorgen? Kan toch best voor een keertje?

Heb je hier vaker last van?
kerst schreef:
23-11-2019 14:27
Heb je al flink koffie gedronken?
cola?
Gewoon naar buiten gaan, dan wordt het beter!
Nee, nog geen koffie gedronken, da's een plan.
Toch maar gaan, frisse lucht doet altijd goed.
Lekker eten kopen en een tijdschrift extra, chocoletter of bosje bloemen :)
Grobbekuiken_ schreef:
23-11-2019 14:28
Die ga ik onthouden (denk ik, kan zijn dat ik er toch te lui voor ben).

Nou joh, diep ademhalen, jas aan, beurs en tas mee, en er aan denken dat je binnen een uur weer thuis lui kan gaan zitten zijn maar dan met voedsel in huis. Is toch wat fijner, niet.

Zoiets?
Jawel, is inderdaad veel fijner Grobbe. Nu nog de moed vatten. :sigh:
Odense2 schreef:
23-11-2019 14:30
Kan je jezelf omkopen?
Als je boodschappen gaat doet, mag je zo'n lekker duur sapje kopen bij de winkel.

Overigens zouden we zussen kunnen zijn. Ik staar hier naar een to do-list, waarop ik vandaag alleen 'afwas uit de vaatwasser halen' heb afgekruist.
Ik probeer mezelf een schop onder mijn kont te geven liefdevol aan te moedigen naar buiten te gaan.
Ik ben niet om te kopen helaas, net zoals ik mezelf geen schuldgevoel kan aanpraten.
Gaat het verder wel goed met je? Tenminste, je bent blijkbaar al sinds eergisteren niet buiten geweest?
Fransje-Noord schreef:
23-11-2019 14:31
AH bezorgservice
Thuisbezorgd
Ik kom bij AH niet aan het minimumbedrag en Thuisbezorgd gaat dankzij mij binnenkort naar de beurs. :sigh:
TOCH gaan! Je voelt jezelf zoveel beter als je buiten wat frisse lucht hebt gepakt en wat in beweging bent geweest!
Cateautje schreef:
23-11-2019 14:32
Jawel, is inderdaad veel fijner Grobbe. Nu nog de moed vatten. :sigh:
Nou zeg, je bent anders moedig genoeg hè. Wat is er loos?
There is always something happening, and it's usually right now
Marloesjuh51 schreef:
De boodschappen thuis laten bezorgen? Kan toch best voor een keertje?

Heb je hier vaker last van?
Nee, hier heb ik nooit eerder last van gehad. Nee zeg, pfff, ik word al helemaal ellendig bij de gedachte om vaker zo te zijn. :sigh:
Neem een hond!

Afbeelding

Dan ben je verplicht om op tijd op te staan - want dan komt hij je wakker maken . Daarna moet je je snel aankleden, want hij wil graag uit om zijn behoefte te doen. Lekker de frisse ochtendlucht in en andere wakkere mensen tegenkomen.

Hij is je heel dankbaar en laat dat vaak merken. Na een paar uur weer de deur uit voor een grote wandeling van een uur of zo. Geniet van de mooie herfstkleuren. Daarna lekker thuis samen op de bank met een lekker kopje thee.
Kan je je warm aankleden en de deur uitstappen? Het is een begin, misschien is de weg naar de supermarkt dan kleiner.

Is er iemand uit de buurt voor wie je een boodschap kan doen? Misschien makkelijker voor een ander te zorgen dan voor jezelf. En als je dan toch in de supermarkt bent, kan je daar misschien voor jezelf zorgen.

Hopelijk helpt het, geen druk bedoeld
pearle schreef:
Toch maar gaan, frisse lucht doet altijd goed.
Lekker eten kopen en een tijdschrift extra, chocoletter of bosje bloemen :)
Ja, dat zou moed moeten geven.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven