Date afzeggen?!

23-11-2019 20:50 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai hai,

Wil graag even jullie mening want wil weten of het misschien aso is maar ik heb voor morgen een eerste date staan.. nog geen tijd en plek etc.
Ken hem via tinder en via de WhatsApp gesproken en 1x gefacetimed.
Alleen de laatste twee dagen is het eigenlijk helemaal stil... hij stuurde net wel: Gaan wij morgen nog meeten?
Maar ik voel me gewoon helemaal niet enthousiast. Had eigenlijk laatste paar dagen het idee dat we behoorlijk moesten leuren om het gesprek op gang te houden namelijk. Was ook erg oppervlakkig.

Ik weet wel dat niet iedereen van het appen is... maar ik heb gewoon een stuk minder zin nu.

Is het lullig als ik nu zeg dat ik het toch niet zo zie zitten?
In eerste instantie dacht ik dat hij niet zo van het appen is, maar van die seksuele toespelingen zou ik ook de kriebels krijgen. Afzeggen dus.
Je kunt het eventueel proberen. Wie weet passen jullie wel bij elkaar. En als je het wilt afzeggen, dan zou ik gewoon eerlijk zijn dat je er op dit moment geen behoefte meer aan hebt en even er tussen uit wilt gaan. Kijk dan gewoon hoe hij reageert.
Julus schreef:
23-11-2019 22:26
Ja, deze zoekt seks. Overduidelijk. Ik zou gewoon zeggen dat je afziet van de date omdat je de klik niet voelt. Klaar. Verder nergens meer op reageren.

Waarom niet gewoon zeggen dat je afgeknapt bent?
Julus schreef:
23-11-2019 22:28
Stomvervelend is het, in elk gesprek van die toespelingen. Alles wat je zegt wordt richting seks gedraaid. Ik kan de woorden massage, sauna en naaktstrand niet meer horen.
:HA:
madamzonderm schreef:
23-11-2019 21:22
"Sorry ik ben dronken en heb spannende afleiding dus ik kan niet afspreken"
Ik zou dit doen :proud:
Julus schreef:
23-11-2019 22:28
Stomvervelend is het, in elk gesprek van die toespelingen. Alles wat je zegt wordt richting seks gedraaid. Ik kan de woorden massage, sauna en naaktstrand niet meer horen.
Maar waarom ga je dan Tinder op?

Je weet toch gewoon dat 90 à 95 % van de mannen die daarop zit maar 1 ding wil? Seks.
En je weet toch dat ze elke 7 seconden maar aan 1 ding kunnen denken? Seks.

En dat het dus niet vreemd is dat ze jou eerst op 't naakstrand en vervolgens in de sauna willen masseren met uiteindelijk maar 1 doel :-)?

Ik dacht dat iedereen anno 2019 wel wist dat Tinder gewoon een makkelijke manier was om aan seks te raken.
Marnamai schreef:
24-11-2019 01:16

Je weet toch gewoon dat 90 à 95 % van de mannen die daarop zit maar 1 ding wil? Seks.

En dat het dus niet vreemd is dat ze jou eerst op 't naakstrand en vervolgens in de sauna willen masseren met uiteindelijk maar 1 doel :-)?

Ik dacht dat iedereen anno 2019 wel wist dat Tinder gewoon een makkelijke manier was om aan seks te raken.
Wie zegt dat Jules het over Tinder heeft? Ik herken dat gedrag ook deels en toen ik datete bestond Tinder niet eens.
Ik zou gaan. Sommige mensen houden niet van appen en praten om het praten. Het is veel belangrijker dat het face to face klikt en daar kom je maar op 1 manier achter. Je komt een beetje over als iemand die steeds digitaal geëntertaind moet worden, sommige mensen hebben een druk leven en daar helemaal niet de tijd of de energie voor.
Marnamai schreef:

Jij hebt geen ervaring met Tinder?
De keren dat ik, ondanks het onderbuikgevoel, toch de date door liet gaan, bleek mijn gevoel exact te kloppen. Als ik lees hoe de gesprekken met deze knul gaan, zou ik niet aarzelen. Next
Attraverso schreef:
24-11-2019 07:58
Jij hebt geen ervaring met Tinder?
Mensen die zelf niet Tinderen weten alles zo goed. Ik heb een collega die al jaren getrouwd is, overduidelijk nooit gedate heeft. En die zit me toch een waarheden te verkondigen over Tinder en de vleesmarkt dat het is! Nou heb ik geen zin om aan de grote klok te hangen dat ik Tinder wel ken, maar ik moet mezelf te echt inhouden.
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 24-11-2019 08:41
0.45% gewijzigd
Marnamai schreef:

Was het maar zo, dat ik op Tinder zat. Die van mij kwamen daar niet vandaan.
minnimouse schreef:
24-11-2019 07:57
Wie zegt dat Jules het over Tinder heeft? Ik herken dat gedrag ook deels en toen ik datete bestond Tinder niet eens.
Exact!
EmmadePemma schreef:
24-11-2019 07:58
Ik zou gaan. Sommige mensen houden niet van appen en praten om het praten. Het is veel belangrijker dat het face to face klikt en daar kom je maar op 1 manier achter. Je komt een beetje over als iemand die steeds digitaal geëntertaind moet worden, sommige mensen hebben een druk leven en daar helemaal niet de tijd of de energie voor.
Nou als iemand het gesprek steeds richting seks probeert te sturen heb ik ook steeds minder te melden, en minder zin om af te spreken. Je weet dan toch nu al wat het doel van de date is?

Ik zou gewoon afzeggen. Je hoeft het helemaal niet mooi in te kleden, hij zegt toch ook gewoon 'hé gaan we nog meeten'? Dan kun je ook gewoon nee zeggen. Misschien nog aangevuld met geen match, geen klik, bij nader inzien geen zin, drukdrukdruk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
24-11-2019 09:00
Nou als iemand het gesprek steeds richting seks probeert te sturen heb ik ook steeds minder te melden, en minder zin om af te spreken. Je weet dan toch nu al wat het doel van de date is?

Ik zou gewoon afzeggen. Je hoeft het helemaal niet mooi in te kleden, hij zegt toch ook gewoon 'hé gaan we nog meeten'? Dan kun je ook gewoon nee zeggen. Misschien nog aangevuld met geen match, geen klik, bij nader inzien geen zin, drukdrukdruk.
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gezegd.
Denk dat mijn gevoel van geen zin meer hebben en minder willen appen oa komt door die opmerkingen want ik zit daar niet zo op te wachten. Ook al zegt hij ik plaag je maar, vind het toch een beetje een afknapper als iemand dat soort opmerkingen maakt voordat je elkaar überhaupt gezien hebt.
Niet dat het continu dat soort opmerkingen waren en misschien is het zijn humor maar dan nog.
Ik vond het met internet daten soms ook lastig om nog veel berichtjes te sturen voordat er een date was. Je moet elkaar toch nog iets te vertellen hebben op de date zelf.

Maar als je er geen zin meer in hebt kun je gewoon afzggen natuurlijk. (Meestal deed ik zelf al een tijd en plaats afspreken als er een date werd voorgesteld. Heb een hekel aan lang heen en weer ge-app op de dag zelf van een afspraak, maakt het ook zo vrijblijvend. Ook met vrienden of familie hoor, ben liever efficiënt, haha)
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Als je het niet ziet zitten moet je niet daten
Zonde van je tijd
Chantal-1989 schreef:
24-11-2019 10:09
Ja dit heb ik uiteindelijk ook gezegd.
Denk dat mijn gevoel van geen zin meer hebben en minder willen appen oa komt door die opmerkingen want ik zit daar niet zo op te wachten. Ook al zegt hij ik plaag je maar, vind het toch een beetje een afknapper als iemand dat soort opmerkingen maakt voordat je elkaar überhaupt gezien hebt.
Niet dat het continu dat soort opmerkingen waren en misschien is het zijn humor maar dan nog.
Dit soort opmerkingen zijn alleen grappen als jij er niet op in gaat. Zo had ik ooit een contact die "grapte" dat hij mijn kut wilde zien "haha". Nee.
O ja, het is altijd plagen. Herkenbaar. Dat zeggen ze nadat je zegt dat je er niet zo van gediend bent.
Dit heeft ook niks met iemand leren kennen te maken. Gauw uitgepraat dus. Goed dat je het afgekapt hebt, het zou een domper worden.
boebezoebe schreef:
24-11-2019 10:15
Ik vond het met internet daten soms ook lastig om nog veel berichtjes te sturen voordat er een date was. Je moet elkaar toch nog iets te vertellen hebben op de date zelf.

Maar als je er geen zin meer in hebt kun je gewoon afzggen natuurlijk. (Meestal deed ik zelf al een tijd en plaats afspreken als er een date werd voorgesteld. Heb een hekel aan lang heen en weer ge-app op de dag zelf van een afspraak, maakt het ook zo vrijblijvend. Ook met vrienden of familie hoor, ben liever efficiënt, haha)
Ja. En het is helemaal akward als je allerlei intieme details hebt gedeeld en er totaal geen chemie of klik blijkt te zijn. Of erger, hij een dickpic stuurde en je dus al weet hoe zijn piem er uitziet. Brr.
Julus schreef:
24-11-2019 10:30
Ja. En het is helemaal akward als je allerlei intieme details hebt gedeeld en er totaal geen chemie of klik blijkt te zijn. Of erger, hij een dickpic stuurde en je dus al weet hoe zijn piem er uitziet. Brr.
Gelukkig zijn de dick pics me altijd bespaard gebleven, ook van scharrels.

Ik ben echt niet vies van een nummertje (haha) of casal seks, maar sexting of het tijdens het appen steeds op seks aan sturen vind ik al heel snel zó banaal. Afknpper, vooral met iemand die ik nog aan het leren kennen ben.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
minnimouse schreef:
24-11-2019 07:57
Precies, dit gebeurt op alle dating platforms, ook in de tijd dat ik nog mijn 48k modem via de telefoon moest aanslingeren.
Drie vragen over werk, thuissituatie, kinderen en vervolgens over wanneer ik HET voor het laatst gedaan heb. 90% van de mannen, rete vermoeiend.
Juist ja, en je weet dan ook direct dat die interesse ( lees: die eerdere serieuze 3 vragen) niet echt oprecht waren. Een inhoudelijk leuk of goed gesprek is haast onmogelijk. En des te frustrerender als je met een man eerder wel hele leuke gesprekken had. Totdat het een andere kant op ging , en het alleen nog maar over seks ging.
De mannen die het nooit over seks hebben zijn dun gezaaid. Ze willen gewoon zeker weten dat het een seksmatch is denk ik?
SilverShadow schreef:
24-11-2019 10:37
Precies, dit gebeurt op alle dating platforms, ook in de tijd dat ik nog mijn 48k modem via de telefoon moest aanslingeren.
Drie vragen over werk, thuissituatie, kinderen en vervolgens over wanneer ik HET voor het laatst gedaan heb. 90% van de mannen, rete vermoeiend.
Of A/S/L?
Heel vermoeiend.
MinkeDeWit schreef:
23-11-2019 23:45
In eerste instantie dacht ik dat hij niet zo van het appen is, maar van die seksuele toespelingen zou ik ook de kriebels krijgen. Afzeggen dus.
Dit.
Die toespelingen zijn de echte afknapper, niet dat weinige appen.
Ik zou blij zijn dat hij niet meer appt.
Gewoon eerlijk zijn, annuleren en zeggen waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven