Zwanger na bbz. Wat te zien op echo rond de 5 weken
zaterdag 23 november 2019 om 19:02
Begin juni kwam ik erachter een bbz onbekende locatie te hebben. Na een aantal weken veel ziekenhuis bezoekjes mtx gekregen. Nu heb ik vorige week vrijdag een zwangerschaptest gedaan en die was positief. Super blij natuurlijk maar ook wel weer gelijk angstig. Nu heb ik afgelopen vrijdag al een inwendige echo gekregen. Er zit een holte in mijn baarmoeder met daarin een dooierzak maar het is bijna niet te zien. Ze kon het ook niet opmeten. Nu dacht ik al wel rond de 6 weken te zijn maar, weet dat je ovulatie en bevruchting elke cyclus weer kunnen verschillen. Dus dat hoeft nog niet zoveel te betekenen. Ben toch bang dat het niet helemaal goed zit. Mag maandag 2 december weer terug om te kijken hoe het er dan uit ziet. Ik ben heel benieuwd wie er ook ervaring heeft met echo's rond de 5 weken wat was er bij jullie te zien.
zaterdag 23 november 2019 om 19:34
Bij mij was met 4+5 helemaal niks te zien ook geen zw. Ring, gewoon niks!
Heb ook afgelopen juli een ZOL gehad (zwangerschap met onbekende locatie)
Daarna een week later weer een echo gehad en toen was het vruchtzakje te zien (was toen 6 weken)
Met 7+4 weer een echo gehad en toen was er een kloppend hartje.
Heb ook afgelopen juli een ZOL gehad (zwangerschap met onbekende locatie)
Daarna een week later weer een echo gehad en toen was het vruchtzakje te zien (was toen 6 weken)
Met 7+4 weer een echo gehad en toen was er een kloppend hartje.
zaterdag 23 november 2019 om 21:12
Bij de eerste zagen we voor de 6 weken al een micro-flubber met knipperend stipje. Bij de tweede een lege vruchtzak en dat bleef ook zo. (Miskraam) Bij de derde hadden we na 6 weken de eerste echo en weer een mini-flubber met knipperend puntje. Deze keer duurde het 2 weken en 3 echo's voor we iets zagen in de vruchtzak. Ze dachten dus ASN BBZ of lege vruchtzak. Ondertussen 22 weken zwanger.
Ofwel, het kan echt beide kanten op. Wachten is soms niet te harden. Sterkte
Ofwel, het kan echt beide kanten op. Wachten is soms niet te harden. Sterkte
zondag 24 november 2019 om 17:51
zondag 24 november 2019 om 22:20