Ladies Room
vrijdag 10 april 2009 om 09:01
Hoi Viva forumsters,
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !
En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :
Klik even op deze link :
http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related
zaterdag 11 april 2009 om 11:16
Oh ja Janae ik ben hoognodig aan koffie toe, goed dat je er mee komt. Nou ik ben al wel aan een expresso toe geloof ik. Hi hi ik heb ook nog een Lavazza expresso apparaat dus dat komt mooi uit. Wil hier geen reklame maken, maar Lavazza is echt zaaaalig met van die kuubjes. Nou ik ga koffie drinken hoor !
zaterdag 11 april 2009 om 13:51
Zo, ik kom even een bezoekje wagen en zie de foto van capucino.... Meeennnnn wat heb ik dáár in eens zin in zeg
bedankt voor het idee!
Mensen nog leuke plannen vandaag? Of al heel veel gedaan net zoals ik? Heb vanmorgen nog niet ingecheckt omdat ik het te druk had met sporten en huishouden.... Maar nu ben ik vrij
(en tóe aan capucino!)

Mensen nog leuke plannen vandaag? Of al heel veel gedaan net zoals ik? Heb vanmorgen nog niet ingecheckt omdat ik het te druk had met sporten en huishouden.... Maar nu ben ik vrij

zaterdag 11 april 2009 om 14:34
zooo wat moet ik plassen zeg....schiet eens op, wat een rij!
Komt door die boeken zeker!
Lekker weinig plannen vandaag! Boodschappen voor het weekend zijn binnen, huisje is weer schoon dus kan nu lekker gaan genieten en lekker op de bank hangen.
en af en toe natuurlijk even een plasje plegen....
in wc hokje 1 is het toiletpapier op!!!!
Komt door die boeken zeker!
Lekker weinig plannen vandaag! Boodschappen voor het weekend zijn binnen, huisje is weer schoon dus kan nu lekker gaan genieten en lekker op de bank hangen.
en af en toe natuurlijk even een plasje plegen....
in wc hokje 1 is het toiletpapier op!!!!
zaterdag 11 april 2009 om 15:19
Teveel koffie en water op...... moet heeeeeel nodig.
BTW, volgens mij zijn we nog wat vergeten: de plee-borstel! Toch wel fijn voor de toiletjuf (is die vacature nou al gevuld?)!
quote:Maeijken schreef op 10 april 2009 @ 10:52:
[...]
Wel een hele luxe hoor!
Akakia , heb je hem ook in het roze?
...en kan dat grijze wc papier vervangen worden? Ik krijg er schrale billen van.De bril kan ik niet in het roze vinden Maeijken, maar deze wel:
BTW, volgens mij zijn we nog wat vergeten: de plee-borstel! Toch wel fijn voor de toiletjuf (is die vacature nou al gevuld?)!
quote:Maeijken schreef op 10 april 2009 @ 10:52:
[...]
Wel een hele luxe hoor!
Akakia , heb je hem ook in het roze?
...en kan dat grijze wc papier vervangen worden? Ik krijg er schrale billen van.De bril kan ik niet in het roze vinden Maeijken, maar deze wel:
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zaterdag 11 april 2009 om 16:11
quote:Linndaatje schreef op 11 april 2009 @ 16:06:
Oja wc papier zou ik meenemen he, ik er aan gedacht vanochtend!
Maareh dames, houden jullie je huisdieren in de gaten??
[afbeelding]
Echt wel, als mijn jongste kat een wc rol ziet dan is je hele gang wit.
Geen wc rol is veilig voor hem. Geen idee wat hij er leuk aan vindt trouwens, het is niet zo dat er geen speeltjes hier voor hem zijn, breek me nek over alle speeltjes.
Oja wc papier zou ik meenemen he, ik er aan gedacht vanochtend!
Maareh dames, houden jullie je huisdieren in de gaten??
[afbeelding]
Echt wel, als mijn jongste kat een wc rol ziet dan is je hele gang wit.
Geen wc rol is veilig voor hem. Geen idee wat hij er leuk aan vindt trouwens, het is niet zo dat er geen speeltjes hier voor hem zijn, breek me nek over alle speeltjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 11 april 2009 om 16:23
Zo ik ben weer terug en bedacht me ineens dat we het volgende ook nog niet hadden:
Heb ik maar even meegenomen... Ruikt het hier weer lekker fris!
Balen zeg, ben ik in de stad begint t ineens te regenen! Bedenk ik me dat ik mijn was lekker buiten had hangen... kan ie alsnog in de droger! Ja dat schiet wel lekker op... NOT.
Heb ik maar even meegenomen... Ruikt het hier weer lekker fris!

Balen zeg, ben ik in de stad begint t ineens te regenen! Bedenk ik me dat ik mijn was lekker buiten had hangen... kan ie alsnog in de droger! Ja dat schiet wel lekker op... NOT.
zaterdag 11 april 2009 om 16:49
Nou ik ben ook weer terug, zeg leuk dat het hier zo gezellig was. Ja fijn dat jullie zo netjes alles bijhouden, fijn zeg.
Nee hoor Akakia de vakature voor Madame Pipi is nog steeds vrij ! Ben je geinteresseerd ? Het is wel vrijwilligerswerk, maar de fooitjes mag je houden, kan misschien interessant worden als het hier druk genoeg is ?!
Linndaatje en Maliboo ik heb ook niks bijzonders gedaan vandaag, het regent hier al de hele dag pijpenstenen, saai paasweer in ieder geval !
Nee hoor Akakia de vakature voor Madame Pipi is nog steeds vrij ! Ben je geinteresseerd ? Het is wel vrijwilligerswerk, maar de fooitjes mag je houden, kan misschien interessant worden als het hier druk genoeg is ?!
Linndaatje en Maliboo ik heb ook niks bijzonders gedaan vandaag, het regent hier al de hele dag pijpenstenen, saai paasweer in ieder geval !
zaterdag 11 april 2009 om 17:09
Ik moet je heel eerlijk zeggen, dat ik zelf als t een smerig toilet ergens is, niks geef. Of als t een chagrijnig mens is, dat je afsnauwt! Dan kan ze t ook bekijken!
Ben ooit op een station op een openbaar toilet geweest, ik dacht dat t Nijmegen was, nou, zo gezellig! Net een huiskamer! Plantjes, vogeltjes, (nep dan) muziekje, ja zei t mens, we zitten meer hier dan thuis moeten we ons toch ook thuis voelen! En de klant ook! Nou is dat niet netjes!
Ben ooit op een station op een openbaar toilet geweest, ik dacht dat t Nijmegen was, nou, zo gezellig! Net een huiskamer! Plantjes, vogeltjes, (nep dan) muziekje, ja zei t mens, we zitten meer hier dan thuis moeten we ons toch ook thuis voelen! En de klant ook! Nou is dat niet netjes!
zaterdag 11 april 2009 om 17:16
Omdat het weer weekend is zal ik hier maar even een berichtje ophangen over wat je met een condoom moet doen (voor het geval dat). . .
Miss Beatrice, the church organist, was in her eighties and had never
been married. She was admired for her sweetness and kindness to all.
One afternoon the pastor came to call on her and she showed him into
her quaint sitting room. She invited him to have a seat while she
prepared tea.
As he sat facing her old Hammond organ, the young minister noticed a
cut-glass bowl sitting on top of it. The bowl was filled with water, and
in the water floated, of all things, a condom!
When she returned with tea and scones, they began to chat. The
pastor tried to stifle his curiosity about the bowl of water and its
strange floater, but soon it got the better of him and He could no
longer resist.
"Miss Beatrice", he said, "I wonder if you would tell me about
this?" pointing to the bowl.
"Oh, yes," she replied, "Isn't it wonderful? I was walking through
the park a few months ago and I found this little package on the ground.
The directions said to place it on the organ, keep it wet and that it
would prevent the spread of disease. Do you know I haven't had the flu all winter."
If you don't send this to five GOOD friends right away there will be
five fewer people smiling in the world and not knowing what to do with a condom.
Miss Beatrice, the church organist, was in her eighties and had never
been married. She was admired for her sweetness and kindness to all.
One afternoon the pastor came to call on her and she showed him into
her quaint sitting room. She invited him to have a seat while she
prepared tea.
As he sat facing her old Hammond organ, the young minister noticed a
cut-glass bowl sitting on top of it. The bowl was filled with water, and
in the water floated, of all things, a condom!
When she returned with tea and scones, they began to chat. The
pastor tried to stifle his curiosity about the bowl of water and its
strange floater, but soon it got the better of him and He could no
longer resist.
"Miss Beatrice", he said, "I wonder if you would tell me about
this?" pointing to the bowl.
"Oh, yes," she replied, "Isn't it wonderful? I was walking through
the park a few months ago and I found this little package on the ground.
The directions said to place it on the organ, keep it wet and that it
would prevent the spread of disease. Do you know I haven't had the flu all winter."
If you don't send this to five GOOD friends right away there will be
five fewer people smiling in the world and not knowing what to do with a condom.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 11 april 2009 om 17:40